PracaGrupypl.praca.dyskusje › Kontrola z PiP

  • 11. Data: 2009-10-16 18:11:48
    Temat: Re: Kontrola z PiP
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:hbacoc$sc4$1@inews.gazeta.pl Negatyw
    <n...@t...pl> pisze:

    > Po jakiego grzyba, skoro i tak pracodawca wie doskonale, że to ja? Mi na
    > dobrym zdaniu u niego nie zależy.
    Aby oczerniając cię przed twoim nowym pracodawcą (co może mieć miejsce) nie
    miał nic poza swoją szczekaniną.

    > Mam nową pracę i uczciwego pracodawcę.
    :))))

    > Może sam fakt, że oczyszczę swoje myśli - coś mi da...
    Skoro tak, to tak... (Jan Nowicki, Wielki Szu)

    --
    Jotte

  • 12. Data: 2009-10-16 18:25:52
    Od: "Negatyw" <n...@t...pl>

    Użytkownik "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> napisał w wiadomości grup

    > Aby oczerniając cię przed twoim nowym pracodawcą (co może mieć miejsce) nie
    > miał nic poza swoją szczekaniną.

    Nie dojdzie do tegoż, gdyż nie zdążyłem u tegoż pracodawcy być przyjęty.
    Obiecano mi pracę i (jak się okazało) pracowałem parę dni na czarno. Zatem w
    moim CV jego nazwa nigdy się nie pojawi :)))

    > Skoro tak, to tak...

    Ot wierze w sprawiedliwość i swoje dość mocne pióro :)

    Negatyw
    negatyw001(małpa)o2.pl
    ----------------------

  • 13. Data: 2009-10-16 21:03:26
    Od: "Baloo" <b...@o...eu>

    "Negatyw" <n...@t...pl> napisał

    > Fakt, iż inspektor nie był łaskaw poznać zdanie DRUGIEJ STRONY.

    Przecież poznał, skoro piszesz, że wysyłałeś list z całą dokumentacją.

    > W każdym sporze należy sprawdzić obie strony.

    Jak wyżej. Twoje zdanie zna ze skargi, zdanie pracodawcy zna z kontroli.
    Uznał, że rację ma pracodawca i CMTZ?

    > Inspektor zaś spisał bajeczki i ściemy pracodawcy, przybił pieczątkę i
    > resztę miał w dupie!
    > Przedstawiłem, ale trzeba jeszcze wykazać chęci - by je przeczytać...

    A na jakiej podstawie uważasz, że nikt tego nie przeczytał? Bo "wyrok" jest
    nie po Twojej myśli? Może najzwyczajniej w świecie nie masz racji,
    pomyślałeś o takiej opcji? Widzisz, tak się dziwnie składa, że podczas
    wszelkich konfrontacji pracownik-pracodawca, PIP w przeważającej ilości
    przypadków staje po stronie pracownika, jako stronie słabszej w tego typu
    sytuacjach. Nie chce mi się wierzyć, by pracodawca robił Cię w bambuko, by
    były na to jawne dowody, a inspektor mimo wszystko dał się nabrać. W
    korupcję PIP'u też jakoś nie bardzo wierzę.

    > Byłem w PiP. Mam 2 wyjścia:
    > a) list do będącego na kontroli z prośbą o re-kontrolę
    > b) podpieprzenie tegoż inspektora do jego przełożonego
    >
    > Wybieram opcję a) póki co.

    Która, jak znam życie, niczego nie zmieni.

  • 14. Data: 2009-10-16 22:38:54
    Od: Animka <animka@to...nie.ja.wp.pl>

    Negatyw pisze:

> [...]
    > Zatem w moim CV jego nazwa nigdy się nie pojawi :)))

    > Ot wierze w sprawiedliwość i swoje dość mocne pióro :)

    I dlatego PIP zbadał firmę i oddał sprawę do sądu pracy.

    --
    animka

  • 15. Data: 2009-10-17 00:01:08
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Fri, 16 Oct 2009 20:02:53 +0200, Negatyw napisał(a):

    > Inspektor zaś spisał bajeczki i ściemy pracodawcy, przybił pieczątkę i resztę
    > miał w dupie!

    I co, dziwisz się? To URZĘDNIK. Z definicji ma w dupie wszystko, co tylko
    nie sprowadza na niego czegoś złego.

    --
    ___________ (R)
    _______/ /_ GG: 3524356

  • 16. Data: 2009-10-17 07:32:10
    Od: "Negatyw" <n...@t...pl>

    Użytkownik "Baloo" <b...@o...eu> napisał w wiadomości grup

    > Przecież poznał, skoro piszesz, że wysyłałeś list z całą dokumentacją.

    Pracodawca twierdzi, że nie dostarczyłem świadectw pracy i orzeczenia zdolności
    do pracy - a to nie jest PRAWDĄ.

    > Uznał, że rację ma pracodawca i CMTZ?

    Uznał, na podstawie FAŁSZYWYCH informacji ze strony pracodawcy! To wg Ciebie
    jest ok?

    > A na jakiej podstawie uważasz, że nikt tego nie przeczytał? Bo "wyrok" jest
    > nie po Twojej myśli?

    Bo oficjalny wynik kontroli bazuje na FAŁSZYWYCH INFORMACJACH podanych przez
    pracodawcę.

    > Nie chce mi się wierzyć, by pracodawca robił Cię w bambuko, by były na to
    > jawne dowody, a inspektor mimo wszystko dał się nabrać. W korupcję PIP'u też
    > jakoś nie bardzo wierzę.

    Moim zdaniem inspektor uległ lub zwyczajnie dał się nabrać. Nic dziwnego, bo mój
    niedoszły pracodawca to super aktorka...
    Moim zdaniem inspektor zlał temat i tyle.

    Negatyw
    negatyw001(małpa)o2.pl
    ----------------------

  • 17. Data: 2009-10-17 07:33:22
    Od: "Negatyw" <n...@t...pl>

    Użytkownik "AdamPłaszczyca" <t...@o...spamnie.org.pl> napisał w
    wiadomości grup dyskusyjnych:r...@o...org.pl...

    > I co, dziwisz się? To URZĘDNIK.

    Ale ten urzędnik żyje z moich podatków. I z definicji PiP jest za pokrzywdzonym
    a nie krzywdzącym...

    Negatyw
    negatyw001(małpa)o2.pl
    ----------------------

  • 18. Data: 2009-10-17 12:28:48
    Od: "Baloo" <b...@o...eu>

    Użytkownik "Negatyw" <n...@t...pl> napisał

    > Pracodawca twierdzi, że nie dostarczyłem świadectw pracy i orzeczenia
    > zdolności do pracy - a to nie jest PRAWDĄ.

    Twoje słowa przeciwko jego słowom. Każde tak samo warte.
    Dlaczego inspektor ma dać wiarę akurat Twoim zeznaniom?
    Nie jest zresztą w stanie, dlatego od takich sporów jest już sąd.

    > Uznał, na podstawie FAŁSZYWYCH informacji ze strony pracodawcy! To wg
    > Ciebie jest ok?

    Nie wiem, czy jest ok, bo nie znam sprawy.
    Jeśli uważasz, że pracodawca kłamie, to idź z tym do sądu. Inspektor nie
    jest od tego, by rozstrzygać spory.
    On może dowalić mandat tylko w sytuacji, gdy widzi wyraźne uchybienie, a tu
    najwyraźniej nie zobaczył (abstrahując od przyczyny).

    > Bo oficjalny wynik kontroli bazuje na FAŁSZYWYCH INFORMACJACH podanych
    > przez pracodawcę.

    Możliwe, ale to taka sama sytuacja, jak kradzież samochodu, gdy nie można
    jednoznacznie stwierdzić, że zrobił to jakiś konkretny człowiek. Ty to
    wiesz, bo np. widziałeś całą akcję, ale nie masz żadnych dowodów, a bez
    dowodów jesteś przegrany.
    Tutaj jest to samo. Jaki masz dowód na to, że przyniosłeś świadectwo do
    pracy? Pokwitował Ci to ktoś? Masz świadków? Jeśli nie, to wybacz, ale nikt
    nie będzie udupiał pracodawcy tylko dlatego, że Ty uważasz, że on kłamie.
    Samo stwierdzenie to za mało.

    > Moim zdaniem inspektor uległ lub zwyczajnie dał się nabrać. Nic dziwnego,
    > bo mój niedoszły pracodawca to super aktorka...
    > Moim zdaniem inspektor zlał temat i tyle.

    Jeśli brak wyraźnych dowodów na uchybienia, to nie tyle zlał, ile po prostu
    nie był w stanie jednoznacznie stwierdzić, że pracodawca jest winien.

  • 19. Data: 2009-10-17 12:34:46
    Od: "Negatyw" <n...@t...pl>

    Użytkownik "Animka" <animka@to...nie.ja.wp.pl> napisał w wiadomości grup

    > I dlatego PIP zbadał firmę i oddał sprawę do sądu pracy.

    Nazywasz to "zbadaniem sprawy"??? Inspektor poszedł, spisał stek bzdur i to jest
    "zbadanie sprawy" wg Ciebie???
    To jest albo olanie tematu przez inspektora albo jego naiwność!

    Negatyw
    negatyw001(małpa)o2.pl

  • 20. Data: 2009-10-17 13:17:43
    Od: "Baloo" <b...@o...eu>

    Użytkownik "Negatyw" <n...@t...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > to jest "zbadanie sprawy" wg Ciebie???
    > To jest albo olanie tematu przez inspektora albo jego naiwność!

    Zatem jak Ci napisano w protokole z kontroli - jak Ci się nie podoba taki
    werdykt, to odwołaj się w sądzie.
    Rozpaczanie na newsach niczego nie załatwi.