PracaGrupypl.praca.dyskusje › Czy zna ktoś firmę Euro Finanz z Poznania?

  • 1. Data: 2006-01-27 09:00:39
    Temat: Czy zna ktoś firmę Euro Finanz z Poznania?
    Od: "loopa" <l...@w...pl>

    Witam,

    Pytanie jak w temacie. Każą sobie płacić za pierwsze szkolenie przed jeszcze
    przyjęciem do pracy. A dając jedynie jakieś mgliste zapewnienia ze po na
    pewno będzie praca, niestety nie bardzo wiadomo na jakim stanowisku i co
    dokładnie będzie się miało robić. Koszt szkolenia nie jesyt jakiś wielki bo
    ok 250zł/2dni ale zawsze.
    Mi to niestety trochę śmierdzi ale może ktoś spotkał się z tą firmą albo z
    podobnymi sytuacjami?
    Jak się nie dać zrobić w "balona" :)

    Łukasz

  • 2. Data: 2006-01-27 09:40:02
    Temat: Re: Czy zna kto?firmę Euro Finanz z Poznania?
    Od: t...@p...onet.pl (Teos)

    Witajcie

    W liście datowanym 27 stycznia 2006 (10:00:39) można przeczytać:

    > Witam,

    > Pytanie jak w temacie. Każ? sobie płacić za pierwsze szkolenie przed jeszcze
    > przyjęciem do pracy. A daj?c jedynie jakie? mgliste zapewnienia ze po na
    > pewno będzie praca, niestety nie bardzo wiadomo na jakim stanowisku i co
    > dokładnie będzie się miało robić. Koszt szkolenia nie jesyt jaki? wielki bo
    > ok 250zł/2dni ale zawsze.
    > Mi to niestety trochę ?mierdzi ale może kto? spotkał się z t? firm? albo z
    > podobnymi sytuacjami?
    > Jak się nie dać zrobić w "balona" :)

    Było już,
    http://groups.google.pl/groups?hl=pl&q=%22Euro%20Fin
    anz%22&btnG=Wyszukuj+w+Google&lr=lang_pl&sa=N&tab=wg
    poczytaj i omijaj szerokim łukiem.

    --
    Pozdrowienia,
    Teos

  • 3. Data: 2006-01-27 11:22:57
    Temat: Re: Czy zna ktoś firmę Euro Finanz z Poznania?
    Od: HERAKLES <h...@g...com>

> [...]
    > wielki bo ok 250zł/2dni ale zawsze.
    > Mi to niestety trochę śmierdzi ale może ktoś spotkał się z tą firmą albo z

    hie hie nie tylko z poznania jeżeli pracując w akwizycji jesteś w stanie
    wcisnąć każdemu cegłę za 1000zł to zrobisz tam wielką karierę!

  • 4. Data: 2006-01-27 13:25:07
    Od: "loopa" <l...@w...pl>

    Użytkownik "HERAKLES" <h...@g...com> napisał w wiadomości

    > hie hie nie tylko z poznania jeżeli pracując w akwizycji jesteś w stanie
    > wcisnąć każdemu cegłę za 1000zł to zrobisz tam wielką karierę!

    Tak właśnie myślałem :)
    To nie ja tam miałbym pracować lecz moja mama, ale szkoda żeby czas
    marnowała :)

    Dzięki.
    pozdro
    Łukasz

  • 5. Data: 2006-01-27 16:42:50
    Od: gromax <gromax@WYTNIJ_TO_interia.pl>

    > Jak się nie dać zrobić w "balona" :)
    zapłacę, ok ale z pierwszej wypłaty. jak zaczynają kręcić nosem, to znaczy
    że nie tylko nosem :)

    --
    ---- to tylko moje zdanie ---
    -- G -- R -- O -- M -- A -- X --

  • 6. Data: 2006-01-28 01:23:09
    Od: Kira Falernowa <k...@w...mi.stad>

    On 2006-01-27, loopa <l...@w...pl> wrote:

    > Pytanie jak w temacie. Każą sobie płacić za pierwsze szkolenie przed jeszcze
    > przyjęciem do pracy.

    No, jak zawsze - na tych szkoleniach w koncu zarabiaja :)

    > A dając jedynie jakieś mgliste zapewnienia ze po na pewno będzie praca,
    > niestety nie bardzo wiadomo na jakim stanowisku i co dokładnie będzie się
    > miało robić.

    Dostaniesz sterte nic nie wartych papierow imitujacych analizy finansowe
    i bedziesz to sprzedawal naiwnym, ktorzy uwierza ze jestes doradca :)

    > Jak się nie dać zrobić w "balona" :)

    Pojsc na rozmowe i bardzo dokladnie zaczac komentowac podsunieta umowe :)
    Ubaw sie robi niezly, jako ze spotkania sa grupowe, a wiekszosc obecnych
    na nich osob nie ma bladego pojecia co znacza te wszystkie paragrafy :)))

    Kira

  • 7. Data: 2010-03-04 08:26:07
    Od: "bam4u" <bam4u@WYTNIJ_TOo2.pl>

    Witam,

    Informuję, że powyższe wpisy określające koszty szkolenia oraz ofertę pracy nie
    odnoszą się do firmy Euro-Finanz Sp. z o.o. z siedzibą w Kobylnicy, ale do firmy
    Euro-Finanz Serwis z siedzibą w Warszawie. Zbiegiem okoliczności na naszym rynku
    działaja te dwie firmy o podobnej nazwie i w dodatku w tehj samej branży dlatego też
    dochodzi często do licznych pomyłek.

    Ja osobiście współpracuje z firmą Euro-Finanz i jestem bardzo zadowolony. Szkolenia
    są jednodniowe a jedyny koszt dla nowej osoby która chce rozpocząć swoją przygodę w
    branży finansowej to 85 zł za materiały i kawe na szkoleniu podstawowym, to chyba
    niewiele za możliwość zarabiania nawet kilku tysięcy zł miesięcznie,

    mi się podoba, od 2 lat dorabiam tu sobie średnio od 1000 do 2000 zł miesięcznie,

    pozdrawiam

    Arek z Poznania

  • 8. Data: 2010-03-04 12:25:43
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    bam4u pisze:

> [...]
    niewiele za możliwość zarabiania nawet kilku tysięcy zł miesięcznie,

    To już was na kawę i reklamówki nie stać? LOL :) Jak przyjdę ze swoją
    kawą, to będę miał zniżkę?

    --
    Liwiusz

  • 9. Data: 2010-03-05 20:15:42
    Od: gr <j...@w...pl>

    On 4 Mar, 09:26, "bam4u" <bam4u@WYTNIJ_TOo2.pl> wrote:
> [...]
    >
    > mi się podoba, od 2 lat dorabiam tu sobie średnio od 1000 do 2000 zł miesięcznie,

    A z pierwszej wypłaty możecie mi odciagnąć?
    Mieszkam w Swarzędzu chętnie sobie dorobię?