PracaGrupypl.praca.dyskusjeModerator pl.praca.oferowana - co jest grane - stracilem cierpliwość › Re: Moderator pl.praca.oferowana - co jest grane - stracilem cierpliwość
    From: "_Normanos_" <n...@w...SPAM-SUXX.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Moderator pl.praca.oferowana - co jest grane - stracilem cierpliwość
    Date: Fri, 6 Aug 2004 10:35:12 +0000 (UTC)

    Przemysław Maciuszko napisał(a):

    > Nie ma. Wręcz przeciwnie.

    Jak juz wczesniej napisalem - nie uwierze (niewierny tomasz he he)

    > Jest za to zalew ogłoszeń
    > jednolinijkowych, bez żadnych danych, bez żadnych wymagań, bez
    > żadnych istotnych informacji.

    Kazdy myslacy czlowiek potrafi odsiac bezuzyteczne ogloszenia. w
    gazetach tez jest mnostwo ogloszen typu skladaj dlugopisy, zarabiaj na
    emailach i inne bzdury. pozostawmy to w gestii zainteresowanych.

    > Jest także cała masa ogłoszeń bez kodowania.

    Jak napisalem wczesniej, moim zdaniem, kodowanie to najmniejszy problem
    w przypadku ogloszen o prace.

    > Nie ma natomiast żadnych chętnych do pomocy.

    Z tego co pamietam wielokrotnie na grupie w ciagu ostatniego roku ktos
    proponowal swoja pomoc, zreszta kazda dyskusja sie rozmywala, obecna
    tez to czeka.

    Lepiej mi powiedz jaki cel Tobie przyswieca, ze tak bardzo chcesz to
    robic? Bo, odchodzac juz od tej dyskusji, zawsze mnie to ciekawilo.

    --
    =< Normanos >=< mailto: normanos(małpa)wp(kropka)pl >=---
    "...Nie potrzebuje noża, nie mam żadnych celów zbrojnych,