PracaGrupypl.praca.dyskusje › Jak to "przemycić" w CV + lm i na rozmowie (2 lata przerwy w legalnej pracy na umowę + DG) ?

  • 1. Data: 2006-05-14 19:13:40
    Temat: Jak to "przemycić" w CV + lm i na rozmowie (2 lata przerwy w legalnej pracy na umowę + DG) ?
    Od: "aaa" <a...@a...pl>

    Witam,

    Mam prośbę o poradę, w jaki sposób w CV i liście motywacyjnym, a także na
    ewentualnej rozmowie z przyszłym pracodawcą, zamieścić informację o mojej
    karierze w ciągu ostatnich 2 lat ?

    Fakty :

    - w 2000 r skończyłem studia magisterskie ;
    - pracę regularną miałem od 2000 - 2004 (czerwiec) włącznie.

    - począwszy od 06/2004 prowadziłem jednoosobową DG (przez ponad rok),
    wyjeżdżałem za granicę i wykonywałem różne(legalne) zajęcia, przynoszące mi
    dużo większe pieniądze, niż dotychczasowa praca, ale prac było wiele i nie
    były usankcjonowane żadną umową.

    Co wymyśleć, ażeby ta luka brzmiała nie zniechęcająco dla pracodawcy ? Czy
    lepiej powiedzieć, że prowadziłem DG na zasadzie umów o wspołpracę z innymi
    podmiotami, czy też, że wyjechałem za granicę i wykonywałem prace na czarno,
    gdyż potrzebowałem pieniędzy, a usankcjonowanie tych działań umową, nie było
    dla mnie najważniejsz.

    Co zrobilibyście w mojej sytuacji ? Prawda jest taka, że zarobiłem prawie na
    mieszkanie, ale mam lukę. Gdybym nie miał luki, mieszkanie byłoby baaaaardzo
    odległą perspektywą. I tak źle i tak niedobrze :(

    Dziękuję Wam serdecznie.

  • 2. Data: 2006-05-15 08:20:32
    Temat: Re: Jak to "przemycic" w CV + lm i na rozmowie (2 lata przerwy w legalnej pracy na umowe + DG) ?
    Od: "Marek" <m...@g...com>

    Z mojego doswiadczenia wiem, ze najwaniejsze jest ze cos robiles.
    napisz w CV ze wykonywales rozne zlecenia (i napisz co wtedy robiles),
    nie wazne na jaka umowe czy w jakiej formie.

    Ja osobiscie chodzilem na kilka rozmow, ale dopiero jak powiedzialem
    o tym co robilem serio (projekty niekoniecznie legalne) zostalem
    przyjety.

    Wiec powiedzmy sobie szczeze, pracodawcy zalezy na ludziach ktorzy
    chca,
    chyba ze praca tego nie weymaga.

    Pozdrawiam,
    Marek

  • 3. Data: 2006-05-16 08:53:39
    Od: "Bronek Kozicki" <b...@r...pl>

    aaa <a...@a...pl> wrote:
> [...]
    > wyjeżdżałem za granicę i wykonywałem różne(legalne) zajęcia,

    > Co wymyśleć, ażeby ta luka brzmiała nie zniechęcająco dla pracodawcy

    jaka luka? DG to nie jest luka, to normalna działalność zawodowa.

    B.