PracaGrupypl.praca.dyskusjeModerator pl.praca.oferowana - co jest grane - stracilem cierpliwość › Re: Moderator pl.praca.oferowana - co jest gr YW5lIC0gc3RyYWNpbGVtIGNpZXJwbGl3b7bm
    From: Nahia <n...@...portal.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Moderator pl.praca.oferowana - co jest gr
    YW5lIC0gc3RyYWNpbGVtIGNpZXJwbGl3b7bm
    Date: Wed, 11 Aug 2004 10:38:36 +0200
    <cev85c$d55$1@atlantis.news.tpi.pl> <1...@i...from.poznan>
    <cevau5$pmv$1@atlantis.news.tpi.pl> <cevbjr$stt$1@atlantis.news.tpi.pl>
    <cevckr$56m$1@atlantis.news.tpi.pl> <cfbfhf$irh$1@news.onet.pl>
    <opscjdtwvy4iukdk@krzysztofc> <cfbhes$8h$1@atlantis.news.tpi.pl>
    <opscjevici4iukdk@krzysztofc> <cfbja3$lr9$1@nemesis.news.tpi.pl>
    <opscjf9yci4iukdk@krzysztofc> <cfbkb0$oft$1@nemesis.news.tpi.pl>
    <opscjg21xw4iukdk@krzysztofc> <cfbl32$eg3$1@atlantis.news.tpi.pl>
    <opscjhwyku4iukdk@krzysztofc> <cfbmig$m2d$1@atlantis.news.tpi.pl>
    <opscji78nc4iukdk@krzysztofc> <cfbna8$o0e$1@atlantis.news.tpi.pl>
    <opscjjs60e4iukdk@krzysztofc>

    krzysztofsf [Wed, 11 Aug 2004 02:04:08 +0200]:

    > Wycialem, poniewaz dokladnie obrazuja spojrzenie osoby [...]

    No to obejrzyj ten obrazek jeszcze ze dwa razy.

    > Ja uwazam, ze powinno byc jak najwiecej ogloszen wlasnie
    > od lekcewazonych "firm krzakow", poniewaz wiekszosc
    > dlugotrwale bezrobotnych moze liczyc na zatrudnienie glownie
    > w takich firmach.

    Tu sie roznimy: ja wole ppo bez kanciarzy, ty chcialbys ich
    tam zaprosic. Ani ja nie przekonam Ciebie ani Ty mnie.

    > Z usenetu korzysta wielu ludzi, ktorzy maja trudnosci
    > z wyslaniem ogloszenia na ppo, z tym, ze po nieudanej
    > probie olewaja to i szukaja innymi drogami.

    W tym ze szukaja innymi drogami nic szczegolnie strasznego
    nie widze bo przeciez jesli ktos faktycznie potrzebuje tej
    pracy to nie ogranicza sie do czytania ppo.

    Moim zdaniem w zupelnosci wystarczyloby takim firmom tylko
    uswiadomic ze istnieje formularz za pomoca ktorego spokojnie
    moga ogloszenie zamiescic bez zwracania uwagi na to jakie
    maja ustawienia czytnika. Mozna go nawet ciut uszczegolowic
    zeby nie bylo watpliwosci co nalezy w nim wpisywac. Sadze
    ze jesli ktos w ogole z Internetu umie korzystac i wie ze
    istnieje Usenet to formularz wypelnic tez da rade...

    pzdr.
    Nahia