PracaGrupypl.praca.dyskusje › Pensje handlowców w branży IT

  • 1. Data: 2006-07-06 09:46:03
    Temat: Pensje handlowców w branży IT
    Od: "Andrzej Misiak" <a...@p...fm>

    Witam Wszystkich

    Od czterech lat prowadzę małą firmę(3-4 osoby) tworzącą oprogramowanie na
    zamówienie. W tym czasie klienci znajdowali nas sami, a na dodatek udało się
    stworzyć gotowe systemy(głównie obsługa branży budowlanej i CRM), które
    możemy zacząć sprzedawać. Stąd narodził się pomysł zatrudnienia handlowca w
    firmie lub podjęcia współpracy z hadlowcem niezależnym.

    Przy pensji(mniejsza część) + prowizja(większa część), zapewnionej komórce,
    laptopie, projektorze i samochodzie na wyjazdy do klientów.

    Jak sądzicie, jakie są realne wynagrodzenia pensja? i jaki procent od
    sprzedaży? Firma mieści się w Bielsku Białej, sprzedaje w całej Polsce.
    Pytam bo nie wiem czy mnie stać :)

    Jaki procent dla niezależnego handlowca i gdzie kogoś takiego szukać?

    Pozdrawiam i z góry dziękuję za pomoc

    Andrzej Misiak

  • 2. Data: 2006-07-06 10:40:11
    Temat: Re: Pensje handlowców w branży IT
    Od: "Darek" <b...@m...pl>

    Najczescie sie spotyakmy z minimum 1000 brutto i reszta to prowizja
    procentowa od zyskow. Ale najczesciej malo atrakcyjna jest to oferta dla
    ludzi. Moze jakas wspolpraca nasza firma, my obslugujemy automotive ? :-)

  • 3. Data: 2006-07-06 12:33:03
    Od: "Andrzej Misiak" <a...@p...fm>

    Użytkownik "Darek" <b...@m...pl> napisał w wiadomości
    > Moze jakas wspolpraca nasza firma, my obslugujemy automotive ? :-)
    Współpraca chętnie. Proszę o kontakt
    a...@v...info
    0600937576

    Pozdrawiam

    Andrzej Misiak

  • 4. Data: 2006-07-06 13:04:10
    Od: "Jacek" <j...@g...pl>

    Użytkownik "Andrzej Misiak" <a...@p...fm> napisał w wiadomości
> [...]
    > Pytam bo nie wiem czy mnie stać :)
    >
    > Jaki procent dla niezależnego handlowca i gdzie kogoś takiego szukać?

    Witam,

    Mam wrażenie, że znamy się z mojej poprzedniej firmy.
    Ale odpowiadając na pytanie, to wg mnie handlowiec nie będzie pracować
    ucziciwie i wydajnie za wspomnianą kwotę 1000 brutto.

    Zresztą Panowie - w sklepie spożywczym w Poznaniu - jeśli jest się uczciwym,
    można bez stresów i nadgodzin wyjść 1000 netto (!)

    Jeśli teren działania PH miałby być na całą Polskę, to nie sądzę, aby ktoś
    podjął się tego za 2 000 brutto. Wszystko zależy od osoby, jak jest już z
    doświadczeniem i pracowała w tej branży, zna temat to wiadomo, że będzie
    chciała więcej. Osoba niedoświadczona, tzw. nowicjusz zrobi to po taniej,
    ale nie wiadomo czy skuteczniej. Ponadto - ważne - osoba ma również
    reprezentować godnie firmę, a z całym szacunkiem do innych - nie założyłbym
    garnituru do pracy za 1000 brutto...

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek - j...@g...pl
    tel.: 505 57 99 63

  • 5. Data: 2006-07-06 13:07:54
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Jacek napisał(a):

    > Ponadto - ważne - osoba ma również
    > reprezentować godnie firmę, a z całym szacunkiem do innych - nie założyłbym
    > garnituru do pracy za 1000 brutto...

    Ale doczytałeś, ze mowa byłą o 1000 zł brutto + prowizja od osiągnietej
    sprzedaży? Do tego laptop i fura ;)

    j.

    --
    To nie ja głosowałem na PiS.
    http://tinyurl.com/dpuad /kto pierwszy kliknie ten głupi :P/

  • 6. Data: 2006-07-06 13:19:24
    Od: "Jacek" <j...@g...pl>

    > Ale doczytałeś, ze mowa byłą o 1000 zł brutto + prowizja od osiągnietej
    > sprzedaży? Do tego laptop i fura ;)

    A doczytales, ze mozesz pracowac za lada, miec wszystko w d**, byc lojalny
    wobec szefa i miec 1 000 na reke?? ;)

  • 7. Data: 2006-07-06 13:21:27
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Jacek napisał(a):

    > A doczytales, ze mozesz pracowac za lada, miec wszystko w d**, byc lojalny
    > wobec szefa i miec 1 000 na reke?? ;)

    To bzdura jest. Żaden rozsądny Szef nie zapłaci nikomu 1000 na ręke
    tylko za to, ze ten ktos ma wszystko w dupie. Przy czym to już nie jest
    kwestia czytania tylko zdrowego rozsądku.

    j.

  • 8. Data: 2006-07-06 13:27:03
    Od: "Jacek" <j...@g...pl>

    > To bzdura jest. Żaden rozsądny Szef nie zapłaci nikomu 1000 na ręke
    > tylko za to, ze ten ktos ma wszystko w dupie. Przy czym to już nie jest
    > kwestia czytania tylko zdrowego rozsądku.

    Piszac "ma wszystko w d**" mam na mysli, ze nie biega i szuka klientow,
    tylko czeka az sami przyjda do niego.
    Skoro sadzisz, ze to bzdura, moge podeslac ci dwa adresy do sklepow
    spozywczych, gdzie mam dobry kontakt z wlascicielami ze wzgledu na to, ze
    kupowali ode mnie towar. Jak jestes z Poznania, moze wykorzystasz...

  • 9. Data: 2006-07-06 13:33:33
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Jacek napisał(a):

    > Piszac "ma wszystko w d**" mam na mysli, ze nie biega i szuka klientow,
    > tylko czeka az sami przyjda do niego.

    Hehe to tak jak było w PRL - swoją drogą staraj się precyzyjniej
    formułować myśli bo czytając "ma wszytko w dupie" pomyślałem, że chodzi
    o totalne olewanie wszystkiego i wszystkich. ;)

    > Skoro sadzisz, ze to bzdura, moge podeslac ci dwa adresy do sklepow
    > spozywczych, gdzie mam dobry kontakt z wlascicielami ze wzgledu na to, ze
    > kupowali ode mnie towar. Jak jestes z Poznania, moze wykorzystasz...

    Nie dziękuję. Powiem Ci tylko, że taki dobry handlowiec, ktory szuka
    klientów i potrafi pomóc w ich potrzebach może zarobić kilkanaście
    tysięcy na ręke - mając 1000 zł brutto podstawy.

    j.

  • 10. Data: 2006-07-06 13:38:14
    Od: "Andrzej Misiak" <a...@p...fm>

    Użytkownik "Jacek" <j...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Ale odpowiadając na pytanie, to wg mnie handlowiec nie będzie pracować
    > ucziciwie i wydajnie za wspomnianą kwotę 1000 brutto.
    W pełni się zgadzam, docelowo po okresie próbnym, myślałem ok 2300 brutto +
    atrakcyjna prowizja.

    > Jeśli teren działania PH miałby być na całą Polskę, to nie sądzę, aby ktoś
    > podjął się tego za 2 000 brutto.
    W tym momencie wychodzi średnio 2 wyjazdy w miesiącu. Przy aktywniejszym
    działaniu myślę, że byłoby z 5-6 wyjazdów na miesiąc. Na początek
    rozpracowanie rynku w województwie, sąsiednich województwach, więc krótkie
    wyjazdy.

    Pozdrawiam

    Andrzej Misiak
    a...@v...info