PracaGrupypl.praca.dyskusjeLUDZIE NIE DAJCIE SIE NABRAĆ!!!! LOTERIA WIZOWA I "BIURA EMIGRACYJNE" › Re: LUDZIE NIE DAJCIE SIE NABRAĆ!!!! LOTERIA WIZOWA I "BIURA EMIGRACYJNE"
    From: a...@p...onet.pl
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: LUDZIE NIE DAJCIE SIE NABRAĆ!!!! LOTERIA WIZOWA I "BIURA EMIGRACYJNE"
    Date: 21 Nov 2002 19:05:00 +0100

    > te instytucje to ROZBÓJ > W BIAŁY DZIEŃ!!!!
    KOMPUTERA

    > APELUJĘ DO WSZYSTKICH, którzy zamierzają kupić kiełbasę w sklepie, TO LIPA I
    ZDZIERSTWO!!!
    > Naprawde możecie kupić bezpośrednio w rzeźni bez ich POTWORNEJ marży.
    > NIE WIEM DLACZEGO NIKT DO TEJ PORY JESZCZE TEGO NIE NAGŁOŚNIŁ ale dla mnie to
    KRYMINAŁ!

    > Kobieta chyba obudziła sie po 14 latach.
    > Przypominają mi się wpisy do książek życzeń i zażaleń w latach 1989/1990,
    kiedy to oburzone baby
    > pisały: "Jak tak może być, że w jednym sklepie jest pasztetowa po np. po 1500
    a w innym po 1600 i
    > skąd ona ma wiedzieć ile ona naprawde kosztuje!"
    >
    > mer

    dzieki za słowa otuchy!!! gwoli wyjasnienia: DLA MNIE NCIAGACTWO TO TEŻ NIE
    NOWOŚĆ ale POWSZECHNIE ZNANE I SZANOWANE firmy, których nigdy bym o to nie
    podejrzewała. To nie są jakieś podejrzane interesy dziwnej maści, które
    ogłaszają się w internecie czy podaja tylko adres skrytki pocztowej ale
    instytucje, do których ludzie od dawna maja zaufanie. Podac przykład? Ano jedna
    z najbardziej znanych na śląsku firm specjalizujących się w wyjazdach
    studenckich INDEX mieszczaca sie w centrum Katowic. A odkrycia to ja żadnego
    nie zrobiłam bo juz troche żyje na tym swiecie