PracaGrupypl.praca.dyskusje › Pytanie do Kobiet

  • 1. Data: 2002-10-13 11:37:28
    Temat: Pytanie do Kobiet
    Od: "i3ill" <i...@o...pl>

    Witam !!!
    Pozdraiwam wszystkich i mam pytanie ktore tyczy sie przedewszystkim pan.No
    wiedz moje drogie panie jak to mozliwe to powiedzcie mi jak to jest z
    KOLEGAMI z pracy ? np.czy oni was nie molestuja? nie chodzi mi tu o jakies
    tam ostre przyklady ale np. o jakies tam GLUPIE txt'y
    DZIEKUJE za wszystkie odpowiedzi i POZDRAWIAM!!!!

  • 2. Data: 2002-10-13 21:28:18
    Temat: Re: Pytanie do Kobiet
    Od: Piotr Żebrowski <p...@o...com.pl>

    Użytkownik "i3ill" <i...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > tam ostre przyklady ale np. o jakies tam GLUPIE txt'y
    > DZIEKUJE za wszystkie odpowiedzi i POZDRAWIAM!!!!

    hmm sprecyzuj pojecie "głupie teksty" i dlaczego zaden "meżczyzna" siem nie
    wypowie na temat "głupich tekstów" kolezanek i kierowniczek z pracy?

    wiem wiem... kobiety są molestowane a faceci molestują... a jak jest
    odwrotnie to facet jest baba [ze niby obrazliwie?] to jest to
    równouprawnienie? ...

    zatem tez chętnie poczytam wypowiedzi... ;)

  • 3. Data: 2002-10-13 22:19:46
    Od: "Dorota" <p...@c...pl>

    No a w pewnym barrrrrrrrrrrdzo znanym wydawnictwie (wydaje jedną z
    największych gazet) można było często słyszeć "konieta w drukarni to
    wrzód na d....". Pozdrawiam

  • 4. Data: 2002-10-13 22:23:36
    Od: "Kierownica" <p...@m...icpnet.pl>

    > wiem wiem... kobiety są molestowane a faceci molestują... a jak jest
    > odwrotnie to facet jest baba [ze niby obrazliwie?] to jest to
    > równouprawnienie? ...
    >
    > zatem tez chętnie poczytam wypowiedzi... ;)

    przyznam szczerze, iz podoba mi sie bycie kierowniczka,
    jest to tym bardziej sympatyczne, gdy moge decydowac o moich podwladnych
    facetach - nie jest to molestowanie, ani znecanie sie nad nimi,
    lubie poprostu patrzec, jak sie podlizuja, popisuja, chcac zrobic wrazenie
    na kobitce:(
    i udaja, ze sa molestowani i wykorzystywani w pracy.
    Panowie! to nie jest molestowanie, to jest praca, ciezka praca,

    pozdrawiam Kierowniczki,
    kierownica

    --
    Polemika z głupotą nobilituje ją bez powodu.

  • 5. Data: 2002-10-13 22:26:53
    Od: "Dorota" <p...@c...pl>

    Użytkownik "Dorota" <p...@c...pl> napisał w wiadomości
    > No a w pewnym barrrrrrrrrrrdzo znanym wydawnictwie (wydaje jedną z
    > największych gazet) można było często słyszeć

    "kobieta w drukarni to

  • 6. Data: 2002-10-14 05:05:53
    Od: "i3ill" <i...@o...pl>

    > "kobieta w drukarni to

    No ok ale czy momentami nie jest wam(w sensie kobieta)zlanesc prace a
    przynajmniej jak na stanowisku kierowniczym siedzi jakis sexocholik?
    I po drugie to nie wiem jak to jest jak kobieta juz pracuje czy to nie jest
    tak ze jak znajdzie sobie juz mejce w firmie i pracuja tam mezczyzni to to
    nie jest troche jak z filmu PORNO(moze troche z ostro powiedziane)
    A co do glupich txt'ow to chodzi mi o txt'y ktore sa DWUZNACZNE
    POZDRAWIAM!!!

  • 7. Data: 2002-10-14 07:40:26
    Od: "TomekSHL" <t...@z...polsl.gliwice.pl>

    "i3ill" napisal(a):

> [...]
    to to
    > nie jest troche jak z filmu PORNO(moze troche z ostro powiedziane)

    widze dwie mozliwosci:

    1) jestes kobieta, podejmiesz prace i boisz sie o molestowanie
    2) Twoja kobieta podjela niedawno prace i sie obawiasz czy nie bedzie
    molestowana... tudziez czy to beda (sa) w pracy koledzy, czy "KOLEDZY".

    ad 1) sprobuj, jak jakis balwan bedzie Cie molestowal to strzel go w
    ryja
    ad 2) wiecej wiary w kobiete i zaufania do niej ;)

    Dobrze zgadlem? :)

    Pozdrowienia,
    Tomek

    P.S. Ostatnio bedac na praktyce obserwowalem jak przed beznamietnym
    szefem jedna z podwladnych sie wiercila, krecila... doslownie wlazila mu
    na biurko z kazdym zdaniem przyjmujac inna pozycje. Zatem z tym
    molestowaniem to nie zawsze jest tak samo ;)

  • 8. Data: 2002-10-14 09:36:05
    Od: "Potfur" <p...@p...fm>

    > przyznam szczerze, iz podoba mi sie bycie kierowniczka,
    > jest to tym bardziej sympatyczne, gdy moge decydowac o moich podwladnych
    > facetach - nie jest to molestowanie, ani znecanie sie nad nimi,
    a moze mials napisac : "facetach - nie jest to molestowanie, _ALE_ znecanie
    sie nad nimi" ?:)

    Pozdrowionka
    Potfur

  • 9. Data: 2002-10-14 15:54:40
    Od: "Chester EM" <c...@w...kki.net.pl>

    Użytkownik "TomekSHL" <t...@z...polsl.gliwice.pl> napisał w
    wiadomości news:aodsda$b49$1@zeus.polsl.gliwice.pl...

> [...]
    mu
    > na biurko z kazdym zdaniem przyjmujac inna pozycje. Zatem z tym
    > molestowaniem to nie zawsze jest tak samo ;)

    Ale... to nie jest molestowanie...
    Jak mnie ostatnio uwiadomiono, termin molestowania odnosi się
    do władzy. Zatem jak dyrektor Kali molestować sekretarka,
    to być molestowanie, jak sekretarka molestować Dyrektora,
    to być seks w miejscu pracy z elementami przemocy (na
    które Dyrektor defaultowo się zgodził) ;-)))

    Chester EM

  • 10. Data: 2002-10-14 17:32:38
    Od: "i3ill" <i...@o...pl>

    > 1) jestes kobieta, podejmiesz prace i boisz sie o molestowanie

    PUDLO

    > 2) Twoja kobieta podjela niedawno prace i sie obawiasz czy nie bedzie
    > molestowana... tudziez czy to beda (sa) w pracy koledzy, czy "KOLEDZY".

    BINGO

    > ad 1) sprobuj, jak jakis balwan bedzie Cie molestowal to strzel go w
    > ryja

    no wlasnie jak to jest moje drogie panie bo ja u siebie w pracy np. widze ze
    odbywa sie nicny czyn w swoim rodzaju molestowania ale wszystkie na to
    POZWALAJA

    > ad 2) wiecej wiary w kobiete i zaufania do niej ;)

    Oj wierz mi chcialbym ale mam niemile wspomnienia po poprzedniczkach i
    pomimo ze nie daje mi takich znakow to jakos nie potrafie sobie z tym
    poradzic

    > Dobrze zgadlem? :)
    GRATULUJE
    > Pozdrowienia,

    I NA WZAJEM

> [...]
    > na biurko z kazdym zdaniem przyjmujac inna pozycje. Zatem z tym
    > molestowaniem to nie zawsze jest tak samo ;)

    A TO DLA MNIE JUZ NIE KOBIETA

    POZDRAWIAM!!!