PracaGrupypl.praca.dyskusje › MENSA

  • 11. Data: 2002-11-25 17:27:14
    Temat: Re: MENSA
    Od: Luk <l...@b...po.opole.pl>

    Daniel Podlejski <u...@u...eu.org> wrote in
    news:slrnatvvmc.6dm.underley@witch.underley.eu.org:

    > Patrząc na to co prezentują sobą niektórzy członkowie MENSy,
    > to lepiej nie, bo zyskasz sobie punkt karny na starcie. ;)

    Fajnie znalezc literowke u czlonka Mensy ? Prawda? :)
    Jak ON zrobil taki blad, a ja go znalazlem, to jestem inteligentnijeszy i
    jakby tylko mi sie chcialo isc na test, to pewnie ze 170 jak nic by
    wyskoczylo.:)
    Tylko to chore rozumowanie jest podwojnie bezpodstawne:
    1. Nie jestem czlonkiem Mensy (jezeli ktos to wyczytal z mojego maila to
    nie radze na taki tescik isc, bo teraz przynajmniej zostaje mu nadzieja)
    2. Na tescie Mensy NIE MA ortografi, interpunkcji itp. Z tego co wiem to sa
    zadania typu: uzupelnij brakujacy diagram

    A moze ktos z sensowna odpowiedzia sie odezwie

    PZDR
    Luk

  • 12. Data: 2002-11-25 17:49:17
    Od: " leszek" <s...@N...gazeta.pl>

    Luk <l...@b...po.opole.pl> napisał(a):

> [...]
    > zadania typu: uzupelnij brakujacy diagram
    >
    > A moze ktos z sensowna odpowiedzia sie odezwie

    A czy mógłbyś w jakiś w miarę precyzyjny sposób napisać, o co ci właściwie
    chodzi ?

  • 13. Data: 2002-11-28 11:56:38
    Od: "Javier" <p...@t...pl>

    Użytkownik "Robert Drozd"

    : Jakby kolega miał certyfikat EQ, to jak najbardziej, bo to modne
    : ostatnio :)

    A czy możliwe jest aby taki certyfikat osiągnąć? :-)
    Jak, gdzie, kiedy... ;|||

  • 14. Data: 2002-11-29 07:33:46
    Od: "SławekM" <m...@p...USUN.onet.pl>

    > nie ma czegoś takiego

    Czyżby ?

    Inteligencja charakteryzuje się przede wszystkim umiejętnością radzenia
    sobie w dowolnej sytuacji, a nie tylko w rozwiązywaniu testów
    matematycznych - na których polegają testy MENSY. Są ludzie, którzy są
    słabymi matematykami, lecz za to mają silnie rozwinięte zmysły
    humanistyczne. I do głupich się nie zaliczają, pomimo iż testy MENSY
    wypadają u nich słabo. Niejeden z nich lepiej radzi sobie z różnymi
    sytuacjami, wymagającymi nietypowego podejścia do sprawy niż mądrale z
    wysokim IQ.
    Testy na inteligencję są raczej sposobem na samodowartościowanie. Mnie, jako
    pracodawcy, nie dają żadnego obrazu o pracowniku.

    pzdr.
    SławekM

  • 15. Data: 2002-11-29 07:50:32
    Od: Michał Zaborowski <michal.zaborowski@_nospam_wp.pl>

    [...]
    > Testy na inteligencję są raczej sposobem na
    > samodowartościowanie. Mnie, jako pracodawcy,
    > nie dają żadnego obrazu o pracowniku.

    "O człowieku" to mało, który test cokolwiek powie...
    Co do zatrudniania - zależy od stanowiska - np. analityk
    biznesowy z takim testem wypada lepiej niż bez, ale
    handlowiec już nie.
    IMHO taki test w CV/LM to część tzw. skill setu -
    czasem pasuje a czasem nie.

    --
    Pozdrawiam,
    Michał Zaborowski (TeXXaS)

  • 16. Data: 2002-11-29 12:00:23
    Od: s...@o...pl

    A ja, przyjmujac kogokolwiek, kogo osobiscie nie znam, jesli nie zrobie mu sam
    testow to chcialbym wiedziec czy jest w MENSie czy sie

    Ale ja jestem psychologiem z wyksztalcenia i moze to zboczenie:)
    Naprawde nie mysi byc (ow kandydat) "az" czlonkiem MENSY bo to wysokie IQ, ale
    musi w moich testach wypasc dobrze.

    I nie chodzi mi jakies pierdoly o ktorych pissza tu rozczarowani - pewnie nie
    czujace sie na silach - na temat aspektow inteligencji ktore wyczytali w
    tanich kasiazkach o inteligencji emocjonalnej :)

    Zapewniam was ze ludzie z wyzszymi wynikami w testach IQ sa po prostu kumaci.
    W lot lapia co sie do nich mowi.

    Ale widzac wasze oburzenie i proby deprecjonowania kolegi z MNESY, nie
    poleclabym jednak pisac o tym w cv