PracaGrupypl.praca.dyskusje › LUDZIE NIE DAJCIE SIE NABRAĆ!!!! LOTERIA WIZOWA I "BIURA EMIGRACYJNE"

  • 11. Data: 2002-11-21 18:13:28
    Temat: Re: LUDZIE NIE DAJCIE SIE NABRAĆ!!!! LOTERIA WIZOWA I "BIURA EMIGRACYJNE"
    Od: a...@p...onet.pl

    > Użytkownik "mer" <b...@n...pl> napisał w wiadomości
    > loterii
    > mnie to
    > KOMPUTERA

    > I ZDZIERSTWO!!!
    > to KRYMINAŁ!

    > kiedy to oburzone baby
    > 1500 a w innym po 1600 i

    > że mogą się tu dorobić wszyscy którzy odrobinę myslą a sprzedawanie ludziom
    > ich własnego czasu to niezły interes a wszyscy którzy to robią nie są teraz
    > bezrobotni ;-)))
    > Ja żyję z tego do kilku lat i teraz siedzę w kapciach i szlafroku a kasa
> [...]
    To w takim razie gratuluję i zyczę dalszych sukcesów! Ale to chyba nie jest
    dowód na świetna zaradnośc życiową - wielu mogłoby z tego żyć, przy odrobinie
    kasy na rozkręcenie interesu, to raczej kwestia spokojnego sumienia. Tylko kogo
    to obchodzi, no nie? Ale to tylko moja opinia i nie moja sprawa.
    Aim

  • 12. Data: 2002-11-21 18:13:31
    Od: a...@p...onet.pl

  • 13. Data: 2002-11-21 18:17:55
    Od: a...@p...onet.pl

> [...]
    > uplywem terminu przesylania podan, skierowalam do nich pewne zapytanie
    > dotyczace formularza, co prawda e-mail'em.
    > Pewnie gdybym  zatytulowana mail'a "Hello:-) I'm Bin Laden" odpowiedz bylaby
    > natychmiastowa, a moze CBŚ albo FBI zjawiloby sie u mnie <hahaha>,
    > Odpowiedzieli mi po terminie oczywiscie: "przykro nam, niestety termin
    > skladania podan juz minal, zapraszamy w przyszlym roku".
    > Na szczescie ja wyslalam w terminie, I hope so:-) bo na tyle sobie
    > poradzilam, choc dziwie sie, ze nie ma ujednoliconego wzoru formularza.

    howuser&userid=5835360

    Ja tez sie temu dziwię, czyżby nie zalezało im na jak największej ilości
    zgłoszeń? No ale skoro nie maja z tego pieniędzy .... to Cie olewają a panie
    w "biurach emigracjnych" sa nadwyraz uprzejme :) do momentu kiedy chcesz
    wycofac pieniądze bo zorientowałas sie ze to kicha pozdrawiam Aim

  • 14. Data: 2002-11-22 23:34:55
    Od: "Robiz" <w...@b...spamu.poczta.onet.pl>

    Po co Ci biura posrednictwa? Wystarczy zlozyc wniosek on-line w ich
    Immigration Office. Prawie wszystkie formalnosci zalatwia sie w sieci
    wlacznie z zaplata - mozna Visa czy Amexem on-line. Jedyne co musisz pozniej
    zrobic, to wydrukowac dokumenty z ich strony, dolaczyc zdjecia i przeslac
    poczta...
    Tak to jest jak ktos jest kaleka i nie potrafi sobie wszystkiego zalatwic
    samemu... Heh, takie biura zwykle zeruja na nieudacznikach....

    PZDR;

  • 15. Data: 2002-11-23 10:54:36
    Od: "Lord Wolf" <w...@t...pl>

    > No własnie! A może pozwolic ludziom niech się ciesza że cos sobie moga
    kupić za
    > te pare złotych, choc właśnie ich okradzino...

    A niech placą - głupota też kosztuje

    LW