PracaGrupypl.praca.dyskusje › Motorola/IBM/Delphi/....

  • 1. Data: 2006-01-27 09:51:07
    Temat: Motorola/IBM/Delphi/....
    Od: k...@v...pl

    Witam,

    Mam kilka pytan odnosnie wyzej wymienionych firm. Na jakie pieniadze na poczatek
    mozna liczyc w kazdej z nich (netto), jak wyglada sprawa finansow po powiedzmy,
    0.5 roku? Co z mozliwoscia rozwoju zawodowego? Czy ludzie z kilkuletnim
    doswiadczeniem w pow. firmach (powiedzmy 3 lata) sa chetnie zatrudniani w innych
    firmach w kraju/za granica?
    Prosze o szczere i konkretne odpowiedzi. Musze podjac pewna b. wazna zyciowa
    decyzje. Informacje, o ktore prosze beda b. pomocne.
    Pozdrawiam,
    Krzysztof

    p.s. interesuje mnie stanowisko "software engineer'a"

  • 2. Data: 2006-01-27 14:50:03
    Temat: Re: Motorola/IBM/Delphi/....
    Od: badzio <b...@n...skreslic.epf.pl>

    Patrze, patrze a tu k...@v...pl porozsypywal nastepujace haczki:
> [...]
    > doswiadczeniem w pow. firmach (powiedzmy 3 lata) sa chetnie zatrudniani w innych
    Na temat Motoroli to bylo juz duzo watkow - trafialy sie takze te na
    temat warunkow, pensji itp
    A co do tego czy sa chetnie zatrudniani - ihmo tak. Aczkolwiek i tak
    najwazniejsze sa umiejetnosci ale z drugiej strony zalozenie jest ze
    jesli ktos przepracowal te 3 lata w ktorejs z tych firm to umie cos
    wiecej niz napisac 'hello world'
    --
    Michal "badzio" Kijewski
    JID: badzio(at)chrome(dot)pl

  • 3. Data: 2006-01-27 17:39:12
    Od: Tomek <t...@v...pl>

    k...@v...pl napisał(a):
> [...]
    > Pozdrawiam,
    > Krzysztof
    >
    > p.s. interesuje mnie stanowisko "software engineer'a"

    Jak nie spróbujesz to się nie dowiesz. A z reguły warunki finansowe są
    taki jakie sobie wynegocjujesz. A poza tym to jak już się dostaniesz do
    takiej firmy to prawdę mówiąc nie bardzo jest gdzie odejść. No chyba że
    MS lub Google.

  • 4. Data: 2006-01-27 17:49:05
    Od: " leszek" <s...@g...pl>

    k...@v...pl napisał(a):

> [...]
    > Pozdrawiam,
    > Krzysztof
    >
    > p.s. interesuje mnie stanowisko "software engineer'a"

    Firmy tego typu generalnie bronią się przed ludźmi, którzy gorąco pragną się
    zatrudnić w "bardzo prestizowej firmie" w celu odejścia po kilku latach i
    chwalenia się pracą w "bardzo prestiżowej firmie" w nadziei otrzymania
    lepszych warunków gdzie indziej Może zamiast dowiadywać się, co ta firma może
    tobie zaoferować, przyjrzyj się sobie uważnie, co ty możesz tej firmie
    zaoferowac i dlaczego mają ciebie akurat zatrudnić.

  • 5. Data: 2006-01-27 18:11:45
    Od: k...@v...pl

> [...]
    > tobie zaoferować, przyjrzyj się sobie uważnie, co ty możesz tej firmie
    > zaoferowac i dlaczego mają ciebie akurat zatrudnić.

    "Nie pytaj co Ameryka moze dac tobie, tylko co ty mozesz dac Ameryce" - to chyba
    ten watek... Sorry, ale jak ide do sklepu "kupic chleb", to sprzedawca nie pyta
    sie ile ma mi zaplacic, za to, ze wezme od niego "ten chleb".

    Nie chodzi mi o zatrudnienie sie w "bardzo prestizowej firmie", tylko po to zeby
    od niej odejsc po kilku latach. Chetnie bym popracowal jak najdluzej. Tyle
    tylko, ze warunki sie zmieniaja. Rotacja w niektorych firmach jest wysoka. Moje
    pytanie dotyczylo tego, jak patrzy sie na ludzi z dowiadczeniem w takich firmach
    z perpektywy innych firm... Czy w razie "draki", maja szanse na inna, dobra prace...

  • 6. Data: 2006-01-27 18:37:39
    Od: Tomek <t...@v...pl>

    k...@v...pl napisał(a):

> [...]
    > z perpektywy innych firm... Czy w razie "draki", maja szanse na inna, dobra
    Z doświadczeniem to jest tak że nigdy za mało. I na pewno mając
    doświadczenie łatwiej będzie znaleźć ci pracę.

  • 7. Data: 2006-01-28 02:13:09
    Od: " leszek" <s...@g...pl>

    k...@v...pl napisał(a):

> [...]
    > z perpektywy innych firm... Czy w razie "draki", maja szanse na inna, dobra pra

    Sugeruję konsultację u wróżki.

  • 8. Data: 2006-01-28 11:13:10
    Od: k...@v...pl

    > Sugeruję konsultację u wróżki.

    A ja sugeruje konsultacje u psychologa. Masz wyrazne problemy z rozumieniem
    sensu pytan.

    Przy tym nie masz nic konkretnego do powiedzenia w interesujacym mnie temacie, a
    glupio komentujesz...

  • 9. Data: 2006-01-28 14:40:53
    Od: " leszek" <s...@g...pl>

    k...@v...pl napisał(a):

> [...]
    > sensu pytan.
    >
    > Przy tym nie masz nic konkretnego do powiedzenia w interesujacym mnie temacie,

    To ty raczej spróbuj zrozumiec, że na podstawie informacji jakies podałeś w
    początkowym poście nikt poza wróżką nie jest w stanie powiedziec, jakie będa
    twoje szanse na rynku pracy za kilka lat.

  • 10. Data: 2006-01-28 15:07:34
    Od: k...@v...pl

    > To ty raczej spróbuj zrozumiec, że na podstawie informacji jakies podałeś w
    > początkowym poście nikt poza wróżką nie jest w stanie powiedziec, jakie będa
    > twoje szanse na rynku pracy za kilka lat.

    Ta rozmowa nie ma sensu, ale co taaaam...
    Cytuje fragment I postu:

    "Czy ludzie z kilkuletnim
    doswiadczeniem w pow. firmach (powiedzmy 3 lata) ___sa___ chetnie zatrudniani w
    innych firmach w kraju/za granica"

    Pytanie wyraznie dotyczylo TERAZNIEJSZOSCI. Interesowalo mnie jak na ludzi z
    doswiadczeniem w wymienionych firmach, "patrzy sie" DZISIAJ - z perspektywy
    innych firm.