PracaGrupypl.praca.dyskusje › MATOŁY Z SLD FORSUJĄ PRAWICOWY KODEKS PRACY !!!

  • 1. Data: 2002-03-19 16:11:49
    Temat: MATOŁY Z SLD FORSUJĄ PRAWICOWY KODEKS PRACY !!!
    Od: <y...@p...onet.pl>

    Partia podająca się za lewicową forsuje kodeks pracy promowany przez lobby
    pracodawców !!!
    I to ma być partia lewicowa??? To odchody a nie lewica. A od fekalii należy
    trzymać się z daleka.
    To lewica z definicji powinna walczyć jak wściekły pies o pracownika. A wypięłą
    się na nas pracowników.
    Zwiększyć zatrudnienie? Dobrze, ale komu sprzedać większą produkcję???
    Jedyne co wyniknie to to, że hieny cmentarne - pracodawcy pojadą jeszcze dalej
    na wczasy, jeszcze droższym samochodem. I tyle z tego.

  • 2. Data: 2002-03-19 16:15:10
    Temat: Re: MATOŁY Z SLD FORSUJĄ PRAWICOWY KODEKS PRACY !!!
    Od: "Kamil Paszkiewicz" <k...@a...pl>

    <y...@p...onet.pl> wrote in message
    > Partia podająca się za lewicową forsuje kodeks pracy promowany przez lobby
    > pracodawców !!!

    He he... Ale jaja. Głosowałes na nich, że teraz się tak bulwersujesz ?
    No i dobrze ci tak.

    Kamil Paszkiewicz
    Visual FoxPro FAQ: http://www.dbf.pl/vfp

  • 3. Data: 2002-03-19 16:19:33
    Od: "Andrzej Lugin" <l...@o...gda.pl>

    Bez urazy ciekaw jestem na kogo głosowałeś....

    Ale masz racje.

    --
    Andrzej Lugin
    www.lugin.prv.pl

  • 4. Data: 2002-03-19 16:28:24
    Od: "Adam F." <p...@s...com>

    "Piotr Żebrowski" <p...@o...com.pl> wrote in message

    > Użytkownik <y...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > dalej
    >
    > OK... zostań pracodawcą... będzie Ci lepiej...

    Dokładnie... to samo chciałem napisać...

    Pozdrawiam
    Adam

  • 5. Data: 2002-03-19 16:29:22
    Od: "Piotr Żebrowski" <p...@o...com.pl>

  • 6. Data: 2002-03-19 16:46:14
    Od: Michal Jeczalik <s...@s...eu.org>

    "Adam F." <p...@s...com> writes:

    > Dokładnie... to samo chciałem napisać...

    A najlepiej to już nic nie piszmy, bo po prostu są ludzie, którzy są zbyt
    ciency, żeby ktoś ich docenił i zarazem zbyt słabi, aby samemu coś
    zacząć. Obrona przez atak na 'klasę posiadaczy' to jedyna droga ucieczki,
    dosłownie jak podczas rewolucji AD 1917 w Rosji. ;)
    --
    Samotnik
    Michal Jeczalik Sr, http://www.samotnia.eu.org/

  • 7. Data: 2002-03-19 17:38:25
    Od: "Lesher" <lesher@NO^%$5SPAMskrzynka.pl>

    <y...@p...onet.pl> wrote in message
> [...]
    dalej
    > na wczasy, jeszcze droższym samochodem. I tyle z tego.

    Nie wiem czy zauważyłeś ale bezrobocie właśnie doszło do 18%, a jesienią
    może osiągnąć nawet 20%, między innymi dzięki istniejącemu kodeksowi pracy
    rodem z późnego Gierka.
    Nie wiem czy może widziałeś wyniki GUSu nt. koniunktury w 2001 r. (a w
    szczególności rentowność obrotu) - to w temacie pracodawców rozbijających
    się drogimi samochodami na wczasach. Zresztą jak nie wierzysz GUSowi popytaj
    sam ludzi prowadzących dział. gosp., przeglądnij wyniki spółek giełdowych,
    itp.

    > To lewica z definicji powinna walczyć jak wściekły pies o pracownika. A
    wypięłą
    > się na nas pracowników.
    Rzuć okiem co robiła lewica (Demokraci) w USA za Clintona. Jakoś wyszło to
    na zdrowie pracownikom.
    U nas rynek pracy "zaregulowano na śmierć" :-(((

    Mam wrażenie, że pracujesz w państwowej firmie (urzędzie), gdzie "czy się
    stoi, czy się leży...." i dyskusja z Tobą będzie jak z przybyszem z
    Marsa.....

    Pozdrowienia
    Lesher

  • 8. Data: 2002-03-19 18:04:31
    Od: <y...@p...onet.pl>

    > Bez urazy ciekaw jestem na kogo głosowałeś....

    Na wyborach nie byłem, bo wybory polegają w Polsce na zmianie klasy czerpiącej
    zyski. Lewica postępuje jak prawica, a prawica działa jak lewica.
    Wszyscy politycy w Polsce są skorumpowani w mniejszym lub większym stopniu.
    Dla polityków ludzie to BYDŁO !!!
    Natomiast rzygowiny z SLD, które de facto powinny programowo bronić klasy
    pracującej, popierają klasę pracodawców.
    Więc twierdzę, że MILLER łamie obietnice przedwyborcze i oszukuje wyborców.

  • 9. Data: 2002-03-19 20:21:50
    Od: Wiesław Wronowicz <w...@p...com>

    Użytkownik <y...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Partia podająca się za lewicową forsuje kodeks pracy promowany przez lobby
    > pracodawców !!!

    Nie wiem czy wiesz że wielu członków (i to nie szeregowych) SLD jest
    właścicielami dużych i średnich firm, jest też wielu którzy mają akcje i
    udzialy w najróżniejszych spółkach. Ich glos jest słyszalny na wszelkich
    kongresach SLD, płacą duże cegły na partie. Chyba wiec nic w tym dziwnego że
    chcą teraz swoje. Jedyny problem to dlaczego jest to pod hasłem zmniejszania
    bezrobocia.
    IMHO: od tych zmian co są w projekcie nie przybędzie żadnego miejsca pracy.

    Wiesiek

  • 10. Data: 2002-03-19 20:42:40
    Od: "Lesher" <lesher@NO^%$5SPAMskrzynka.pl>

    <y...@p...onet.pl> wrote in message

> [...]
    > zyski. Lewica postępuje jak prawica, a prawica działa jak lewica.
    > Wszyscy politycy w Polsce są skorumpowani w mniejszym lub większym

    Oooo widzisz!!

    Wniosek: należy zlikwidować KORYTO!!!

    A to nie ma nic wspólnego z programem lewicowym.

    Pozdrowienia
    Lesher