PracaGrupypl.praca.dyskusjeMENSA › Re: MENSA
    From: Luk <l...@b...po.opole.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: MENSA
    Date: Mon, 25 Nov 2002 17:27:14 +0000 (UTC)

    Daniel Podlejski <u...@u...eu.org> wrote in
    news:slrnatvvmc.6dm.underley@witch.underley.eu.org:

    > Patrząc na to co prezentują sobą niektórzy członkowie MENSy,
    > to lepiej nie, bo zyskasz sobie punkt karny na starcie. ;)

    Fajnie znalezc literowke u czlonka Mensy ? Prawda? :)
    Jak ON zrobil taki blad, a ja go znalazlem, to jestem inteligentnijeszy i
    jakby tylko mi sie chcialo isc na test, to pewnie ze 170 jak nic by
    wyskoczylo.:)
    Tylko to chore rozumowanie jest podwojnie bezpodstawne:
    1. Nie jestem czlonkiem Mensy (jezeli ktos to wyczytal z mojego maila to
    nie radze na taki tescik isc, bo teraz przynajmniej zostaje mu nadzieja)
    2. Na tescie Mensy NIE MA ortografi, interpunkcji itp. Z tego co wiem to sa
    zadania typu: uzupelnij brakujacy diagram

    A moze ktos z sensowna odpowiedzia sie odezwie

    PZDR
    Luk