PracaGrupypl.praca.dyskusje › szukam dobrej firmy HR

  • 1. Data: 2010-05-01 17:26:35
    Temat: szukam dobrej firmy HR
    Od: "Maciej Ślużyński" <m...@i...pl>

    Czy możecie z własnego doświadczenia polecić jakieś dobre firmy HR-owe?

    Moja Żona postanowiła zmienić pracę, a że ma zawód wielce specyficzny i
    szuka czegoś w dość oryginalnym profilu profesji - wydaje mi się, ze firma
    taka była by dobrym rozwiązaniem dla Niej ;-)

    --
    Pozdrawiam serdecznie
    Maciej Ślużyński

  • 2. Data: 2010-05-02 05:39:36
    Temat: Re: szukam dobrej firmy HR
    Od: "andreas" <a...@o...pl>

    Użytkownik "Maciej Ślużyński" <m...@i...pl> napisał w wiadomości
    > Czy możecie z własnego doświadczenia polecić jakieś dobre firmy HR-owe?
    >
    > Moja Żona postanowiła zmienić pracę,

    Firmy HR pracują wyłącznie na zlecenie pracodawców a nie pracowników.

    --
    andreas

  • 3. Data: 2010-05-03 07:46:16
    Od: "sbst" <b...@o...pl>

    Użytkownik "Maciej Ślużyński" <m...@i...pl> napisał w

    po prostu wyslijcie cv do wielu firm HR z Waszego miasta i juz............
    i co do ktos napisal - to pracodawcy a nie pracownicy zlecają kontrakty tym
    firmom........

    --

    pozdrowienia

    Sebastian