PracaGrupypl.praca.dyskusje › PROGRAMY GRAEICZNE!!!

  • 1. Data: 2002-10-13 13:49:11
    Temat: PROGRAMY GRAEICZNE!!!
    Od: "AS" <o...@w...pl>

    Bardzo potrzebuję profesjonalnych programów graficznych do robienia
    grafiki,
    obróbki zdjęć, do robienia animacji. Jeśli ktoś posiada instalki, niech da
    mi znać. Mój nr gg 2481937, meil o...@w...pl
    Za wszelką pomoc dziękuje, a piwko też będzie:)
    Jeśli ktoś mógłby mi troche w tym pomóc, wskazać literaturę, odpowiednio
    prowadzone szkolenia, szkoły w Trójmieście, byłbym niezmiernie wdzięczny.
    Umieściłem to ogłoszonko tutaj, ponieważ z tym wiążę w przyszłości pracę.
    Bardzo prosiłbym o opinie ludzi na temat pracy w dziedzine grafiki, reklamy.
    Jakie są perspektywy, wymagania. Może dacie mi jakieś wskazówki, miejsca,
    gdzie należałoby zacząć jakieś działania. Bardzo, bardzo byłbym wdzięczny.

    Sylwek

  • 2. Data: 2002-10-13 14:12:20
    Temat: Re: PROGRAMY GRAEICZNE!!!
    Od: Adam Przybyla <a...@g...pl>

    AS <o...@w...pl> wrote:
    > Bardzo potrzebuj? profesjonalnych program?w graficznych do robienia
    > grafiki,
    > obr?bki zdj??, do robienia animacji. Je?li kto? posiada instalki, niech da
    > mi zna?. M?j nr gg 2481937, meil o...@w...pl
    > Za wszelk? pomoc dzi?kuje, a piwko te? b?dzie:)
    > Je?li kto? m?g?by mi troche w tym pom?c, wskaza? literatur?, odpowiednio
    > prowadzone szkolenia, szko?y w Tr?jmie?cie, by?bym niezmiernie wdzi?czny.
    > Umie?ci?em to og?oszonko tutaj, poniewa? z tym wi??? w przysz?o?ci prac?.
    > Bardzo prosi?bym o opinie ludzi na temat pracy w dziedzine grafiki, reklamy.
> [...]
    ... jasne: www.gimp.org i www.blender.org, sciagnac dokumentacji
    i sie nauczyc. Lub kupic ksiazke w ksiegarnii. Reszta zalezy od tego ile
    wlozysz w to wysilku. Z powazaniem
    Adam Przybyla