PracaGrupypl.praca.dyskusje › Moderator pl.praca.oferowana - co jest grane - stracilem cierpliwość

  • 61. Data: 2004-08-06 19:09:31
    Temat: Re: Moderator pl.praca.oferowana - co jest grane - stracilem cierpliwość
    Od: krzysztofsf <k...@p...gazeta.pl>

    Dnia 6 Aug 2004 15:58:30 GMT, Dariusz Jaworski <d...@s...waw.pl> napisał:

    > Gdzie i kiedy ktoś to obiecywał, wpisał
    > w zasady, FAQ?

    Podalem taka propozycje w osobnym watku.
    mozesz sie dopisac i podac swoje stanowisko jako moderator?

    --
    pzdr. Krzysztof
    ## Szczecin - szukam pracy:##

  • 62. Data: 2004-08-06 19:24:18
    Temat: Re: Moderator pl.praca.oferowana - co jest gr YW5lIC0gc3RyYWNpbGVtIGNpZXJwbGl3b7bm
    Od: krzysztofsf <k...@p...gazeta.pl>

    Dnia Fri, 06 Aug 2004 17:38:20 +0200, Nahia <n...@...portal.pl> napisał:

    > Krzysztofsf [Fri, 06 Aug 2004 12:37:18 +0200]:

    > Gwoli scislosci -- o zalozeniu alt.pl.praca.oferowana to
    > ja pisalam, i to nie na zasadzie "spadaj i se zaloz" tylko
    > jako propozycje testu: jak wyglada niemoderowana grupa
    > dotyczaca pracy.
    >

    > pzdr.
    > Nahia

    dopisalem w watku wyzej.
    Moderator faktycznie doradzal komus zalozenie nie nowej grupy, ale calego
    usenetu

    --
    pzdr. Krzysztof
    ## Szczecin - szukam pracy:##

  • 63. Data: 2004-08-07 02:56:08
    Od: "Rafal 'Raf256' Maj" <s...@r...com>

    c...@t...cy news:cf0fnl$sf3$2@opal.futuro.pl

    To jest przykładowy post źle zakodowany.
    Napisałem go specjalnie, testowo, w windows-1250,
    oraz nie umieściłem deklaracji nagłówka.

    Zażółcić gęsią jaźń...

    --
    ~~~~=~~~~l_;~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
    ~~~~~~~~~~~~~~~~

  • 64. Data: 2004-08-07 03:06:03
    Od: "Rafal 'Raf256' Maj" <s...@r...com>

    c...@t...cy news:cf0fnl$sf3$2@opal.futuro.pl

    > To, że wsadzisz w posta z
    > Win-1250 (czy jakimś innym) linijkę z plISO wcale go nie naprawi. Węcz
    > przeciwnie wszystkie czytniki zwracające uwagę na daklarację w nagłówku
    > będą pokazywać krzaki.

    Wiem o tym, program w C ktory rozwiaze problem jest trywialy...
    zreszta oki, napisze go - i zaraz umieszcze na http://www.raf256.com/p/348
    (czy www.raf256.com/p/win2iso/)

    Dalem obok post testowy.

    Skrypt nalezy uruchomic na poscie zakodowanym w windows i bez deklaracji
    naglowka (program doklei swoja). Dodam po weekendzie lepsza automatyzacje -
    sam dokleji naglowek (lub nie jezeli juz jest ISO) oprocz zmiany kodowania.

    --
    ~~~~=~~~~l_;~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
    ~~~~~~~~~~~~~~~~

  • 65. Data: 2004-08-07 03:07:39
    Od: "Rafal 'Raf256' Maj" <s...@r...com>

    s...@r...com news:Xns953E32B514813raf256com@213.180.128.20

    > Zażółcić gęsiš jaŸń...

    I to samo po poprawie, mam nadzieje ze nic nie pomylilem i jest o.k.:

  • 66. Data: 2004-08-07 10:28:21
    Od: Tomasz Kopacz <t...@n...idg.com.pl>

    On 6 Aug 2004 15:58:30 GMT, Dariusz Jaworski wrote:

    > Brak czasu, występujacy w okresie wakacji częściej niż zwykle?
    > Ja nie wiem skąd się wzięło założenie, że posty na ppo mają się
    > ukazywać codziennie. Gdzie i kiedy ktoś to obiecywał, wpisał
    > w zasady, FAQ? Pokaże mi ktoś? Od marca najdłuższa przerwa
    > jaka wystąpiła w publikacji ogłoszeń to 4 dni. Zgroza.
    >
    > Skończcie już to marudzenie na ppd, bo to nic nie da. Jest was
    > wielu to piszcie RFD, żeby zdjąć moderowanie tej grupy i po
    > sprawie. Bo chętnych na moderowanie, którzy spełniają
    > kryteria _nie ma_.

    Chyba nie bierzesz pod uwagę specyfiki tej grupy - firma niezbyt często
    ciągle szuka pracowników. To jest nie wiem - raz na pół roku czy coś
    takiego. Tak więc nie bardzo ma kto zgłaszać - to irytuje w _danym_
    momencie - potem już ktoś inny się denerwuje...

    Ja bym po prostu dał taką sugestie ogłoszeniodawcom by ... nie dawać
    ogłoszeń na p.p.o - bo to bez sensu. Jak się szuka szybko pracowników - to
    lepsze są jakieś fora, specjalne witryny, nawet ogłoszenie
    internetowo/papierowe w GW - czy cokolwiek. Tam masz gwarancję że się
    szybko pojawi. A szukający pracy - już się chyba przyzwyczaili że na ppo
    można znaleźć tylko te prace, gdzie zgłaszającemu się chciało dostosować do
    FAQ.

  • 67. Data: 2004-08-07 11:55:04
    Od: Przemek Wrzesiński <p...@n...gazeta.pl>

    Pięknego dnia, a był to 6 sierpień (piątek) 2004, osobnik ukrywający się
    pod pseudonimem Krzysztofsf w wiadomości
    .pl> napisał/a:

    > http://synonimy.sourceforge.net/multimatch.php?word=
    %BFaden&search=1

    > Hasła odpowiadające żaden:
    > nijaki, żaden
    > nikt, żaden, żadna rzecz

    W domysle - spelniajacy wszystkie warunki. Tak ciezko pomyslec?
    --
    Przemek
    http://photo.morsik.net

  • 68. Data: 2004-08-07 11:55:58
    Od: Dariusz Jaworski <d...@s...waw.pl>

    krzysztofsf wrote:
    > Podalem taka propozycje w osobnym watku.
    > mozesz sie dopisac i podac swoje stanowisko jako moderator?

    A nie mogę jako zwykły użytkownik? Tydzień.

    --
    Dariusz Jaworski

    PGP key fingerprint: 9FBC7DB3D28AB181F1838C321ACFDD74 / id: 6438E6C1

  • 69. Data: 2004-08-07 11:56:06
    Od: Przemek Wrzesiński <p...@n...gazeta.pl>

    Pięknego dnia, a był to 4 sierpień (środa) 2004, osobnik ukrywający się pod
    pseudonimem chinol w wiadomości <news:cf24r3$38q$1@atlantis.news.tpi.pl>
    napisał/a:

    > Jestes doroslym czlowiekiem - zastanow sie nad tym, zanim po raz kolejny
    > obrazisz kogos.

    anonim nie jest kims, jest tylko anonimem
    --
    Przemek
    http://photo.morsik.net

  • 70. Data: 2004-08-07 11:58:32
    Od: Dariusz Jaworski <d...@s...waw.pl>

    Tomasz Kopacz wrote:
> [...]
    > takiego. Tak więc nie bardzo ma kto zgłaszać - to irytuje w _danym_
    > momencie - potem już ktoś inny się denerwuje...

    No i co w związku z tym?

> [...]
    > można znaleźć tylko te prace, gdzie zgłaszającemu się chciało dostosować do

    Ja natomiast myślę, że Twoje stwierdzenie, że dawanie ogłoszeń na ppo
    jest bezsensu, jest stwierdzeniem bez sensu. Sam prowadziłem parę razy
    rekrutacje i poprzez źródła o których piszesz i przez ppo i zgłoszenia
    z ppo były merytorycznie lepsze. Niespodzianka?