PracaGrupypl.praca.dyskusje › Pisanie prac magisterskich.

  • 1. Data: 2002-10-13 11:46:52
    Temat: Pisanie prac magisterskich.
    Od: "Slimor" <s...@p...onet.pl>

    Szukam kogos kto pisze profesjonalnie prace magisterskie.
    Chodzi o prace ktora moze byc napisana od poczatku, ma byc orginalna i
    bardzo dobra. Napisana poprawnym jezykiem.
    Materialy znajduje piszacy.

    Ile taka praca moze kosztowac?
    Chcialbym sie zorientowac ile taka usluga kosztuje na rynku.

    Krzysztof Ł

  • 2. Data: 2002-10-13 11:53:40
    Temat: Re: Pisanie prac magisterskich.
    Od: "Slimor" <s...@p...onet.pl>

    Praca na temat z Historii Sztuki

  • 3. Data: 2002-10-13 12:01:24
    Od: "Lia" <L...@p...onet.pl>

    "Slimor" wrote:

> [...]
    > Materialy znajduje piszacy.
    >
    > Ile taka praca moze kosztowac?
    > Chcialbym sie zorientowac ile taka usluga kosztuje na rynku.

    Jest to wysoce nieetyczne i nielegalne.
    Skoro nie masz czasu sam napisac pracy, bądz nei umiesz tego zrobic, to
    odpuść sobie "walke" o tytuł mgr.

    --

    Lia

  • 4. Data: 2002-10-13 12:18:35
    Od: "Slimor" <s...@p...onet.pl>

    Dla ludzi o niespokojnych sumieniach oswiadczam ze napisze swoja prace
    magisterska sam.

    slimor

  • 5. Data: 2002-10-13 12:54:58
    Od: "Lia" <L...@p...onet.pl>

    "Slimor" wrote:

    > Dla ludzi o niespokojnych sumieniach oswiadczam ze napisze swoja
    > prace magisterska sam.

    hihi, pisanie dla innych prac mgr jest równiez nieetyczne i niezgodne z
    prawem ;-)))

    --

    Lia

  • 6. Data: 2002-10-13 12:57:09
    Od: "Slimor" <s...@p...onet.pl>

    > hihi, pisanie dla innych prac mgr jest równiez nieetyczne i niezgodne
    > z prawem ;-)))

    Ale mam nadzieje ze napisanie swojej pracy magisterskiej samemu jest
    etyczne.
    Nawet teraz nie mozna sie pocieszyc patrzeniem na nieetyczne nogi ziemskich
    aniolow bo jest nieetycznie zimno! :(

    slimor

  • 7. Data: 2002-10-13 13:02:57
    Od: "Lia" <L...@p...onet.pl>

    "Slimor" wrote:

    > Ale mam nadzieje ze napisanie swojej pracy magisterskiej samemu jest
    > etyczne.

    a nawet zgodnez prawem ;-))

    > Nawet teraz nie mozna sie pocieszyc patrzeniem na nieetyczne nogi
    > ziemskich aniolow bo jest nieetycznie zimno! :(

    wystarczy anioła zaprosic do ciepłej knajpki albo odwiedzic w domku ;-))

    ps. zaleznie od Uczelni mozna za taką prace wziąśc 1500 - 2500 zł, ale
    bardziej realne jest to 1500, cena zalezy tez czy pisze sie prace "na raz",
    czy po kolei, zgodnie z rozkładem seminarium mgr, z dokonywaniem poprawek i
    sugestii narzuconych przez promotora - w takim przypadku mozna wziąć nawet
    3000z ł

    --

    Lia

  • 8. Data: 2002-10-13 13:28:20
    Od: "Slimor" <s...@p...onet.pl>

    > wystarczy anioła zaprosic do ciepłej knajpki albo odwiedzic w domku
    > ;-))

    Niestety wszystkie moje anielice znajome sa ze mna w stosunkach
    przyjacielskich i nie chcemy tego zmieniac.
    Niektore zreszta maja juz swoich rycerzy a ja nie spotkalem jeszcze mojej
    ksiezniczki :(
    Na szczescie jeszcze superstary nie jestem :))

> [...]
    > dokonywaniem poprawek i sugestii narzuconych przez promotora - w
    > takim przypadku mozna wziąć nawet 3000z ł

    A teraz o przyziemnych sprawach.
    Dlaczego z dogadywaniem sie o te glupie pieniadze zawsze sa straszne
    problemy.
    To jest beznadziejne ja bym wprowadzil powtornie handel wymienny.

    dotarly do mnie opinie ze ok 5000zł
    1500-2000 to chyba za malo troche

    strasznie podoba mi sie twoj sig
    stworzyłas go sama?

    slimor

  • 9. Data: 2002-10-13 13:33:48
    Od: "Lia" <L...@p...onet.pl>

    "Slimor" wrote:

    > Niektore zreszta maja juz swoich rycerzy a ja nie spotkalem jeszcze
    > mojej ksiezniczki :(
    > Na szczescie jeszcze superstary nie jestem :))

    no to wszystko przed Tobą :)

    > A teraz o przyziemnych sprawach.
    > Dlaczego z dogadywaniem sie o te glupie pieniadze zawsze sa straszne
    > problemy.

    Bo pieniądze to zawsze problemy.

    > To jest beznadziejne ja bym wprowadzil powtornie handel wymienny.

    U can try!

    > dotarly do mnie opinie ze ok 5000zł
    > 1500-2000 to chyba za malo troche

    Zalezy od miasta, uczelni, kierunku - nawet 5000 moze byc mało na SGH, lub
    na dobrej ekonomicznej uczelni,
    ale IMO historia sztuki aż tak przetizowa nei jest, i na 5000 bym nie
    liczyła

    > strasznie podoba mi sie twoj sig
    > stworzyłas go sama?

    tak, sama :)
    wystarczy w OE wejsc w narzedzia - opce - podpisy, hihi :)

    A tak powaznie cytacik gdzies mi chyba w ucho wpadł, albo podobny, ten jest
    odtworzony "z pamięci", mozliwe ze nieco zmieniony :)

    --

    Lia

  • 10. Data: 2002-10-13 16:25:45
    Od: "Kamil Śpiewak" <k...@w...pl>