PracaGrupypl.praca.dyskusje › USA

  • 1. Data: 2002-10-13 12:03:44
    Temat: USA
    Od: "krzychup" <n...@o...pl>

    Witam.Nie wiem czy to na ta grupe ale moze kts bedzie wiedzial!
    chodzi o wize do USA,czy ciezko jest dostac?Jestem studentem i chcialbym
    wyjechac na rok do pracy do USA,moze ktos ma doswiadczenie w tej
    kwesti?Gdzie szukac?jak szukac?itd.Moze sa jakies www dtyczace takiego
    tematu?
    Z gory dziekuje za pomoc!

    krzysztof

  • 2. Data: 2002-10-14 13:02:19
    Temat: Re: USA
    Od: "Ari" <w...@s...pl>

    www.usinfo.pl

  • 3. Data: 2002-10-21 15:03:03
    Od: "Adam Puzio" <p...@e...pw.edu.pl>

    Na ROK ?! - zapomnij ,przy wjezdzie dostaniesz max 6 mcy a jesli chcesz
    jeszcze kiedys wrocic do usa nie przeciagaj pobytu.
    Zapomnij tez o programach ,oszukuja ludzi.
    Przyjedziesz i nie bedziesz mial pracy.