PracaGrupypl.praca.dyskusjeKomentarz do PPO bez moderacji. › Re: Komentarz do PPO bez moderacji.
    From: DT <d...@A...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Komentarz do PPO bez moderacji.
    <cg0k7m$75b$1@phone.provider.pl> <cg2kab$ou7$1@news.dialog.net.pl>
    <5...@4...com>
    <8...@4...com>
    <m...@4...com>
    <u...@4...com>
    <cga00j$f1n$1@nemesis.news.tpi.pl>
    Date: Sun, 22 Aug 2004 19:46:12 GMT

    On Sun, 22 Aug 2004 13:25:00 +0200, Paweł Goleń <p...@k...onet.pl>
    wrote:

    >Właściwie miałem się nie odzywać, ale już nie zdzierżyłem.
    >1. PP0 nie jest jedynym miejscem do umieszczania ofert pracy
    >2. Nie zgodzę się, że w tej chwili jest wiecej sensownych ogłoszeń
    >3. Co to znaczy nie chcą/nie mogą? Mam głęboko w poważaniu takich
    >potencjalnych pracodawców, którzy przy poszukiwaniu pracownika nie
    >potrafią poświęcić chwilę na sensowne przygotowanie oferty pracy

    1. Zgadza się, ale co z tego ?
    2. Czyli nie policzyłeś.
    3. Masz prawo do swojego zdania i - z założenia - możesz na takie
    posty nie odpowiadać, Twoja sprawa. Tak jak niektórzy z założenia
    "mają gdzieś" oferty poniżej 10 modułów w poniedziałkowej "Pracy".

    To Twoje zdanie i - jak już napisałem - masz do niego prawo. Ale
    pamiętaj, że internet jest coraz powszechniejszy i nikogo nie powinno
    dziwić ogłoszenie o pracy dla malarzy pokojowych bądź innych
    "fizycznych" - chcesz z założenia pokazać im drzwi, czy uważasz, że
    jak trafią na coś takiego jak PPO to będą wiedzieć tco to iso, charset
    i nagłówek posta, albo gdzie znaleźć faq ??? Nawet FAQ nie jest
    cyklicznie (tak jak na innych grupach) publikowany na PPO !!! A od
    moderatora nie dostaną informacji DLACZEGO ich post się nie ukazał,
    póki nie zapytają... Ale są i tacy, którzy nie wiedzą CO TO JEST
    moderator i jaki do niego adres...