PracaGrupypl.praca.dyskusje › Mam 16 lat i prosze o pomoc w zwiazku z praca

  • 1. Data: 2006-05-14 15:56:46
    Temat: Mam 16 lat i prosze o pomoc w zwiazku z praca
    Od: "Tomek" <t...@a...pl>

    Witam !!!

    Mam na imie Tomek i mam 16 lat. Chce zarobić trochę pieniędzy na wakacje i
    postanowiłem zając się sprzedarzą perfum (podróbek). Na Allegro mozna kupic
    takie perfumy w granicach 5 zł za 50 ml. Mam teraz problem gdzie bede mogl je
    sprzedawac. Swego czasu sprzedawalem rozne pierdoly na gieldzie i nikt sie nie
    przyczepil do mnie moze dlatego ze duzo dzieci tam tez rozne rzeczy sprzedaje.
    Ale wiadomo, gielda jest tylko w niedziele a ja chcialbym chociaz 2 razy w
    tygodniu sprzedawac perfumy. Myslalem o tym aby sprzedawac perfumy na deptaku
    w Bydgoszcz (ulica Gdańska jak ktos zna) ale nie wiem czy bedzie to legalne bo
    nie chce miec klopotow z policja i innymi organizacjami
    administracyjno-rzadowymi. Bede mial fakture VAT na te perfume na dowod ze ich
    nie ukradlem.

    Prosze o pomoc i doradztwo

  • 2. Data: 2006-05-14 16:23:50
    Temat: Re: Mam 16 lat i prosze o pomoc w zwiazku z praca
    Od: "Stefan" <s...@b...wp.pl>

    Użytkownik "Tomek" <t...@a...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > nie chce miec klopotow z policja i innymi organizacjami
    > administracyjno-rzadowymi. Bede mial fakture VAT na te perfume na dowod ze

    Zerknąłem sobie na Twoje poczynania w necie - znalazłem to:
    http://www.google.pl/search?q=tomrod%40autograf.pl czyli "praca w domu dla
    każdego", gry i książki po 1 zł ... Teraz handel podrabianymi perfumami...
    Czy Ty spróbowałeś coś kiedyś w życiu zrobić uczciwie ? To już ten trop z
    hurtowniami był lepszy ... masz 16 lat i pakujesz się w wielkie g...
    człowieku przemyśl to, jesteś jeszcze młody, możesz się jeszcze uczyć...

  • 3. Data: 2006-05-14 16:34:12
    Od: KrzysiekPP <jimi@_FALSE_.ceti.pl>

    > Mam na imie Tomek i mam 16 lat. Chce zarobić trochę pieniędzy na wakacje i
    > postanowiłem zając się sprzedarzą perfum (podróbek). Na Allegro mozna kupic

    A ponoc zarabiasz ponad 600 zł tygodniowo :D i to tylko siedząc 2h
    dziennie ? To juz nie wystarcza kasy i chcesz sobie dorobic ? :D

    --
    Krzysiek, Krakow

  • 4. Data: 2006-05-14 16:34:16
    Od: "Tomrod" <t...@a...pl>

    No tylko ze moi rodzice sa biedni i nie stac ich na to zeby oplacic mi oboz
    dlatego sam chce zarobic troche pieniążków aby było im trochę lżej. Już wiem, że
    Multi Level Marketing to gówno i nie bede dalej już tego robił a wątpie czy ty
    Stefan wyślesz mi 800 zł na obóz ?

  • 5. Data: 2006-05-14 17:07:58
    Od: "Tomrod" <t...@a...pl>

    Juz nie dostaje zamowien na raporty. Rzeczwiscie dzieki MLMowi zarobilem troche
    ponad 600 zł ale musialem oddac kase rodzica bo wtedy musiali komus oddac pieniazki

  • 6. Data: 2006-05-14 18:29:15
    Od: futszaK <f...@p...pl>

    Sun, 14 May 2006 18:23:50 +0200, użyszkodnik "Stefan"
    <s...@b...wp.pl> napisał:

> [...]
    > hurtowniami był lepszy ... masz 16 lat i pakujesz się w wielkie g...
    > człowieku przemyśl to, jesteś jeszcze młody, możesz się jeszcze uczyć...

    stary, przestań namawiać chłopaka do uczestniczenia w owczym pędzie do
    nikąd. jest młody, chce handlować perfumami a nie narkotykami a Ty go
    od tego odciągasz "bo możesz się jeszcze uczyć"

    potem mamy setki tysięcy niezadowolonych z życia studentów i
    absolwentów wyższych uczelni którym się wmawiało przez ładnych kilka
    lat że "jesteś jeszcze młody, możesz się jeszcze uczyć..." i latka
    mijały na pijaństwie w akademikach na koszt rodziców, a potem pobudka
    z przysłowiową ręką w nocniku, albo do roboty do jakiegoś urzedu za
    1000zł, albo wyjazd za granice na pomywacza garów i zaczynanie
    praktycznie od zera w wieku 26 a nie 16 lat

    ja bym na miejscu młodego zapytał się strażników miejskich, oni wiedzą
    coś więcej, może skierują do kogoś kompetentnego który okaże się
    pomocny w załatwieniu formalności albo zwyczajnie da prikaz żeby
    zostawić młodego bo zarabia na życie mając ciężką sytuacje materialną
    w domu

    --
    futszaK
    601061867

  • 7. Data: 2006-05-14 18:33:52
    Od: futszaK <f...@p...pl>

    14 May 2006 18:34:16 +0200, użyszkodnik "Tomrod" <t...@a...pl>
    napisał:

> [...]
    > Multi Level Marketing to gówno i nie bede dalej już tego robił a wątpie czy ty

    nie słuchaj debili, mój braciszek ma 11 lat i handluje, hulajnogi
    sprzedaje wśród kolegów, potrafi iść z koleżką do fontanny kase
    wybierać którą inny tam wrzucają i nie żeby miał źle w domu, niczego
    mu nie brakuje, poprostu ma wyrabiane dobre nawyki od maleńka

  • 8. Data: 2006-05-14 19:10:12
    Od: Juzek Kocimientka <k...@i...pl>

    Tomrod napisał(a):

    > Rzeczwiscie dzieki MLMowi zarobilem troche ponad 600 zł

    ;)

    Nie MLM'owi tylko piramidzie finansowej. I na pewno tyle nie zarobiles :D

  • 9. Data: 2006-05-15 08:29:18
    Od: "Stefan" <s...@b...wp.pl>

    Użytkownik "Tomrod" <t...@a...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    wiem, że
    > Multi Level Marketing to gówno i nie bede dalej już tego robił a wątpie

    Nie, nie wyślę Ci chociaż nie był by to dla mnie wielki wydatek a mam
    dopiero 26 lat. Ale powiem Ci, że moi rodzice też nigdy nie byli bogaci,
    utrzymywali się z handlu na bazarze ale byli na tyle mądrzy, żeby mi wpoić,
    że tylko nauką do czegoś mogę dojść - i nie chodzi mi tu o sztukę dla sztuki
    czyli "byle skończyć jakieś studia" ale o to żeby być dobry w tym co się
    lubi. Pewnie właśnie dlatego już teraz zarabiam więcej niż oni kiedykolwiek
    w życiu zarabiali lub będą.

    I jak mijam u siebie w mieście właśnie takie osoby, które handlują
    podróbkami perfum ( a podróbki to kradzież marki, czyli zwykłe złodziejstwo,
    wiem, że w tym kraju wiele osób to wyśmieje ale tak właśnie jest) to jest mi
    ich żal i doskonale wiem, ze nie wszyscy mają równe szanse, ale nie
    oszukujmy się, każdy jest po części kowalem własnego losu. I jeśli chcesz
    zarobić na ten obóz to sprzedawaj te perfumy ale nie zawal innych
    ważniejszych rzeczy jak nauka (albo rozwijanie jakiś umiejętności, nie wiem,
    co chesz robić ale na pewno jest coś w czym jesteś dobry). Po prostu głupio
    będzie jak okaże się, że ten obóz na który zarobisz będzie Cię o wiele
    więcej kosztował później...

  • 10. Data: 2006-05-15 08:33:47
    Od: "Stefan" <s...@b...wp.pl>

    > stary, przestań namawiać chłopaka do uczestniczenia w owczym pędzie do
    > nikąd. jest młody, chce handlować perfumami a nie narkotykami a Ty go
    > od tego odciągasz "bo możesz się jeszcze uczyć"

    To niech handluje, przecież ja mu tego nie zabronię, tylko niech przemyśli
    co dla niego w życiu jest ważne i co chce osiągnąć. Może jednak stoliczek z
    podrabianymi perfumami to niekoniecznie szczyt jego marzeń.

> [...]
    > 1000zł, albo wyjazd za granice na pomywacza garów i zaczynanie
    > praktycznie od zera w wieku 26 a nie 16 lat

    No cóż ja te lata miło wspominam bo to jeszcze tak niedawno... Każdy jest
    choć po części kowalem swojego losu, mi studia dały bardzo dużo, nie tylko
    pod względem rozrywki ale również pod względem pracy ... A napracować
    jeszcze się zdąży...