PracaGrupypl.praca.dyskusjeModerator pl.praca.oferowana - co jest grane - stracilem cierpliwość › Re: Moderator pl.praca.oferowana - co jest gr YW5lIC0gc3RyYWNpbGVtIGNpZXJwbGl3b7bm
    From: Przemek Wrzesiński <p...@n...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Moderator pl.praca.oferowana - co jest gr
    YW5lIC0gc3RyYWNpbGVtIGNpZXJwbGl3b7bm
    Date: Sat, 14 Aug 2004 11:09:33 +0200
    <cev85c$d55$1@atlantis.news.tpi.pl> <1...@i...from.poznan>
    <cevau5$pmv$1@atlantis.news.tpi.pl> <cevbjr$stt$1@atlantis.news.tpi.pl>
    <cevckr$56m$1@atlantis.news.tpi.pl> <cfbfhf$irh$1@news.onet.pl>
    <opscjdtwvy4iukdk@krzysztofc> <cfbhes$8h$1@atlantis.news.tpi.pl>
    <opscjevici4iukdk@krzysztofc> <cfbja3$lr9$1@nemesis.news.tpi.pl>
    <opscjf9yci4iukdk@krzysztofc> <cfbkb0$oft$1@nemesis.news.tpi.pl>
    <opscjg21xw4iukdk@krzysztofc> <cfbl32$eg3$1@atlantis.news.tpi.pl>
    <opscjhwyku4iukdk@krzysztofc> <cfbmig$m2d$1@atlantis.news.tpi.pl>
    <opscji78nc4iukdk@krzysztofc> <1...@m...net>
    <opscorv0ge4iukdk@krzysztofc>

    Pięknego dnia, a był to 13 sierpień (piątek) 2004, osobnik ukrywający się
    pod pseudonimem krzysztofsf w wiadomości <news:opscorv0ge4iukdk@krzysztofc>
    napisał/a:

    > Zgadzam sie z powyzszym, ze TS ustala zasady.
    > Natomiast PM zamiast przejsc na priva lub przeniesc dyskusje na
    > pl.news.admin a tutaj nie dyskutowac o serwerach doczepiajacych stopke z
    > info o serwerze, tak poprowadzil dyskusje, ze publicznie wrecz

    A ja zadam pytanie - dlaczego jeszcze zaden z Was nie napisal RFD na pnng?
    Tylko tu piszecie i piszecie. Ktos zaraz powie, ze nie ma jasno okreslonej
    metody usuniecia moderacji. To ja przypomne glowna zasade usenetu -
    przejrzec archiwum grupy. Niedawno wprowadzono moderacje chyba na
    pl.sci.historia, na polipie moderacja raz byla a raz nie. Tak trudno
    przejrzec kilkadziesiat postow i napisac na wzor wlasne RFD? Napiszcie to
    RFD (poprawne formalnie, jak to sie robi? zapraszam do archiwum pnng) i
    zobaczcie zainteresowanie. Argumentow w stylu " bo to zajmie kilka
    miesiecy" nie sa argumentami IMHO.

    Ja bede przeciw :)

    > uniemozliwll czlowiekowi zmiane stanowiska i wyrazenie zgody na przejscie
    > na inny serwer.

    ??? inny serwer? To wlasnie on nie chcial zmienic atmana na inny, bo nie.

    > O uprzejmosci i milym sposobie dyskusji PM chyba nie musze cie informowac?

    Jak cos sie powtarza po raz n-ty, to mozna sie zirytowac, nieprawdaz? Poza
    tym admin nie jest od tego by go lubic.

    > Cos co powinno byc kulturalnie zalatwione w wewnetrznym swiatku adminow
    > news zostalo w sposob bardzo nieprzyjemny wyciagniete na forum publiczne,
    > a moderator byl besztany jak uczniak w kacie.

    Zasady moderacji sa po to by ich przestrzegac (mozna sie zzymac czy sa
    dobre czy nie) ale dopoki takie sa nalezy sie ich trzymac. Poprzedni
    moderator bylby nadal, gdyby tylko zmienil serwer (serwer niusowy onetu czy
    gazety nie ma ograniczen poza logowaniem sie)

    --
    Przemek
    http://photo.morsik.net