PracaGrupypl.praca.dyskusje › Moderator pl.praca.oferowana - co jest grane - stracilem cierpliwość

  • 171. Data: 2004-08-10 23:05:15
    Temat: Re: Moderator pl.praca.oferowana - co jest gr YW5lIC0gc3RyYWNpbGVtIGNpZXJwbGl3b7bm
    Od: krzysztofsf <k...@p...gazeta.pl>

    Dnia Wed, 11 Aug 2004 01:01:54 +0200, Nahia <n...@...portal.pl> napisał:

    > krzysztofsf [Wed, 11 Aug 2004 00:47:48 +0200]:

    > Chocby tym ze na "kupie" i "regionalne" nie poluja setki spamerow
    > ktorych jedynym celem jest znalezienie zdesperowanych ludzi ktorzy
    > zlapia choc cien nadziei i dadza sie zrobic w balona.

    czyli jednak moderatorzy weryfikuja prawdziwosc ogloszen?
    Dzwonia po podanych numerach telefonow, weryfikuja maile a w skrajnych
    przypadkach odwiedzaja firmy z podejrzanych ogloszen, zeby tylko
    zweryfikowac ich prawdziwosc?
    Pozazdroscic zaangazowania i poswiecenia.

    --
    pzdr. Krzysztof
    ## Szczecin - szukam pracy:##

  • 172. Data: 2004-08-10 23:17:23
    Od: Nahia <n...@...portal.pl>

    krzysztofsf [Wed, 11 Aug 2004 01:05:15 +0200]:

    > czyli jednak moderatorzy weryfikuja prawdziwosc ogloszen?

    Nie. Moderatorzy sprawdzaja tylko czy ogloszenie jest zgodne
    z FAQ. A FAQ zostalo tak napisane ze odstrasza wiekszosc
    lancuszkowcow ktorzy ida na ilosc a nie na jakosc i chocby
    czesc kanciarzy ktorym tez sie nie bedzie chcialo skoro moga
    szukac frajera gdzies indziej.

    Pytanie: ile widziales MLMow "operatorow e-mail" na ppo?
    Dziala?

    pzdr.
    Nahia

  • 173. Data: 2004-08-10 23:23:12
    Od: krzysztofsf <k...@p...gazeta.pl>

    Dnia Wed, 11 Aug 2004 01:17:23 +0200, Nahia <n...@...portal.pl> napisał:

> [...]
    > szukac frajera gdzies indziej.
    >
    > Pytanie: ile widziales MLMow "operatorow e-mail" na ppo?

    A ile widzialas ogloszen typu " Firma z krakowa bran?y w?ukniarskiej szuka
    szwaczki" i nr telefonu?
    Bo za poprzedniego moderatora widywalem takie ogloszenia. teraz juz nie.
    A czlowiek, ktory odpowie na ogloszenie operator mail, to znajdzie i tak
    takie ogloszenie na innej grupie.
    poniewaz moderowanie przerodzilo sie w przerost formy nad trescia, nie
    widzxe jego sensu.

    --
    pzdr. Krzysztof
    ## Szczecin - szukam pracy:##

  • 174. Data: 2004-08-10 23:25:39
    Temat: Re: Moderator pl.praca.oferowana - co jest grane - stracilem cierpliwość
    Od: Tomasz Brzeziński <s...@p...onet.pl>

    Użytkownik "krzysztofsf" <k...@p...gazeta.pl> napisał w
    wiadomości news:opscjfczfu4iukdk@krzysztofc...

    > Wydaje mi sie, ze pan Surmacz moze sie okazac najrozsadniejsza osoba, do
    > ktorej moge sie zwrocic o porade i pomoc, poniewaz obecna sytuacja na
    > rynku pracy jest zupelnie inna, niz w 1998 gdy zakladano moderacje ppo,
    > tworzac jednoczesnie ppd, a i struktura urzytkownikow usenetu tez
    > sulegla zmianie.

    No to zwracaj się ;-)
    Przy czym, już najzupełniej subiektywnie, uważam, że TS nigdy nie zgodzi się
    na odmoderowanie ppo z takich powodów, jakie zgłaszacie (czyli głównie
    odrzucanie przez moderatorów postów niezgodnych z FAQ). Ale może się mylę.

    Sigurd

  • 175. Data: 2004-08-10 23:33:33
    Od: krzysztofsf <k...@p...gazeta.pl>

    Dnia Wed, 11 Aug 2004 01:25:39 +0200, Tomasz Brzeziński
    <s...@p...onet.pl> napisał:

> [...]
    > na odmoderowanie ppo z takich powodów, jakie zgłaszacie (czyli głównie
    > odrzucanie przez moderatorów postów niezgodnych z FAQ). Ale może się

    Mam nadzieje, ze sie mylisz.
    Zwroc uwage na naglowki postow na pl.biznes - czyli grupy na ktora
    teoretycznie pisze sporo osob, ktore w pierwszym rzedzie zamiescilyby tez
    ogloszenie na ppo szukajac pracownika.
    Co sadzisz o zastapieniu moderowania ppo moderowaniem pps ?
    Dajacym tam ogloszenia bardziej zalezy, to odniosloby to lepszy skutek
    wychowawczy ;)

    --
    pzdr. Krzysztof
    ## Szczecin - szukam pracy:##

  • 176. Data: 2004-08-10 23:42:33
    Od: Nahia <n...@...portal.pl>

    krzysztofsf [Wed, 11 Aug 2004 01:23:12 +0200]:

    > poniewaz moderowanie przerodzilo sie w przerost formy nad
    > trescia, nie widzxe jego sensu.

    Ok, ja Ci powiem dlaczego moim zdaniem ma sens, Ty sie nie
    zgodzisz -- i na tym zakonczymy na dzisiaj ta dyskusje.

    Dobrze?

    Grupa ma byc uzyteczna. A moim zdaniem kiedy zacznie sie na
    niej pojawiac dziennie kilkadziesiat spamow i kilka powaznych
    ogloszen, uzyteczna byc przestanie. W tej chwili traktuje sie
    ja jednak stosunkowo powaznie, korzystaja z niej firmy ktore
    szukaja pracownikow i ktorym na tych pracownikach jednak jakos
    zalezy. Fakt ze zawsze znajdzie sie i firma-krzak, ale takie
    znajda sie zawsze i wszedzie. Ich ilosc jest pomijalna.

    Natomiast w momencie zdjecia moderacji zrobilby sie tam
    najzwyklejszy w swiecie bajzel. Dopiero wtedy grupe szlag
    by trafil -- bo nikt powazny nie bedzie sobie zawracal glowy
    zamieszczaniem ogloszenia pomiedzy dziesiatkami lancuszkow
    i spamu. Tym bardziej, ze co powazniejsi potencjalni ich
    pracownicy tez przestaliby sie bawic w sciaganie tony spamu
    i znalezli sobie inne miejsca gdzie tego spamu nie ma.

    Innymi slowy uwazam po prostu ze zdjecie moderacji oznaczaloby
    zrobienie z ppo smietnika i pola zabaw spamerow, co moim zdaniem
    jest kompletnie sprzeczne z idea tej grupy.

    Prawdopodobnie moje zdanie szczegolnie obiektywne nie jest,
    z ppo jesli korzystam to nie jako osoba ktora rozpaczliwie
    potrzebuje jakiejkolwiek pracy tylko jako ewentualnego zrodla
    informacji co sie dzieje w kraju i jakimi firmami mozna sie
    aktualnie zainteresowac.

    Natomiast moje subiektywne zdanie jest takie, ze wole ppo
    jako stosunkowo rzetelne miejsce z ogloszeniami w jakims
    jednak stopniu wiarygodnymi -- niz jako spamerski cyrk.

    Czepiac sie rzecz jasna mozesz, ale chciales znac MOJA na ten
    temat opinie wiec ja masz. Wypowiadam sie tylko za siebie.

    A co do poprzedniego moderatora: o ile pamietam, stwierdzil
    sam ze juz mu sie nie chce bo wiekszosc ludzi i tak ma tylko
    pretensje ze robi to co robi. I nie dziwie mu sie. Tak samo
    jak nie dziwie sie obecnym moderatorom.

    pzdr.
    Nahia

  • 177. Data: 2004-08-10 23:51:34
    Od: krzysztofsf <k...@p...gazeta.pl>

    Dnia Wed, 11 Aug 2004 01:42:33 +0200, Nahia <n...@...portal.pl> napisał:

> [...]
    > sam ze juz mu sie nie chce bo wiekszosc ludzi i tak ma tylko
    > pretensje ze robi to co robi. I nie dziwie mu sie. Tak samo

    Nie wiekszosc ludzi , tylko obecny moderator z kumplami fanatykami
    czystosci usenetu.
    Szukajacy pracy byli z jego dzialalnosci zadowoleniu.
    Co do reszty - faktycznie - "syty glodnego nie zrozumie"
    jesli traktujesz grupe wylacznie jako ciekawostke a nie medium do
    poszukiwania pracy, to nie dziwie sie, ze nie masz ochoty na przesiewanie
    zamieszczanych ogloszen, dzielac je na idiotyczne i sensowne.

    --
    pzdr. Krzysztof
    ## Szczecin - szukam pracy:##

  • 178. Data: 2004-08-10 23:55:22
    Od: Nahia <n...@...portal.pl>

    krzysztofsf [Wed, 11 Aug 2004 01:51:34 +0200]:

    > Szukajacy pracy byli z jego dzialalnosci zadowoleniu.

    Moge sie mylic, dzisiaj juz mi sie nie chce kopac w archiwum.

> [...]
    > do poszukiwania pracy, to nie dziwie sie, ze nie masz ochoty na
    > przesiewanie zamieszczanych ogloszen, dzielac je na idiotyczne

    Staram sie wlasnie patrzec dokladnie jak na medium poszukiwania
    pracy. Dlatego uwazam ze poki pojawiac sie na niej beda rzetelne
    ogloszneia, swoja role bedzie spelniac. Jak stanie sie tylko
    smietnikiem, spelniac jej nie bedzie.

    Wyciales rzecz jasna wszystkie kawalki w ktorych tlumaczylam
    dlaczego tak uwazam, a mi sie powtarzac nie chce...

    Dobranoc ;)

    pzdr.
    Nahia

  • 179. Data: 2004-08-11 00:04:08
    Od: krzysztofsf <k...@p...gazeta.pl>

    Dnia Wed, 11 Aug 2004 01:55:22 +0200, Nahia <n...@...portal.pl> napisał:

> [...]
    >
    > Wyciales rzecz jasna wszystkie kawalki w ktorych tlumaczylam
    > dlaczego tak uwazam, a mi sie powtarzac nie chce...

    Wycialem, poniewaz dokladnie obrazuja spojrzenie osoby, ktora ma prace za
    3500 i przy porannej kawce przebiega wzrokiem kilka ogloszen, zeby
    sprawdzic, czy nie pojawi sie cos za 5300.
    Ja uwazam, ze powinno byc jak najwiecej ogloszen wlasnie od lekcewazonych
    "firm krzakow", poniewaz wiekszosc dlugotrwale bezrobotnych moze liczyc na
    zatrudnienie glownie w takich firmach. Koncerny stac na oglaszanie sie w
    jobpilocie, a ogloszenia od firm HR tez pochodza z bogatych firm. Z
    usenetu korzysta wielu ludzi, ktorzy maja trudnosci z wyslaniem ogloszenia
    na ppo, z tym, ze po nieudanej probie olewaja to i szukaja innymi drogami.

    dobranoc.

    --
    pzdr. Krzysztof
    ## Szczecin - szukam pracy:##

  • 180. Data: 2004-08-11 02:12:21
    Od: gromax <g...@W...interia.pl>

    jezeli chodzi o JB i wybory do UE, to na osiedlu którym mieszkał i gdzie
    jest zameldowany (w Gliwicach) na którym ZAWSZE był obrzucony jajkami zajął
    pierwsze miejsce (wiem, bo sprawdzałem)