PracaGrupypl.praca.dyskusjeLUDZIE NIE DAJCIE SIE NABRAĆ!!!! LOTERIA WIZOWA I "BIURA EMIGRACYJNE" › Re: LUDZIE NIE DAJCIE SIE NABRAĆ!!!! LOTERIA WIZOWA I "BIURA EMIGRACYJNE"
    From: "mer" <b...@n...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: LUDZIE NIE DAJCIE SIE NABRAĆ!!!! LOTERIA WIZOWA I "BIURA EMIGRACYJNE"
    Date: Wed, 20 Nov 2002 08:29:13 +0100
    Sender: v...@k...onet.pl@pf192.katowice.cvx.ppp.tpnet.pl

    > APELUJĘ DO WSZYSTKICH, którzy mają zamiar kiedykolwiek wziąć udział w loterii
    > w każdym większym mieście), TO LIPA i ZDZIERSTO!!!
    te instytucje to ROZBÓJ > W BIAŁY DZIEŃ!!!!
    > NIE WIEM DLACZEGO NIKT DO TEJ PORY JESZCZE TEGO NIE NAGŁOŚNIŁ ale dla mnie to
    > KRYMINAŁ!
    > PODANIE NA LOTERIĘ WIZOWA KAŻDY MOŻE SPORZĄDZIC SAM WYSTARCZY KAWAŁEK KOMPUTERA
    > I ZDJĘCIE oraz BEZPOŚREDNI ADRES DO AMBASADY USA a nie do biura "X" "Y"

    APELUJĘ DO WSZYSTKICH, którzy zamierzają kupić kiełbasę w sklepie, TO LIPA I
    ZDZIERSTWO!!!
    Naprawde możecie kupić bezpośrednio w rzeźni bez ich POTWORNEJ marży.
    NIE WIEM DLACZEGO NIKT DO TEJ PORY JESZCZE TEGO NIE NAGŁOŚNIŁ ale dla mnie to
    KRYMINAŁ!

    Kobieta chyba obudziła sie po 14 latach.
    Przypominają mi się wpisy do książek życzeń i zażaleń w latach 1989/1990, kiedy to
    oburzone baby
    pisały: "Jak tak może być, że w jednym sklepie jest pasztetowa po np. po 1500 a w
    innym po 1600 i
    skąd ona ma wiedzieć ile ona naprawde kosztuje!"

    mer