PracaGrupypl.praca.dyskusjeMam 16 lat i prosze o pomoc w zwiazku z praca › Re: Mam 16 lat i prosze o pomoc w zwiazku z praca
    From: "Stefan" <s...@b...wp.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Mam 16 lat i prosze o pomoc w zwiazku z praca
    Date: Mon, 15 May 2006 10:29:18 +0200

    Użytkownik "Tomrod" <t...@a...pl> napisał w wiadomości
    news:7443.00000104.44675c07@newsgate.onet.pl...
    > No tylko ze moi rodzice sa biedni i nie stac ich na to zeby oplacic mi
    oboz
    > dlatego sam chce zarobic troche pieniążków aby było im trochę lżej. Już
    wiem, że
    > Multi Level Marketing to gówno i nie bede dalej już tego robił a wątpie
    czy ty
    > Stefan wyślesz mi 800 zł na obóz ?
    >
    > --

    Nie, nie wyślę Ci chociaż nie był by to dla mnie wielki wydatek a mam
    dopiero 26 lat. Ale powiem Ci, że moi rodzice też nigdy nie byli bogaci,
    utrzymywali się z handlu na bazarze ale byli na tyle mądrzy, żeby mi wpoić,
    że tylko nauką do czegoś mogę dojść - i nie chodzi mi tu o sztukę dla sztuki
    czyli "byle skończyć jakieś studia" ale o to żeby być dobry w tym co się
    lubi. Pewnie właśnie dlatego już teraz zarabiam więcej niż oni kiedykolwiek
    w życiu zarabiali lub będą.

    I jak mijam u siebie w mieście właśnie takie osoby, które handlują
    podróbkami perfum ( a podróbki to kradzież marki, czyli zwykłe złodziejstwo,
    wiem, że w tym kraju wiele osób to wyśmieje ale tak właśnie jest) to jest mi
    ich żal i doskonale wiem, ze nie wszyscy mają równe szanse, ale nie
    oszukujmy się, każdy jest po części kowalem własnego losu. I jeśli chcesz
    zarobić na ten obóz to sprzedawaj te perfumy ale nie zawal innych
    ważniejszych rzeczy jak nauka (albo rozwijanie jakiś umiejętności, nie wiem,
    co chesz robić ale na pewno jest coś w czym jesteś dobry). Po prostu głupio
    będzie jak okaże się, że ten obóz na który zarobisz będzie Cię o wiele
    więcej kosztował później...