PracaGrupypl.praca.dyskusje › 16 tys

  • 1. Data: 2002-11-23 17:54:07
    Temat: 16 tys
    Od: "Tomek Skiba" <a...@i...pl>

    Mam 16 tys. To jest raczej mało no ale tyle akurat jest. Czy ktoś ma może
    pomysł na to jak najlepiej zainwestować 16 tys.

    Tomek Skiba
    e-mail: a...@i...pl

    www.nieruchomosci.host.sk - Baza mieszkań
    www.hahahi.hg.pl - Śmieszna strona
    www.freesms.maxi.pl - Uniwersalna bramka SMS

  • 2. Data: 2002-11-23 23:01:22
    Temat: Re: 16 tys
    Od: "Leszek.Pawlisz" <l...@p...pl>

    Pozycz mnie. Jutro oddam Ci 32 tys.
    ;))
    Zartowalem...

    --
    pozdrowienia
    Leszek Pawlisz, Krakow

  • 3. Data: 2002-11-23 23:31:38
    Od: "Andrzej Debkowski" <a...@b...pl>

    Użytkownik "Tomek Skiba" <a...@i...pl> napisał w wiadomości
    > Mam 16 tys. To jest raczej mało no ale tyle akurat jest. Czy ktoś ma może
    > pomysł na to jak najlepiej zainwestować 16 tys.

> [...]
    ============================

    Witam

    Napisze Ci dwa przyklady. Ja zaczalem w taki sposob, lecz nie mialem
    16.000zl

    1) Miasto ok 17.000 mieszkancow, otworzylem serwis telefonow komorkowych
    (skup, sprzedaz, zamiana) - dziala juz 1 rok
    i jest coraz lepiej (rozwinelem sie i to bardzo :) ) Zaczynalem majac
    jakies 3.000zl - Ale trzeba sie na tym znac.

    2) Na serwisie tel. zarobilem miedzyinnymi na auto 8.000 zl - teraz jezdze
    do Warszawy na stadion i na allegro handluje (ubrania, bielizna damska,
    itp.)
    - dodatkowy zarobek :)

    Napisz gdzie mieszkasz - chetnie pomoge Ci otworzyc taki serwis GSM -
    przeszkole Cie, pomoge zakupic sprzet
    To naprawde nic trudnego.

    Pozdrawiam
    Andrzej

  • 4. Data: 2002-11-24 16:21:16
    Od: "chlodny_" <c...@g...pl>

    > Mam 16 tys. To jest raczej mało no ale tyle akurat jest. Czy ktoś ma może
    > pomysł na to jak najlepiej zainwestować 16 tys.

> [...]

    jesli znasz jezyk i nic nie trzyma Cie w kraju to wyjedz na pare mc do
    stanow
    moi znajomi pojechali na wakacje i przywiezli sporo kasy - dla przykladu
    podam -
    ze jeden z nich pracowal w fabryce w jako kontroler ds. jakosci i zarabial
    11 $/h
    - jesli jestes obrotny to prace znajdziesz bez problemu

    pozdr,
    chlodny_

  • 5. Data: 2002-11-24 21:21:33
    Od: "MT" <m...@p...onet.pl>

    A jakieś propozycje dla kobiety - finansistki dysponującej podobną kwotą (z
    tytułu odprawy z pracy:))) ). Nie mam certyfikatu na usługowe prowadzenie
    ksiąg rachunkowych ale ostatnio zajmowałam się np. restrukturyzacją
    należności dla firm. Mam komputer i stałe łącze do internetu. Co można z tym
    zrobić?
    Pozdrawiam
    Monika