PracaGrupypl.praca.dyskusje › List motywacyjny

  • 41. Data: 2010-05-13 06:22:29
    Temat: Re: List motywacyjny
    Od: "Vlad The Ripper" <os^$_znaki_bez_shift@poczta.wp.pl>

    > Dokladnie. Tak byloby najlepiej. Tylko, jak zauwazyles, w naszym
    > kraju pracodawcy chyba wola - zamiast szczerosci - scieme i
    > pisac niewiadomo co w LM. I to dotyczy tylko tych pracodawcow
    > ktorzy czytaja LM. Nie dotyczy tych, co wymagaja LM, ale go
    > nie czytaja.

    Ale zauważ jak oszczędzają czas. Wiedzą, że w listach jest ściemnianie i ich
    nie czytają :D
    Zasady pozostają zachowane, przyjął się list motywacyjny przy aplikowaniu do
    pracy, to jest wymagany, by potencjalni kandydaci nie poczuli się zagubieni,
    że go nie ma w wymaganiach :)

  • 42. Data: 2010-05-14 10:53:20
    Od: Szymon von Ulezalka <a...@i...pl>

    > nad inną, ale nie zastosowanie się do kierunku stosowanego przez
    > większość, albo zarządzonego przez władzę, już nie jest moralne."

    hm... co moralnosc ma do tego?

  • 43. Data: 2010-05-14 11:01:37
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    Szymon von Ulezalka pisze:

    > hm... co moralnosc ma do tego?

    A czemu ma nie mieć? Określa, jakie zachowanie jest dobre, a jakie złe.

    --
    Liwiusz