PracaGrupypl.praca.dyskusje › Ma ktoś pakiety MLM i by się nimi podzielił ???

  • 1. Data: 2006-07-06 08:29:33
    Temat: Ma ktoś pakiety MLM i by się nimi podzielił ???
    Od: futszaK <f...@p...pl>

    może być ataszem do maila

    nikt mi nie chce ich za darmo wysłać a ciekaw jestem co w środku :>

    --
    futszaK
    601061867

  • 2. Data: 2006-07-06 09:52:36
    Temat: Re: Ma ktoś pakiety MLM i by się nimi podzielił ???
    Od: Dariusz Tarczoń <t...@i...pl>

    futszaK napisał(a):
    > może być ataszem do maila
    >
    > nikt mi nie chce ich za darmo wysłać a ciekaw jestem co w środku :>

    Ale jezeli ktos dal by ci je za darmo, to przestaly by to byc pakiety
    MLM, bo sensem ich istnienia jest ich sprzedaz, a nie rozdawanie za darmo ;)

    Pozdrawiam... :)

  • 3. Data: 2006-07-06 10:54:18
    Od: futszaK <f...@p...pl>

    Thu, 06 Jul 2006 11:52:36 +0200, użyszkodnik Dariusz Tarczoń
    <t...@i...pl> napisał:

    > Ale jezeli ktos dal by ci je za darmo, to przestaly by to byc pakiety
    > MLM, bo sensem ich istnienia jest ich sprzedaz, a nie rozdawanie za darmo ;)

    czyli sensem istnienia MLM jest sprzedaż instrukcji sprzedawania MLM

    bez sensu :(

  • 4. Data: 2006-07-06 11:07:12
    Od: <p...@o...pl>

    Użytkownik "futszaK" <f...@p...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > wysłałbym Cie do Harvardu,ale tam podobno mają narkotyki,tu na
    > miejscu jest bardzo dobra uczelnia,nie potrzeba nigdzie jeździć

    a co to jest w ogólw MLM?

  • 5. Data: 2006-07-06 11:42:10
    Od: Mechanic <m...@g...inv>

    futszaK wrote:

> [...]

    Po pierwsze - o czym ty mowisz? Jakie pakiety MLM? Moze chodzi ci o
    te "raporty" ktore udaja MLM?

    > czyli sensem istnienia MLM jest sprzedaż instrukcji sprzedawania MLM

    Bzdura. Sensem MLM jest sprzedaz towarow. Czasami MLM ulega wynaturzeniu, i
    jest to wtedy sprzedaz durnych "raportow" albo kaset szkoleniowych jedynie
    slusznego systemu ;>

    Jezli chesz sie przyjrzec MLM blizej: http://www.arystoteles.pl/nmf/ .
    Mozesz tez tam zapytac - moze ktos ma te "pakiety", cokolwiek to jest.

  • 6. Data: 2006-07-06 11:42:49
    Od: Juzek Kocimientka <k...@i...pl>

    futszaK napisał(a):

    > czyli sensem istnienia MLM jest sprzedaż instrukcji sprzedawania MLM
    >
    > bez sensu :(

    NIE !!!
    Kiedys w gazecie pojawilo sie ogloszenie (z pamieci cytuje, nie doslownie):

    "Pomysl na biznes. Wyslij przelewem 10 zl - dostaniesz INFORMATOR.
    Możliwość ogromnych zarobków"

    Po wyslaniu dostawalo sie poleconym kartke odbita na ksero z napisem:

    "RÓB TO CO JA"

    Co do tych e-bookow ktore w piramidkach udaja towar masz je na e-mule.
    Do wyboru do koloru. Zreszta skoro jestes ciekawy to KUP PAN PAKIET :D

    Juzek

    P.S. Czy Twoje imie zaczyna sie na litere T ? Bo to tak samo jak moje ;)
    Ech... stare dobre czasy najezdzania na tepse :]

    P.S.S. Handel e-bookami jaki proponuja tutaj rozne przyglupy nie ma nic
    wspolnego z MLM. Schemat "sprzedazy" to lancuszek sw. Antoniego :D

    --
    Jednostką bałaganu jest ZUS. W prakyce nie występują tak wielkie
    wartości więc używamy przedrostków nano, piko i femto. Wzorzec zusa jest

  • 7. Data: 2006-07-06 13:01:44
    Od: futszaK <f...@p...pl>

    Thu, 06 Jul 2006 13:42:10 +0200, użyszkodnik Mechanic
    <m...@g...inv> napisał:

    > Po pierwsze - o czym ty mowisz? Jakie pakiety MLM? Moze chodzi ci o
    > te "raporty" ktore udaja MLM?

    nie mam fioletowego pojęcia, jakiś ludek rzucił ogłoszenie wiec sie do
    niego zgłosiłem a ten mi że owszem ale abym zaczął zarabiać musze coś
    tam kupić znaczy najpierw zapłacić a potem jeszcze to coś wciskać
    innym
    na moje pytanie o szczegóły dowiedziałem się że wszystko jest w tym
    czymś co musze od niego najpierw kupić

    > Bzdura. Sensem MLM jest sprzedaz towarow.

    o, no to zaczyna mieć sens, ale żeby zacząć sprzedawać towary trzeba
    najpierw kupić coś tam a potem to coś wciskać innym

    bez sensu :(

    > Jezli chesz sie przyjrzec MLM blizej: http://www.arystoteles.pl/nmf/ .
    > Mozesz tez tam zapytac - moze ktos ma te "pakiety", cokolwiek to jest.

    dzięki za info, poczytam sobie :)

  • 8. Data: 2006-07-06 13:02:58
    Od: futszaK <f...@p...pl>

    Thu, 06 Jul 2006 13:42:49 +0200, użyszkodnik Juzek Kocimientka
    <k...@i...pl> napisał:

    > P.S. Czy Twoje imie zaczyna sie na litere T ? Bo to tak samo jak moje ;)
    > Ech... stare dobre czasy najezdzania na tepse :]

    dokładnie, teraz już nie najeżdżam bo się rzeczywistość zmieniła, TP
    sprzedaje usługi po normalnej cenie i są dobrej jakości

  • 9. Data: 2006-07-06 18:40:56
    Od: Kira <c...@e...wytnij.pl>

    Re to: futszaK [Thu, 06 Jul 2006 12:54:18 +0200]:

    > czyli sensem istnienia MLM jest sprzedaż instrukcji
    > sprzedawania MLM
    >
    > bez sensu :(

    O widzisz, zaczynasz łapać... :)
    A w pakietach jest cokolwiek. Raz dostałam własnego eBooka
    nawet :) Trafiają się teksty Majewskiego, jakieś ściągnięte
    ze stronek pierduły na temat marketingu, najczęściej jest
    to po prostu plik worda z opisem samego systemu.

    I fakt, bez sensu totalnie.

    Kira

  • 10. Data: 2006-07-07 06:31:19
    Od: Mechanic <m...@g...inv>

    futszaK wrote:

    > Thu, 06 Jul 2006 13:42:10 +0200, użyszkodnik Mechanic
    >
    > o, no to zaczyna mieć sens, ale żeby zacząć sprzedawać towary trzeba
    > najpierw kupić coś tam a potem to coś wciskać innym

    No i nie masz racji.
    http://www.arystoteles.pl/nmf/YaBB.cgi?board=ppmlm - sa takie gdzie nic nie
    musisz kupowac :)