PracaGrupypl.praca.dyskusje › Urząd pracy

  • 1. Data: 2009-10-15 16:25:48
    Temat: Urząd pracy
    Od: "Swistaczatko" <s...@i...pl>

    Na początku tego miesiąca zapisałem się w Urzędzie Pracy w Poznaniu. Na
    dzisiaj tzn. 15 października miałem umówioną rozmowę na godzinę 14:00.
    Niestety się nie wyrobiłem a mówiąc wprost to byłem gdzie indziej w sprawie
    akurat pracy o ironio i tak oto pocałowałem klamkę bo urząd był już
    zamknięty (15 z kawałkiem). Teraz pytanie czy jesteście w stanie teraz
    powiedzieć czy w przypadku kiedy się nie stawiłem na umówione spotkanie mogę
    iść jutro śmiało tam i umówić się na inny termin i tym samym nie tracę
    chociażby prawa do zasiłku, który i tak za bardzo mnie nie pociesza ale nie
    o to tu chodzi. Mam tutaj bardziej na myśli to czy wyrok się odbył czy go
    przełożono?

  • 2. Data: 2009-10-16 11:58:58
    Temat: Re: Urząd pracy
    Od: Kapsel <k...@p...onet.pl>

    Thu, 15 Oct 2009 18:25:48 +0200, Swistaczatko napisał(a):

> [...]
    > o to tu chodzi. Mam tutaj bardziej na myśli to czy wyrok się odbył czy go

    Idź czym prędzej.
    Zależnie od "widzimisię" urzędnika zapomną o sprawie, albo będą się
    czepiać. Generalnie za pierwszym razem da się odkręcić, ale więcej tak nie
    kombinuj bo będą klocki.

    Na przyszłość - dzwoń wcześniej do UP i mów w czym rzecz, oni tam ogółem
    rozumieją takie sprawy i spotkanie przełożą, ale trzeba wcześniej się
    umówić.

    --
    Kapsel
    http://kapselek.net

  • 3. Data: 2009-10-26 10:20:39
    Od: "Swistaczatko" <s...@i...pl>

    Byłem już następnego dnia i wszystko było OK. Pisałem tylko jakieś
    usprawiedliwienie jak za czasów podstawówki. :D Wszystko było dobrze.
    Dzięki.