PracaGrupypl.praca.dyskusje › Mam 16 lat i prosze o pomoc w zwiazku z praca

  • 11. Data: 2006-05-15 08:56:11
    Temat: Re: Mam 16 lat i prosze o pomoc w zwiazku z praca
    Od: futszaK <f...@p...pl>

    Mon, 15 May 2006 10:33:47 +0200, użyszkodnik "Stefan"
    <s...@b...wp.pl> napisał:

    > To niech handluje, przecież ja mu tego nie zabronię, tylko niech przemyśli
    > co dla niego w życiu jest ważne i co chce osiągnąć. Może jednak stoliczek z
    > podrabianymi perfumami to niekoniecznie szczyt jego marzeń.

    jak w wieku 16 lat handluje podrabianymi perfumami to wieku 26 lat
    bedzie byc moze mial kilkanaście stoisk z niekoniecznie podrabianymi
    rzeczami w centrum nie tylko Bydgoszczy ale być może kilku
    największych miast zamiast zakuwać niepotrzebne rzeczy na studiach a
    po nich dopiero zaczynać

    > No cóż ja te lata miło wspominam bo to jeszcze tak niedawno...

    ja wlasnie mam takiego kolesia, generalnie jest nieglupi. ja osobiscie
    niekiedy go słucham bo wiedze i szybkosc pojmowania jej ma dosyc
    sporą, ale jak go dopuściłem do małego czegoś o charakterze
    produkcyjnym to albo gostek znikał na kilka dni bo pil, albo
    rozdrabniał się w jakichs abstrrakcyjnych, nikomu niepotrzebnych
    aspektach działania w/w sieci

    --
    futszaK
    601061867

  • 12. Data: 2006-05-15 09:06:33
    Od: "the_foe" <t...@W...pl>

    Użytkownik "Stefan" <s...@b...wp.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > sprzedaje.
    > deptaku
    > legalne bo
    > ich

    > Zerknąłem sobie na Twoje poczynania w necie - znalazłem to:
    > http://www.google.pl/search?q=tomrod%40autograf.pl czyli "praca w domu dla
    > każdego", gry i książki po 1 zł ... Teraz handel podrabianymi perfumami...
    > Czy Ty spróbowałeś coś kiedyś w życiu zrobić uczciwie ? To już ten trop z
    > hurtowniami był lepszy ... masz 16 lat i pakujesz się w wielkie g...
    > człowieku przemyśl to, jesteś jeszcze młody, możesz się jeszcze uczyć...

    sorry chlopie, ale chcialoby sie powiedziec "pieprzysz". Nie bierz tego do
    siebie, wiem ze masz dobre checi, ale moralizatorstwo osobie o ktorej sytuacji
    nic nie wiesz jest nie fair.
    Zyjemy w poruchanym (eufemizm) kraju gdzie dzieci musza kombinowac bo rodzice
    pracuja po 10 h dziennie za 600 zl/miesiac.
    W pelni popieram podejscie zyciowe tego chlopaka, nie kazdemu jest dane uczyc
    sie, zreszta mamy juz ich za duzo. Skoro ma pomysl niech go realizuje, a kazdy
    kto wie jak mu to ulatwic niech pisze, darujmy sobie moralizatorstwo, to nie
    Dania gdzie kazdy ma rowny start.

  • 13. Data: 2006-05-15 09:17:09
    Od: "the_foe" <t...@W...pl>

> [...]
    > oboz
    > wiem, że
    > czy ty

    > Nie, nie wyślę Ci chociaż nie był by to dla mnie wielki wydatek a mam
    > dopiero 26 lat. Ale powiem Ci, że moi rodzice też nigdy nie byli bogaci,
    > utrzymywali się z handlu na bazarze ale byli na tyle mądrzy, żeby mi wpoić,
    > że tylko nauką do czegoś mogę dojść - i nie chodzi mi tu o sztukę dla sztuki
    > czyli "byle skończyć jakieś studia" ale o to żeby być dobry w tym co się
    > lubi. Pewnie właśnie dlatego już teraz zarabiam więcej niż oni kiedykolwiek

    zapomniales dodac ze miales predyspozycje do nauki. Nie kazdy moze byc lekarzem
    czy architektem.

    > I jak mijam u siebie w mieście właśnie takie osoby, które handlują
    > podróbkami perfum ( a podróbki to kradzież marki, czyli zwykłe złodziejstwo,
    > wiem, że w tym kraju wiele osób to wyśmieje ale tak właśnie jest) to jest mi

    myslisz sie, podrobka zapachu nie jest kradzieza, przynajmniej wg kodeksu
    karnego. Jezeli bedziesz spredawal "KANAL NR 5" o zapachu "CHANEL NO 5" to
    mozesz to spokojnie robic.

    > ich żal i doskonale wiem, ze nie wszyscy mają równe szanse, ale nie
    > oszukujmy się, każdy jest po części kowalem własnego losu. I jeśli chcesz

    masz racje "po czesci". Niestety Polska nie realizuje konstytucyjnego obowiazku
    "rownego startu".

    > zarobić na ten obóz to sprzedawaj te perfumy ale nie zawal innych
    > ważniejszych rzeczy jak nauka (albo rozwijanie jakiś umiejętności, nie wiem,
    > co chesz robić ale na pewno jest coś w czym jesteś dobry). Po prostu głupio
    > będzie jak okaże się, że ten obóz na który zarobisz będzie Cię o wiele
    > więcej kosztował później...

    Przeciez pisal, ze jego rodzice sa biedni, i tak nie pojdzie na studia, chyba ze
    bedzie bardzo-bardzo dobry.
    Ja zawsze popieram przedsiebiorczych i zawsze jest to wazniejsze niz jakikolwiek
    fakultet. Studia na czlowieka przedsiebiorczego poczekaja, tylko dla
    niezaradnych to ostatnia deska ratunku ;) A tak powaznie, ja nie rozumiem co ma
    jedno z drugim wspolnego. Ja do matury w ogole sie nie uczylem, ocen nie mialem
    fantastycznych, zawsze srednia ponizej 4. ale na ocenach nigdy mi nie zalezalo.
    Jakos nie przeszkodzilo mi to w skonczeniu studiow. Przejmowanie sie szkola
    sysytemie japonskim (czyli 1 z geografi to powod do samobojstwa) to glupota.
    Trzeba roziwjac swoje umiejetnosci i zainteresowania, szkola w tym nie pomaga.

  • 14. Data: 2006-05-15 12:14:02
    Od: Maciek Sobczyk <m...@d...doPLer>

    futszaK napisał(a):
> [...]
    > rzeczami w centrum nie tylko Bydgoszczy ale być może kilku
    > największych miast zamiast zakuwać niepotrzebne rzeczy na studiach a

    To może wariant polubowny - praca zawodowa, najróżniejsza, która nie
    tyle da nawet solidne doświadczenie, co owocne kontakty z ludźmi a
    równolegle nauka? Droga nie jest łatwa (sam tak tyralem pracując w
    nienormowanym czasie pracy (min. 8h dziennie) i studiując... też
    dziennie), ale skuteczna, choć może zaprowadzić człowieka do piekla,
    jeśli po drodze nie zwalnia i nie odpoczywa.

    pozdr.
    m.

  • 15. Data: 2006-05-15 12:17:40
    Od: Maciek Sobczyk <m...@d...doPLer>

    the_foe napisał(a):
    > Przeciez pisal, ze jego rodzice sa biedni, i tak nie pojdzie na studia,
    > chyba ze bedzie bardzo-bardzo dobry.

    To może zarobiać by mieć na te studia?
    > Trzeba roziwjac swoje
    > umiejetnosci i zainteresowania, szkola w tym nie pomaga.
    Źle dobrana do zainteresowań szkoła - z pewnością. W przypadku odwrotnym
    może być odwrotnie.

    pozdr.
    m.

  • 16. Data: 2006-05-15 13:30:06
    Od: futszaK <f...@p...pl>

    Mon, 15 May 2006 14:17:40 +0200, użyszkodnik Maciek Sobczyk
    <m...@d...doPLer> napisał:

    > To może zarobiać by mieć na te studia?

    moze nie musi, są lepsze lokaty kapitału

    > Źle dobrana do zainteresowań szkoła - z pewnością. W przypadku odwrotnym
    > może być odwrotnie.

    bo niekiedy studia okazuja sie inne jak było w zalożeniu
    ja chciałem na telekomunikacje a się okazało że trafiłem na jakąś
    pokopaną matematyke zwaną teorią sygnałów

  • 17. Data: 2006-05-15 15:28:37
    Temat: [OT] Re: Mam 16 lat i prosze o pomoc w zwiazku z praca
    Od: Maciek Sobczyk <m...@d...doPLer>

    futszaK napisał(a):
    > --
    > futszaK
    > 601061867
    > wszelkie propozycje zatrudnienia związane z przeprowadzka
    > poniżej 2000zł netto za miesiąc uznaje za obraźliwe

    Tak poza tematem i gwałcąc netykietę to gratuluję stopki :)

    pozdr.
    m.

  • 18. Data: 2006-05-15 20:27:39
    Od: d...@g...pl

> [...]
    > hurtowniami był lepszy ... masz 16 lat i pakujesz się w wielkie g...
    > człowieku przemyśl to, jesteś jeszcze młody, możesz się jeszcze uczyć...

    do odwaznych swiat nalezy! ;)
    a swoja droga.. ..ciekawe czemu zajmuje sie takimi drobnostkami jesli zarabia
    miesiecznie conajmniej 14 000zl ;D