PracaGrupypl.praca.dyskusje › Re: co tak naprawdę znaczy komunikatywna znajomość języka obcego

  • 1. Data: 2010-02-11 10:58:39
    Temat: Re: co tak naprawdę znaczy komunikatywna znajomość języka obcego
    Od: Kapsel <k...@p...onet.pl>

    Thu, 11 Feb 2010 01:27:43 +0100, c00ba napisał(a):

    > Czy zechcialby
    > mnie ktos raz, a porzadnie oswiecic co tak naprawde znaczy komunikatywna
    > znajomosc angielskiego i czy faktycznie odzwierciedla ona taki poziom, jak
    > uprzednio sadzilem. Za wszelka pomoc serdeczne dzieki.

    Napisać sobie można różne rzeczy, zaś w praktyce (w moim przypadku) jeśli
    znajomość danego języka faktycznie miała być wykorzystywana to w czasie
    rozmowy kwalifikacyjnej od razu to badano "na żywo".

    Często w ogłoszeniach stoi znajomość angielskiego bodaj dla prestiżu, niż
    faktycznej potrzeby - wtedy nie sprawdzają, bo i po co ;)

    Jeśli więc boisz się odpaść z jakiejś rekrutacji przez "zaniżenie" swoich
    umiejętności językowych, opisz je "optymistycznie" (możesz coś wspomnieć o
    szkoleniach w tym zakresie), w przypadku gdybyś się nie nadawał - i tak
    wyjdzie to na rozmowie.

    --
    Kapsel
    http://kapselek.net