PracaGrupypl.praca.dyskusje › mail za 15 tys.zł

  • 1. Data: 2009-10-13 10:01:35
    Temat: mail za 15 tys.zł
    Od: "ila-s7" <i...@w...pl>

    ZARABIAJ 15000zł W CIĄGU MIESIĄCA !!! To nie żart!!! PIENIĄDZ ROBI
    PIENIĄDZ - Przeczytaj - NIE POŻAŁUJESZ !!!

    ZARÓB 15000 zł w MIESIĄC !!!

    Nie wierzysz?To oczywiste,kto da 15tys.za nic? A jednak ! Po pierwsze nie
    za nic,bo wkład wynosi 5zł,po drugie potrzebujesz troszkę pracy.
    Zarobisz jak każdy kto bierze udział w tym programie.Ten sposob wymyślił
    Roberto T Kiyosaki-najbogatszy inwestor na świecie.I tak się
    rozeszło,aż trafilo do mnie i do Ciebie!Nie potrzebujesz niczego
    sprzedawać,nie musisz mieć bezpośredniego kontaktu z inwestorem
    czy pracodawcą.Wszystko co musisz zrobić,to podać nr swojego konta w
    miejscu nr 5.

    KROK 1.Zapłać 5 zl osobie z pierwszej pozycji na liście z notką"Proszę,dodaj
    mnie do swojej listy mailowej".To po to,aby program ten
    był w zupelności legalny gdy i Ty dostaniesz pieniądze.

    1.Nr konta : 28 1090 1375 0000 0001 1076 5209
    2.Nr konta : 41 1090 2532 0000 0001 0650 3617
    3.Nr konta : 77 1090 1375 0000 0001 1122 1197
    4.Nr konta : 25 1030 0019 0109 8518 0261 8966
    5.Nr konta : 43 1090 1535 0000 0001 1122 3626

    KROK 2.Gdy już zapłaciłeś osobie z pierwszego miejsca na liście,zrob kopię
    tej strony(lub przepisz ją),pozycję nr 1 SKASUJ,a na dole,
    na 5 miejscu dopisz nr swojego konta przesuwając pozycje
    2,3,4,5 do góry.
    NIE WPISUJ NR SWOJEGO KONTA NA POZYCJĘ PIERWSZĄ,ponieważ sam na tym
    stracisz.Robisz to wszystko po to,aby wysłać ten tekst
    ponownie do 40 osób(korzystając np.z listy mailowej lub reklamując tekst na
    swojej stronie www lub w internecie).
    POTRZEBUJESZ DOWODÓW ?
    Tutaj są 2 przykładowe osoby,oczywiście nie są to WSZYSTKIE osoby biorące w
    tym udział i które zainwestowaly nic innego jak 5 zł
    i ok.30 minut swojego czasu:
    "Jaki wspaniały,prosty plan !!!.Zrobiłem wszystko co mi poradziliście jakieś
    3 tyg.temu i co prawda nie udalo mi się uzbierać
    15000zł,ale te 9135 też mnie powaliło !!! a jest jeszcze tydzień !
    Tomek Watorek,Warszawa
    "Cześć.Tu Justyna.No cóż mogę wam powiedzieć? BAAAARDZO MOCNO DZIĘKUJĘ
    !!!Wysłałam 40 maili i w sumie zapomniałam
    o całej sprawie bo tak naprawdę nie wierzyłam w to,a te 5 zł to jeszcze
    nikogo nie uratowały.
    Ale jak zobaczylam moje konto po kilku tyg.to się załamałam !!! Oczywiście
    w tym dobrym znaczeniu ! BYŁO TAM PRAWIE 15 TYS.ZŁ !!!
    DZIĘKI jeszcze raz !
    Justyna Trojan,Strzelce Opolskie

    Kilka miesięcy temu każda z tych osob zrobiła dokładnie to samo,co Ty teraz
    w tej chwili-czytała to i zastanawiała się.
    A tutaj troszkę matematyki : kiedy wyślesz swoje maile,będziesz na 5
    miejscu.To najlepsza pozycja na to,aby zarobić te pieniądze.
    Żaden inny program nie daje tak wysokich i realnych pieniędzy.Jak dlugo
    będziesz wysyłać tę wiadomość do ludzi,którzy będą
    zainteresowani programem-możesz spodziewać się,że średnio odpowie na niego
    25% ludzi.Ale bądżmy bardziej pesymistyczni
    i dajmy na to,że tylko 12,5% -dla utrudnienia.
    Gdy wyślesz 40 maili do różnych osob,możesz spodziewać się,że 5 z nich zrobi
    dokładnie to co Ty (12,5%z 40=5).Ale już wtedy Twoj
    nr konta przesunie się na pozycję 4.Wówczas o tym programie będzie wiedziało
    200 osób (5x40=200).
    Z tych 200 ludzi udzieli się 25 osób (12,5%z 200=25) więc dalsze 1000 maili
    (25x40) podniosą Twoją pozycję na 3 pozycję na liście.
    Z tych 1000 osob możesz spodziewać się,że udzieli się 125 osob (12,5%z
    1000=125),a więc dalsze 5 tys.maili (125x40) podniesie Twoją
    pozycję na 2 pozycję na liście.A z tych 5 tys.osób możesz spodziewać się
    625 osób,które się udzielą (12,5%z 5000=625) więc kolejne
    25 tys.osób (625x40) podniesie Twoją pozycję na PIERWSZĄ !!! Teraz możesz
    spodziewać się,że z 25 tys.osob - 3125 z nich odpowie !
    (12,5%z 25000=3125) A w tym czasie to TY bedziesz na pierwszym miejscu !!!
    Więc dostaniesz 15 625 zł !!!(3125x5).
    Przez serię 30 dni wysyłane będą pieniądze na Twoje konto-tak jak TY TO
    ZROBIŁEŚ !!!

    POWODZENIA !!! Mało kto wierzy,że można tyle zarobić.Ludzie są nastawieni
    sceptycznie do takich spraw ale to jest naprawdę realne
    i obliczone matematycznie !!! ZACHĘCAM CIĘ DO WZIĘCIA UDZIAŁU !!!
    NA PEWNO NIE POŻAŁUJESZ !!!

  • 2. Data: 2009-10-13 12:52:59
    Temat: Re: mail za 15 tys.zł
    Od: Lemat <#@lemat.priv.pl>

    Piotr M wrote:

    > Pewnego razu ila-s7 tak oto obwieścił(a):

    > Trzeba być skończonym pacanem aby brać w tym udział, a jeszcze większym
    > idiotą aby myśleć że ktoś weźmie w tym udział i siać spam.
    >
    > BTW.
    > Chyba podwójne łamanie prawa.
    >
    > Na podstawie np takich danych można jakoś zlokalizować?
    >
    > Date: Tue, 13 Oct 2009 12:01:35 +0200

    Nawet zwykły lamer taki jak ja powie, że to poznańska strefa. Numery konta
    wskazują na BZWBK 1 O. w Gnieźnie.
    A przedstawicielowi prawa wystarczy zgłosić się do tepsy z podanymi wyżej
    namiarami aby uzyskać właściciela telefonu. Następnie jest to kwestia
    działalności operacyjnej - wyszukania nastolatka z IQ mniejszym niż 90 za to
    z wielkimi potrzebami finansowymi.

    Lemat
    easyISP jest spam friendly - utrzymuje notorycznego spamera polandexport /
    ipeik / netex-sterling, pomóżcie ich przekonać nie wykupując u nich
    hostingu.