PracaGrupypl.praca.dyskusje › HRK- słabe oferty

  • 1. Data: 2010-05-02 19:30:54
    Temat: HRK- słabe oferty
    Od: konsultant <k...@g...pl>

    Zaproponowali mi 9.000zł brutto po rozmowach kwalifikacyjnych i to w
    innym mieście, raptem o 3000zł brutto miesięcznie więcej niż mam
    obecnie. Nie wiem w ogóle po co na rozmowy kwalifikacyjne jeździć żeby
    takie badziewia proponowali i to jeszcze w innym mieście. Dodatkowo 1
    pensję na przeprowadzkę mi zaoferowali i na tym się skończyło. Grzecznie
    podziękowałem.

  • 2. Data: 2010-05-02 19:56:24
    Temat: Re: HRK- słabe oferty
    Od: "grom@x" <gromax@_USUN_.interia.pl>

    no i po co sie tym chwalisz?m

  • 3. Data: 2010-05-02 20:23:20
    Od: "Krzysztof" <x...@x...pl>

    ja sie zawsze pytam jak dzwonia łowcy ile oferują
    i do tej pory zawsze na tym rozmowa się kończyła ;)
    pozdrawiam

  • 4. Data: 2010-05-02 20:32:58
    Od: konsultant <k...@g...pl>

    Użytkownik Krzysztof napisał:
    > ja sie zawsze pytam jak dzwonia łowcy ile oferują
    > i do tej pory zawsze na tym rozmowa się kończyła ;)
    > pozdrawiam

    No właśnie, ale w sumie takie pytanie to może przekreślić szansę. A tu
    nie dość że postarałem się, obgadałem sprawę to mi zaproponowali ze
    3000zł więcej i myśleli że wezmę bez mrugnięcia okiem.

  • 5. Data: 2010-05-02 21:10:40
    Od: "Krzysztof" <x...@x...pl>

    > No właśnie, ale w sumie takie pytanie to może przekreślić szansę. A tu

    Dla mnie z dwojga złego lepiej jest spytać się od razu i nie marnować czasu.
    Zachować przy tym postawę asertywną, oni mają zazwyczaj jakieś
    widełki na to stanowisko. Przy czym mi nie zależy szczególnie na zmianie.

  • 6. Data: 2010-05-02 23:08:16
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:hrkjtj$hbh$1@inews.gazeta.pl konsultant
    <k...@g...pl> pisze:

> [...]
    > proponowali i to jeszcze w innym mieście. Dodatkowo 1 pensję na
    > przeprowadzkę mi zaoferowali i na tym się skończyło. Grzecznie
    Cóż to jest 3k?
    A ludzie, którym taki gnój jak ty do pięt nie dorasta i nigdy nie dorośnie
    żyją na starość za 1000 emerytury albo sterani życiem i chorzy mają 600
    renty.
    Takie czasy i taki kraj.

    --
    Jotte

  • 7. Data: 2010-05-02 23:29:39
    Temat: Nie karmić trola!
    Od: sieciowy groszek <b...@g...com>

    To już było!
    http://grupy-dyskusyjne.money.pl/prawda;w;czasie;roz
    mowy;kwalifikacyjnej,watek,916332.html

    I też to był "konsultant" :P

  • 8. Data: 2010-05-03 07:44:21
    Od: "sbst" <b...@o...pl>

    bardzo rozwojowy wątek.........

    do kogo masz pretensje? chcesz kosić niezłą pensyjkę, a nawet nie potrafisz
    o nią zapytać i się dobrze sprzedać?

    do siebie miej pretensje a nie do HRK, im czesto ludzie strzelają stawki z
    sufitu licząc na cud, oni dają tylko to co Klient oferuje

    chcialbys dublowania pensji za kazdym razem? zyj dalej w marzeniach.....

    --

    pozdrowienia

    Sebastian
    SBST (vel basti78)

  • 9. Data: 2010-05-03 07:49:00
    Od: "sbst" <b...@o...pl>

    p.s. praca to nie tylko pensja - często są inne wazne wątki............

  • 10. Data: 2010-05-03 16:16:46
    Od: "jurajski Jaskiniowiec" <j...@j...na.jurze>

    Dnia 03-05-2010 o 01:08:16 Jotte <t...@w...spam.wypad.polska>
    napisał(a):

> [...]
    > A ludzie, którym taki gnój jak ty do pięt nie dorasta i nigdy nie
    > dorośnie żyją na starość za 1000 emerytury albo sterani życiem i chorzy

    Izi ;-) Jemu sie po jednym zerze za duzo napisalo ;-D Mi tez oferowali
    milion pincset sto dziewincet, ale stwierdzilem, ze u mamusi mi
    zdecydowanie najlepiej... i nadal jestem na bezrobiciu ;-D