PracaGrupypl.praca.dyskusje › NIEWIARYGODNE. Musisz to przeczytac !!!

  • 11. Data: 2002-11-17 23:45:27
    Temat: Re: NIEWIARYGODNE. Musisz to przeczytac !!!
    Od: MucK <rwawrzycki@WYTNIJ_TOwp.pl>

    Heya Neko! W twoim ostatnim liscie napisa(les/las):

    > BTW: Niezle, wesola ta grupa. Kto kolejny do PLONKowicy ? :)
    >
    > Zadnych konkretow - ani JEDNEJ odpowiedzi, tylko
    > kolesie szukajacy zaczepki... ;>

    Ciekawe tylko, ze poki ciebie tu nie bylo, to jakos nikt plonkami nie
    rzucal od dluzszego czasu. Po prostu jestes trollem i moze powinienes sam
    troche przyhamowac. A jezeli nie dal ci nikt odpowiedzi to moze np. nikt
    jej nie zna, albo musisz poczekac, albo cie wszyscy olali.

    --
    MucK of Venison aka Rafal Wawrzycki
    mailto: rwawrzycki[at]wp.pl

  • 12. Data: 2002-11-18 07:40:08
    Od: "Rafal" <?@?.?>

    Użytkownik Neko <neko@_bez_spamu_gamesweek.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:ar6d4i$4g1$...@n...tpi.pl...
    > Musialem jakos zachecic, nie? ;)))

    Chyba nie myślisz, że jeżeli już kogoś OSZUKAŁEŚ tematem postu to ta osoba
    przyjaźnie poda Ci odpowiedź na tacy?
    Mam nadzieję, że masz nauczkę, że stosowanie nieuczciwych (wprowadzających w
    błąd) chwytów marketingowych nie popłaca i w ten sposób celu nie osiągniesz.

    Rafał

  • 13. Data: 2002-11-18 07:52:31
    Od: "SławekM" <m...@p...USUN.onet.pl>

> [...]
    > troche przyhamowac. A jezeli nie dal ci nikt odpowiedzi to moze np. nikt
    > jej nie zna, albo musisz poczekac, albo cie wszyscy olali.

    To może jeszcze ja wtrącę swoje trzy grosze.
    Co wy chcecie od niego? Gość się kulturalnie zapytał, co prawda temat posta
    trochę dziwny, ale to nie przestępstwo. Trollami są ci, którzy odpowiadają
    nie na temat i za wszelką cenę, a zwłaszcza ci, którzy nie mając nic do
    powiedzenia w temacie pytania zaśmiecają grupę instrukcjami obługi programów
    pocztowych i rzucają plonkami jak mięsem.
    Po prostu, nie masz nic do powiedzenia --> nie pisz. Tyle.

    pzdr.
    SławekM

  • 14. Data: 2002-11-18 08:33:21
    Od: "Neko" <neko@_bez_spamu_gamesweek.pl>

    Użytkownik "Rafal" <?@?.?> napisał

> [...]
    > Mam nadzieję, że masz nauczkę, że stosowanie nieuczciwych (wprowadzających
    > błąd) chwytów marketingowych nie popłaca i w ten sposób celu nie

    Tu sie mylisz. Ogladasz reklamy? Tam masz chwyty :))

    BTW: odpowiedzi juz dostalem :)

    Neko

  • 15. Data: 2002-11-18 08:33:26
    Od: "Neko" <neko@_bez_spamu_gamesweek.pl>

    Użytkownik "MucK" <rwawrzycki@WYTNIJ_TOwp.pl> napisał

> [...]
    > troche przyhamowac. A jezeli nie dal ci nikt odpowiedzi to moze np. nikt
    > jej nie zna, albo musisz poczekac, albo cie wszyscy olali.

    :))))))) LOL :)
    Ja jestem cierpliwy. Zadalem grzeczne pytanie,
    nie ja prosilem o kretynskie komentarze.

    Neko GW

  • 16. Data: 2002-11-18 08:33:57
    Od: "Rafal" <?@?.?>

    Użytkownik SławekM <m...@p...USUN.onet.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:ara681$nd9$...@n...tpi.pl...
    > Co wy chcecie od niego?

    Oszukał czytelników nadając tytuł niezgodny z zawartością.
    A większość ludzi nie lubi być oszukiwana.

    > Trollami są ci, którzy odpowiadają
    > nie na temat i za wszelką cenę
    [...]
    > Po prostu, nie masz nic do powiedzenia --> nie pisz. Tyle.

    Ok, więc gdzie w Twoim poście była odpowiedź na pytanie Neko?

    Rafał

  • 17. Data: 2002-11-18 14:17:08
    Od: wolb <k...@n...onet.pl>

    Neko wrote:
    > Użytkownik "MucK" <rwawrzycki@WYTNIJ_TOwp.pl> napisał

    > :))))))) LOL :)
    > Ja jestem cierpliwy. Zadalem grzeczne pytanie,
    > nie ja prosilem o kretynskie komentarze.

    Cytuję:

    "BTW2: Acha, jestem po raz pierwszy na tej
    grupie, wiec prosze stanowczo o uprzejmosc ;P"

    My stanowczo prosimy o kulture. To nie jest grzeczne pytanie tylko
    chamskie żądanie. Prosisz o coś czego sam nie oferujesz.

    > Neko GW

    Wolb

  • 18. Data: 2002-11-18 14:45:47
    Od: "Neko" <neko@_bez_spamu_gamesweek.pl>

    Użytkownik "Rafal" <?@?.?> napisał

    > Oszukał czytelników nadając tytuł niezgodny z zawartością.
    > A większość ludzi nie lubi być oszukiwana.

    Czytam i nie wierze wlasnym oczom

    Wyluzuj. Nie znasz sie na zartach???

    Podaj mnie do prokuratury. Oszustwo to przestepstwo.

    > Ok, więc gdzie w Twoim poście była odpowiedź na pytanie Neko?

    A gdzie Ty dales odpowiedz?

    Paranoja. Tutaj co 5 post jest świnski, ale to
    jakos chyba nikomu nie przeszkadza. (vide: Szukam pracy
    za granica pomozcie). Coz za obroncy moralnosci :>

    Neko

  • 19. Data: 2002-11-18 15:11:04
    Od: "SławekM" <m...@p...USUN.onet.pl>

    > Ok, więc gdzie w Twoim poście była odpowiedź na pytanie Neko?

    Przeczytaj jeszcze raz. A jak nie pomoże, to jeszcze raz. I tak do skutku,
    aż zajarzysz, o co chodzi w moim poście.

    pzdr.
    SławekM

  • 20. Data: 2002-11-18 17:00:12
    Od: "Neko" <neko@_bez_spamu_gamesweek.pl>

    Użytkownik "wolb" <k...@n...onet.pl> napisał

    > "BTW2: Acha, jestem po raz pierwszy na tej
    > grupie, wiec prosze stanowczo o uprzejmosc ;P"
    >
    > My stanowczo prosimy o kulture. To nie jest grzeczne pytanie tylko
    > chamskie żądanie. Prosisz o coś czego sam nie oferujesz.

    Gdzie tu masz chamstwo? Nie widzisz, ze ten tekst
    jest napisany z przymruzeniem oka???

    Nigdy nie rozumialem ludzi bez poczucia humoru.

    Chamstwem jest jakbym napisal: "Sluchaj k***a! Masz
    byc grzeczny bo ci przy******e!". To by bylo chamstwo.

    Zastanow sie nad tym co piszesz.

    Neko