PracaGrupypl.praca.dyskusjeModerator pl.praca.oferowana - co jest grane - stracilem cierpliwość › Re: Moderator pl.praca.oferowana - co jest gr YW5lIC0gc3RyYWNpbGVtIGNpZXJwbGl3b7bm
    From: krzysztofsf <k...@p...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Moderator pl.praca.oferowana - co jest gr
    YW5lIC0gc3RyYWNpbGVtIGNpZXJwbGl3b7bm
    Date: Wed, 11 Aug 2004 02:04:08 +0200
    <cev85c$d55$1@atlantis.news.tpi.pl> <1...@i...from.poznan>
    <cevau5$pmv$1@atlantis.news.tpi.pl> <cevbjr$stt$1@atlantis.news.tpi.pl>
    <cevckr$56m$1@atlantis.news.tpi.pl> <cfbfhf$irh$1@news.onet.pl>
    <opscjdtwvy4iukdk@krzysztofc> <cfbhes$8h$1@atlantis.news.tpi.pl>
    <opscjevici4iukdk@krzysztofc> <cfbja3$lr9$1@nemesis.news.tpi.pl>
    <opscjf9yci4iukdk@krzysztofc> <cfbkb0$oft$1@nemesis.news.tpi.pl>
    <opscjg21xw4iukdk@krzysztofc> <cfbl32$eg3$1@atlantis.news.tpi.pl>
    <opscjhwyku4iukdk@krzysztofc> <cfbmig$m2d$1@atlantis.news.tpi.pl>
    <opscji78nc4iukdk@krzysztofc> <cfbna8$o0e$1@atlantis.news.tpi.pl>

    Dnia Wed, 11 Aug 2004 01:55:22 +0200, Nahia <n...@...portal.pl> napisał:

    > krzysztofsf [Wed, 11 Aug 2004 01:51:34 +0200]:

    > Moge sie mylic, dzisiaj juz mi sie nie chce kopac w archiwum.

    > Staram sie wlasnie patrzec dokladnie jak na medium poszukiwania
    > pracy. Dlatego uwazam ze poki pojawiac sie na niej beda rzetelne
    > ogloszneia, swoja role bedzie spelniac. Jak stanie sie tylko
    > smietnikiem, spelniac jej nie bedzie.
    >
    > Wyciales rzecz jasna wszystkie kawalki w ktorych tlumaczylam
    > dlaczego tak uwazam, a mi sie powtarzac nie chce...
    >
    > Dobranoc ;)

    Wycialem, poniewaz dokladnie obrazuja spojrzenie osoby, ktora ma prace za
    3500 i przy porannej kawce przebiega wzrokiem kilka ogloszen, zeby
    sprawdzic, czy nie pojawi sie cos za 5300.
    Ja uwazam, ze powinno byc jak najwiecej ogloszen wlasnie od lekcewazonych
    "firm krzakow", poniewaz wiekszosc dlugotrwale bezrobotnych moze liczyc na
    zatrudnienie glownie w takich firmach. Koncerny stac na oglaszanie sie w
    jobpilocie, a ogloszenia od firm HR tez pochodza z bogatych firm. Z
    usenetu korzysta wielu ludzi, ktorzy maja trudnosci z wyslaniem ogloszenia
    na ppo, z tym, ze po nieudanej probie olewaja to i szukaja innymi drogami.

    dobranoc.

    --
    pzdr. Krzysztof
    ## Szczecin - szukam pracy:##