PracaGrupypl.praca.dyskusjeModerator pl.praca.oferowana - co jest grane - stracilem cierpliwość › Re: Moderator pl.praca.oferowana - co jest gr YW5lIC0gc3RyYWNpbGVtIGNpZXJwbGl3b7bm
    From: Nahia <n...@...portal.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Moderator pl.praca.oferowana - co jest gr
    YW5lIC0gc3RyYWNpbGVtIGNpZXJwbGl3b7bm
    Date: Wed, 11 Aug 2004 01:55:22 +0200
    <cev85c$d55$1@atlantis.news.tpi.pl> <1...@i...from.poznan>
    <cevau5$pmv$1@atlantis.news.tpi.pl> <cevbjr$stt$1@atlantis.news.tpi.pl>
    <cevckr$56m$1@atlantis.news.tpi.pl> <cfbfhf$irh$1@news.onet.pl>
    <opscjdtwvy4iukdk@krzysztofc> <cfbhes$8h$1@atlantis.news.tpi.pl>
    <opscjevici4iukdk@krzysztofc> <cfbja3$lr9$1@nemesis.news.tpi.pl>
    <opscjf9yci4iukdk@krzysztofc> <cfbkb0$oft$1@nemesis.news.tpi.pl>
    <opscjg21xw4iukdk@krzysztofc> <cfbl32$eg3$1@atlantis.news.tpi.pl>
    <opscjhwyku4iukdk@krzysztofc> <cfbmig$m2d$1@atlantis.news.tpi.pl>
    <opscji78nc4iukdk@krzysztofc>

    krzysztofsf [Wed, 11 Aug 2004 01:51:34 +0200]:

    > Szukajacy pracy byli z jego dzialalnosci zadowoleniu.

    Moge sie mylic, dzisiaj juz mi sie nie chce kopac w archiwum.

    > jesli traktujesz grupe wylacznie jako ciekawostke a nie medium
    > do poszukiwania pracy, to nie dziwie sie, ze nie masz ochoty na
    > przesiewanie zamieszczanych ogloszen, dzielac je na idiotyczne
    > i sensowne.

    Staram sie wlasnie patrzec dokladnie jak na medium poszukiwania
    pracy. Dlatego uwazam ze poki pojawiac sie na niej beda rzetelne
    ogloszneia, swoja role bedzie spelniac. Jak stanie sie tylko
    smietnikiem, spelniac jej nie bedzie.

    Wyciales rzecz jasna wszystkie kawalki w ktorych tlumaczylam
    dlaczego tak uwazam, a mi sie powtarzac nie chce...

    Dobranoc ;)

    pzdr.
    Nahia