PracaGrupypl.praca.dyskusje › Moje ulunione zajęcie to BEZROBOCIE!

  • 1. Data: 2002-10-13 18:44:51
    Temat: Moje ulunione zajęcie to BEZROBOCIE!
    Od: MJX <m...@g...pl>

    Moje ulubione zajęcie to bezrobocie!
    Codzień śpię długo, świetnie wyglądam - taki wypoczęty!

    I zastanawiam się czy to nie jest fajne?
    A podobnu w UE będzie jeszcze lepiej
    w tym wzgledzie - mówia tak w TV

    :)))

  • 3. Data: 2002-10-14 07:57:34
    Od: "RaV z Krajcoka" <r...@s...pl>

    a jak już tak się wyśpisz, to co do gęby wkładasz ?

  • 4. Data: 2002-10-14 09:01:45
    Od: "Ewa" <e...@w...pl>

    Pewnie ssie kciuk jak male dziecko

    Ewa

  • 5. Data: 2002-10-14 16:42:44
    Temat: Odp: Moje ulunione zajęcie to BEZROBOCIE!
    Od: "ANGELITO" <a...@i...pl>

    Użytkownik MJX <m...@g...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:X...@6...233.128.18...
    > Moje ulubione zajęcie to bezrobocie!
    > Codzień śpię długo, świetnie wyglądam - taki wypoczęty!
    >
    > I zastanawiam się czy to nie jest fajne?
> [...]

    potwierdzam !!!! na bezrobociu jest miodnie !!!
    i do tego czlek ma mniej spraw na glowie
    i offkozz wydatkuff !!!
    a biedaczki pracusie zapierdzielaja i caly czas nerwowka
    bo kca miec jeshcze wiecej i wiecej...
    az przychodzi w koncu biala dama o wystajacych kosciach policzkowych
    i pustych oczodolkach z kosa w palushkach i zabiera biedaczka ze soba bo mu
    serdushko z zapracowania i tey nerwowki poslushenstwa odmowilo ;-(
    pozdr.

  • 6. Data: 2002-10-15 10:20:19
    Od: "Jacek B" <c...@p...onet.pl>

    a ty masz mazenia?
    JB

  • 7. Data: 2002-10-17 11:56:53
    Od: "Monisia_" <g...@w...pl>

> [...]
    > Moje ulubione zajęcie to bezrobocie!
    > Codzień śpię długo, świetnie wyglądam - taki wypoczęty!
    >
    > I zastanawiam się czy to nie jest fajne?

    Jesli mamusia z tatusiem na takiego lenia pracuja, to i jemu dobrze.
    Mamusia jedzonko da, tatus kieszonkowe...

    M.

  • 8. Data: 2002-10-17 12:09:37
    Od: "Monisia_" <g...@w...pl>

    Użytkownik ANGELITO <a...@i...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:

    > potwierdzam !!!! na bezrobociu jest miodnie !!!
    > i do tego czlek ma mniej spraw na glowie
    > i offkozz wydatkuff !!!

    Na obiadki do darmowej jadlodajni chodzisz?
    Mieszkasz w darmowej noclegowni?
    Nawet na te "darmowe" tez ktos musi pracowac, a na takich leniuchow
    zazwyczaj lozyc musimy my "pracusie".

    > a biedaczki pracusie zapierdzielaja i caly czas nerwowka
    > bo kca miec jeshcze wiecej i wiecej...

    Czy slyszales(las) o satysfakcji z wylonywanej pracy?
    Kochac bezrobocie moga jedynie bezmozgowcy, ktorzy nie maja zainteresowan,
    marzen...

> [...]
    mu
    > serdushko z zapracowania i tey nerwowki poslushenstwa odmowilo ;-(

    :))) BIALA DAMA przyjdzie po takich jak Ty gdy zostana zamkniete
    jadlodajnie.

    M.

  • 9. Data: 2002-10-17 12:47:14
    Od: Samotnik <s...@s...eu.org>

    W artykule <aom87m$3j5$1@news.gazeta.pl> Monisia_ napisał(a):

    > Jesli mamusia z tatusiem na takiego lenia pracuja, to i jemu dobrze.
    > Mamusia jedzonko da, tatus kieszonkowe...

    Niestety, pracujemy na takich wszyscy. Obok pewnej grupy osób intensywnie szukających
    pracy, jest cały tłum ludzi traktujących zasiłek jako kiepskie, ale jednak stałe
    źródło dochodu pozwalającego egzystować (z ew. kłopotliwymi przerwami, w których, o
    niedolo, trzeba trochę popracować, żeby odzyskać do niego prawo). Dlaczego tak w
    ogóle zasiłek dla bezrobotnych dają za darmo, a mamy zasyfione ulice? Ja tego nie
    rozumiem. Chociaż i tak dobrze, że zasiłki są u nas na tyle niskie, że jednak ludzie
    z minimalnymi chociaż ambicjami nie rezygnują z szukania pracy - w Niemczech sprawa
    wygląda znacznie gorzej pod tym względem.

    Jedna z dużych spółdzielni mieszkaniowych w Bielsku-Białej zrobiła swego czasu taki
    eksperyment - dłużnikom zaproponowała umożenie długu za każdą godzinę odśnieżania
    osiedla (całkiem sporo ta godzina była warta - chyba -15 zł od zaległości, w każdym
    razie wynajętym robotnikom zapłaciłoby się 1/3 z tego). Przyszła jedna osoba.
    --
    Samotnik
    Zapisz się na listę 'Radio z Twarzą' - codziennie świeże nowinki z

  • 10. Data: 2002-10-17 20:09:53
    Od: "Bongo" <m...@p...gazeta.pl>

> [...]
    > z minimalnymi chociaż ambicjami nie rezygnują z szukania pracy - w
    Niemczech sprawa
    > wygląda znacznie gorzej pod tym względem.

    Ciekawe czy Twoje zdanie bedzie takie samo jesli bedziesz kiedys musial
    (czego Ci nie zycze) skorzystac z tego niewatpliwego przywileju.
    No i co z tymi co naprawde szukaja a ze wzgledu na aktualny rynek pracy
    nie sa wstanie sie zatrudnic? Maja isc krasc?
    Jednym slowem zgadzam sie, ze zasilek powinien byc niski ale tylko w
    przypadku, gdy miejsc pracy jest wiecej niz chetnych na nie.

> [...]
    w każdym
    > razie wynajętym robotnikom zapłaciłoby się 1/3 z tego). Przyszła jedna

    Oj, chyba duzo przesadziles. Z tego co ja pamietam, to bylo to o wiele
    mniej.
    A poza tym, to nie ma sie czemu dziwic. W koncu tej spoldzielni
    chodzilo tylko o odzyskanie kasy, czyli potencjalni chetni nie zobaczyliby
    z tego ani grosza. A co za tym idzie nie zaplacili by kolejnego czynszu itd.

    Pozdrawia Bongo