PracaGrupypl.praca.dyskusje › Czy prostytucja jest sposobem na bezrobocie?

  • 1. Data: 2002-11-23 22:42:18
    Temat: Czy prostytucja jest sposobem na bezrobocie?
    Od: y...@p...onet.pl

    Co sądzicie o tym? Chyba mam "łeb jak sklep".

  • 2. Data: 2002-11-24 08:03:40
    Temat: Re: Czy prostytucja jest sposobem na bezrobocie?
    Od: Wiesław Wronowicz <w...@p...com>

    Użytkownik <y...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Co sądzicie o tym? Chyba mam "łeb jak sklep".

    Niestety w Polsce taka działalność nie jest ujęta w wykazie pozarolniczej
    działalności gospodarczej i jest nieopodatkowana, co oznacza że formalnie
    bezrobotnych nie ubędzie.

    Wiesiek

  • 3. Data: 2002-11-24 10:29:42
    Od: b...@o...pl

    > Co sądzicie o tym? Chyba mam "łeb jak sklep".

    Masz "łeb jak debil". Prostytucja nie jest sposobem na bezrobocie ale na
    złpanie HIV i śmierć w męczarniach.

    biocyb

  • 4. Data: 2002-11-24 10:33:05
    Od: "666" <j...@o...pl>

    Bezrobocie jest m.in. wynikiem braku popytu, więc i prostytucja nie pomoże...
    JaC

  • 5. Data: 2002-11-24 21:42:02
    Od: "Rybinka" <T...@p...fm>

    Chciałbym zauważyć że Unii Europejskiej Polacy mogą pracować na zasadzie
    samozatrudnienia.
    W niektórych krajach prostytutki mogą się zrzeszać, samozatrudnić i płacić
    podatki. Więc może przynajmniej dla paru Polek jest to jakieś wyjście???/

  • 6. Data: 2002-11-25 13:00:13
    Od: "Rafal" <?@?.?>

    Użytkownik Rybinka <T...@p...fm> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:arsbv2$s77$...@n...gazeta.pl...
    > Chciałbym zauważyć że Unii Europejskiej Polacy mogą pracować na zasadzie
    > samozatrudnienia.

    Tak mi się skojarzyło.. czy jak prostytutka sama siebie zatrudnia, to też
    sama sobie płaci za swoje usługi? :-)

  • 7. Data: 2002-11-25 13:02:19
    Od: "Rafal" <?@?.?>

    Użytkownik Wiesław Wronowicz <w...@p...com> w wiadomości do
    grup dyskusyjnych napisał:arq16j$sre$...@n...tpi.pl...

    > Niestety w Polsce taka działalność nie jest ujęta w wykazie pozarolniczej
    > działalności gospodarczej i jest nieopodatkowana, co oznacza że formalnie
    > bezrobotnych nie ubędzie.

    Oficjalnie jest nieopodatkowana?
    Tzn mogę skłamać że pieniądze które zarobiłem pochodzą z prostytucji i nie
    zapłacę podatku wogóle?
    Toż to lepsze od abolicji Kołodki!

  • 8. Data: 2002-11-25 17:32:34
    Od: "Rybinka" <T...@p...fm>

    Gdyby tak było to większość ludzi z działalnością gospodarczą płaciłoby
    sobie jakieś pieniądze.

  • 9. Data: 2002-11-26 07:41:49
    Od: Wiesław Wronowicz <w...@p...com>

> [...]
    >
    > Oficjalnie jest nieopodatkowana?
    > Tzn mogę skłamać że pieniądze które zarobiłem pochodzą z prostytucji i nie

    TAK.

    Wiesiek

  • 10. Data: 2002-11-26 15:34:28
    Od: No Name <v...@w...pl>

    (...)

    > TAK.

    Niezupełnie. Jeżeli będąc np. prezesem banku, czy dużej spółki
    oświadczysz, że posiadasz dajmy na to 3,897,992.00 USD, które zarobiłeś
    świadcząc osobiście prostytucję, to US raczej wiary nie da i będzie
    dochodził, skąd kasa. Jeżeli taka osoba nie ma koneksji pozwalających
    ominąć prawo (jako prezes znaczącego podmiotu gospodarczego powinna
    mieć) to marnie widzę jej przyszłość.

    Pzdr: Dogbert