PracaGrupypl.praca.dyskusje › Moderator pl.praca.oferowana - co jest grane - stracilem cierpliwość

  • 21. Data: 2004-08-06 08:15:41
    Temat: Re: Moderator pl.praca.oferowana - co jest grane - stracilem cierpliwość
    Od: gromax <g...@W...interia.pl>

    chinol napisał (pią 6. sierpnia 2004 10:05):

    > [cut all]
    >
    > Nahio - proste pytania.
    mimo że personalizujesz pytającego, ja też odpowiem

    > Czy na p.p.o. dzieje sie dobrze czy zle ?
    generalnie, ogłoszenia pokazują się co 2 -3 dni. to nie jest (bardzo) źle.
    > Czy problem MIME powoduje, ze posty ukazuja sie z kilkudniowymi przerwami?
    nie sądzę. To raczej taki model pracy sobie przybrali moderatorzy

    > Czy trwanie w takiej sytuacji dalej spowoduje marginalizacje p.p.o. ?
    Jeżeli moderatorzy nie podejdą troszeczkę poważniej do swojej pracy, to
    niestety tak się może stać. Nie jest problemem częstotliwość. problemem
    jest często brak odpowiedzi na wysłanego posta. Sposób na poprawę tego w
    sposób niemalże automatyczny opisałem kilka-kilkanaście dni temu

    > Tomek
    gromax

  • 22. Data: 2004-08-06 08:35:17
    Od: "chinol" <p...@o...pl>

    > generalnie, ogłoszenia pokazują się co 2 -3 dni. to nie jest (bardzo) źle.

    Nie do konca - ukazuja sie dwa, trzy dni pod rzad, a potem przerwa (nawet 5
    dni). Pisalem kiedys o tym, ze mozna wyznaczyc jakis terminarz, np. co drugi
    dzien ale powinna byc o tym jasna informacja np. na p.p.d.

    > nie sądzę. To raczej taki model pracy sobie przybrali moderatorzy

    Nie wiem, czy przybieraja oni jakikolwiek model. Kiedys walczylem o to zeby
    co jakis czas na p.p.o dawali FAQ (aby ci co sa rzadko mogli dotrzec do FAQ
    bez problemu). No i poszedl FAQ chyba dwa razy i tyle. Nie wiem z czego to
    wynika.

> [...]
    > jest często brak odpowiedzi na wysłanego posta. Sposób na poprawę tego w
    > sposób niemalże automatyczny opisałem kilka-kilkanaście dni temu

    Ale jak widac moderatorzy sa glusi na tego typu (oraz kazde inne)
    propozycje.
    Zadalem pytanie na pl.news.nowe-grupy o procedury zmiany tego stanu. Pozatym
    mam zamiar przepytac ludzi o nastroje w sprawie "Zniesienie moderowania
    p.p.o. i obserwowanie, co sie stanie".

    Pozdrawiam
    Tomek

  • 23. Data: 2004-08-06 08:38:57
    Od: Nahia <n...@...portal.pl>

    chinol [Fri, 6 Aug 2004 10:05:52 +0200]:

    > Czy na p.p.o. dzieje sie dobrze czy zle ?

    Dzieje sie roznie. Czasami posty ukazuja sie regularnie, czasem
    nastepuja kilkudniowe przerwy. Oczywiscie lepiej byloby gdyby
    tych przerw nie bylo, ale nie jestem moderatorem i nie wiem czemu
    one wystepuja. Zakladam ze istnieje ku temu powod.

    > Czy problem MIME powoduje, ze posty ukazuja sie z kilkudniowymi
    > przerwami ?

    Nie wydaje mi sie zeby powodem bylo akurat kodowanie. Posty ktore
    maja je bledne najzwyczajniej nie przechodza przez moderacje. Byc
    moze przesylanie tych samych ofert po kilka razy caly czas bez
    poprawienia ustawien w jakims stopniu ma wplyw na szybkosc moderacji
    bo trzeba przejrzec wiecej postow -- ale chyba nie jest on az tak
    wielki. Moge sie mylic, nie znam tego od strony moderatora i nie
    wiem jak czesto i w jakich ilosciach przychodza takie powtorki.

    > Czy trwanie w takiej sytuacji dalej spowoduje marginalizacje
    > p.p.o. ?

    p.p.o to tylko jeden z mozliwych sposobow szukania pracownikow.
    Tak jak poruszac mozna sie piechota, rowerem, samochodem -- Ty
    wybierasz sposob. Tylko jak wybierzesz autobus to nie zal sie
    potem ze kanar cie wyrzuca za brak biletu.

    > Ps. Wydaje mi sie iz moderatorzy nie odpowiadaja na pytania bo
    > dostaja setki maili ze skargami.

    Z tego co wiem to odpowiadaja. Przy okazji -- ile mozna spokojnie
    odpisywac ludziom ktorzy nie rozumiejac w ogole funkcji moderatora
    od razu najezdzaja na niego z pretensjami o rzeczy ktore nie sa
    w zadnym stopniu jego zadaniem?

    > I rowniez wydaje mi sie ze wiekszosc tych skarg to pytania o to,
    > czemu posty wedruja na p.p.o. z kilkudniowym opoznieniem i sa
    > to maile od tych co maja dobre MIME.

    Nie wiem. Nie mam w koncu do nich dostepu.

    > Tomek

    pzdr.
    Nahia

  • 24. Data: 2004-08-06 09:06:18
    Temat: Re: Moderator pl.praca.oferowana - co jest gr YW5lIC0gc3RyYWNpbGVtIGNpZXJwbGl3b7bm
    Od: "chinol" <p...@o...pl>

    > Pisali o zasadach powstawania grup w hierarchii pl.*.
    > W alt.* jest ciut inaczej.

    Pisali wlasnie o alt.

    > No to już, do dzieła. Zakładaj :)

    A co mam zakladac ? Opowiadalem pannie o kupowaniu krowy. Nie o tym, ze chce
    cos zakladac :)

    Tomek

  • 25. Data: 2004-08-06 09:14:12
    Od: "chinol" <p...@o...pl>

> [...]
    > wybierasz sposob. Tylko jak wybierzesz autobus to nie zal sie
    > potem ze kanar cie wyrzuca za brak biletu.

    Filozofia jest dobra dla filozofow. Dlaczego nie potrafisz odpowiedziec na
    kluczowe pytanie calego problemu ? Nie pisz o kanarkach, autobusach czy
    czymkolwiek innym tylko jasno sprecyzuj swoje zdanie. Z tego co tu piszesz
    to wynika ze zdania nie masz, a jednak zabierasz glos w sprawie. Jak to sie
    ma jedno do drugiego ?
    Twoje informacje o sposobach szukania pracy sa nie zwiazane z tematem, bo
    dyskusja jest o p.p.o. a nie o szukaniu pracy.

> [...]
    > od razu najezdzaja na niego z pretensjami o rzeczy ktore nie sa
    > w zadnym stopniu jego zadaniem?

    > Nie wiem. Nie mam w koncu do nich dostepu.

    Niekonsekwentna jestes Nahio.
    Z jednej strony piszesz, ze nie wiesz jak wyglada ilosc posotw, praca
    moderatorow itp. A kilka zdan wczesniej piszesz ze jednak cos wiesz i
    wyrazasz politowanie na temat ludzi nie znajacyc hzasad a piszacych listy do
    moderatorow. To sie kupy nie trzyma.

    Tomek

  • 26. Data: 2004-08-06 09:18:25
    Od: Nahia <n...@...portal.pl>

    chinol [Fri, 6 Aug 2004 11:14:12 +0200]:

    > Filozofia jest dobra dla filozofow. Dlaczego nie potrafisz
    > odpowiedziec na kluczowe pytanie calego problemu ?

    Bo nie jestem jasnowidzem? Do tej pory p.p.o funkcjonuje,
    w sposob przypominam okreslony przez osoby ktore byly na tyle
    nia zainteresowane zeby pokusic sie o stworzenie moderowanej
    grupy i okreslenie zasad w FAQ. Jesli uwazasz ze to blad i
    powinno sie to zmienic -- nic nie stoi na przeszkodzie zeby
    sprobowac. Nie rozumiem czemu tego nie robisz?

    > Twoje informacje o sposobach szukania pracy sa nie zwiazane
    > z tematem, bo dyskusja jest o p.p.o. a nie o szukaniu pracy.

    Oczywiscie, grupa zwiazana z poszukiwaniem pracy nie jest nijak
    powiazana z poszukiwaniem pracy ;)

> [...]
    > cos wiesz i wyrazasz politowanie na temat ludzi nie znajacych
    > zasad a piszacych listy do moderatorow. To sie kupy nie trzyma.

    Gdybys nauczyl sie czytac calosc postow na ktore odpowiadasz
    to niemialbys problemu z zauwazeniem takich okreslen jak "nie
    wydaje mi sie", "sadze" czy "moim zdaniem".
    A, i "moge sie mylic" ktore tez tam bylo...

    > Tomek

    pzdr.
    Nahia

  • 27. Data: 2004-08-06 09:51:37
    Od: "_Normanos_" <n...@w...SPAM-SUXX.pl>

    napisał(a):

    > A to jakiś szczeniacki i z poza tematu tekst - do którego
    > większego komentarza nie chce mi się pisać ....

    nie wdawaj sie z nimi w dyskusje. to nie ma zupelnego sensu. masz
    oferte pracy, ktos moze dostac prace. musisz skorzystac z jakiegos
    serwisu np. praca.pl (oni pewnie zacieraja raczki) bo tutaj nie ma
    sensu. zreszta p.p.o. powoli 'zdycha'. tysiace pracodawcow juz na nia
    nie wroca bo ich ogloszenia sie nie ukazaly, nikt nie bedzie dochodzil
    o co chodzi z tym kodowaniem. zreszta to widac po ilosci ogloszen, nikt
    mi nie wmowi, ze nie ma odplywu ogloszeniodawcow...

    --
    =< Normanos >=< mailto: normanos(małpa)wp(kropka)pl >=---
    "...Nie potrzebuje noża, nie mam żadnych celów zbrojnych,

  • 28. Data: 2004-08-06 09:55:46
    Od: "_Normanos_" <n...@w...SPAM-SUXX.pl>

    chinol napisał(a):

    > [cut all]
    > Nahio - proste pytania.

    A mnie caly czas zastanawia fakt, dlaczego moderatorzy tak kurczowo
    trzymaja sie tej 'roboty'. Nagonka ogromna, poprawy zadnej ale przy
    stanowisku trwac beda jak SLD w rzadzie.

  • 29. Data: 2004-08-06 10:04:10
    Od: Krzysztofsf <k...@p...gazeta.pl>

    Subject: cmsg newgroup pl.praca.oferowana moderated
    Date: 24 Jan 1998 20:06 MET

    Nie uwazasz , ze interet ewoluuje, zmienia sie sklad jego uzytkownikow i
    od momentu zalozenia grupy pl.praca.ogloszenia minelo tyle czasu, ze mozna
    pokusic sie o pewne zmiany w jej funkcjonowaniu?

    Uwazam, ze formula grupy moderowannej, przynajmniej w tej formie jak
    odbywa sie to obecnicnie, nie spelnia swoich zadan, ktore polegaja na
    udostepnianiu ogloszen dla czytajacych oraz mozliwosc ich publikacji dal
    piszacych.

  • 30. Data: 2004-08-06 10:12:44
    Od: Nahia <n...@...portal.pl>

    Krzysztofsf [Fri, 06 Aug 2004 12:04:10 +0200]:

    > Nie uwazasz , ze interet ewoluuje, zmienia sie sklad jego
    > uzytkownikow i od momentu zalozenia grupy pl.praca.ogloszenia
    > minelo tyle czasu, ze mozna pokusic sie o pewne zmiany w jej
    > funkcjonowaniu?

    Calkiem mozliwe. Ale caly czas czekam czy ktos w koncu "sie
    pokusi" zamiast klepac jadowite posty -- i jakos sie nie moge
    doczekac. Wnioskuje ze jednak nikomu tutaj na tym nie zalezy.

    pzdr.
    Nahia