PracaGrupypl.praca.dyskusjeMATOŁY Z SLD FORSUJĄ PRAWICOWY KODEKS PRACY !!! › Re: MATOŁY Z SLD FORSUJĄ PRAWICOWY KODEKS PRACY !!!
  • From: "Lesher" <lesher@NO^%$5SPAMskrzynka.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: MATOŁY Z SLD FORSUJĄ PRAWICOWY KODEKS PRACY !!!
    Date: Tue, 19 Mar 2002 18:38:25 +0100

    <y...@p...onet.pl> wrote in message
    news:0738.00004512.3c976344@newsgate.onet.pl...
> [...]
    > pracodawców !!!
    > I to ma być partia lewicowa??? To odchody a nie lewica. A od fekalii
    należy
    > trzymać się z daleka.
    > To lewica z definicji powinna walczyć jak wściekły pies o pracownika. A
    wypięłą
    > się na nas pracowników.
    > Zwiększyć zatrudnienie? Dobrze, ale komu sprzedać większą produkcję???
    > Jedyne co wyniknie to to, że hieny cmentarne - pracodawcy pojadą jeszcze
    dalej
    > na wczasy, jeszcze droższym samochodem. I tyle z tego.

    Nie wiem czy zauważyłeś ale bezrobocie właśnie doszło do 18%, a jesienią
    może osiągnąć nawet 20%, między innymi dzięki istniejącemu kodeksowi pracy
    rodem z późnego Gierka.
    Nie wiem czy może widziałeś wyniki GUSu nt. koniunktury w 2001 r. (a w
    szczególności rentowność obrotu) - to w temacie pracodawców rozbijających
    się drogimi samochodami na wczasach. Zresztą jak nie wierzysz GUSowi popytaj
    sam ludzi prowadzących dział. gosp., przeglądnij wyniki spółek giełdowych,
    itp.

    > To lewica z definicji powinna walczyć jak wściekły pies o pracownika. A
    wypięłą
    > się na nas pracowników.
    Rzuć okiem co robiła lewica (Demokraci) w USA za Clintona. Jakoś wyszło to
    na zdrowie pracownikom.
    U nas rynek pracy "zaregulowano na śmierć" :-(((

    Mam wrażenie, że pracujesz w państwowej firmie (urzędzie), gdzie "czy się
    stoi, czy się leży...." i dyskusja z Tobą będzie jak z przybyszem z
    Marsa.....

    Pozdrowienia
    Lesher