PracaGrupypl.praca.dyskusje[ :-) ] Kogo szukaja pracodawcy › [ :-) ] Kogo szukaja pracodawcy
    From: "sp6mlz" <s...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: [ :-) ] Kogo szukaja pracodawcy
    Date: Thu, 13 Nov 2003 20:42:05 +0100
    Sender: s...@p...onet.pl@pm69.wroclaw.cvx.ppp.tpnet.pl

    Witam serdecznie!

    Smutno tu troche na tej liscie...

    Dlatego byc moze ten post bedzie troche nie na miejscu
    (ktos moze sie zdolowac jeszcze bardziej), ale moze kogos innego
    to rozbawi jak mnie.
    Wlasnie trafilem na bardzo ciekawe ogloszenie typu "dam prace"
    (mocno przestarzale, wycialem wszystko co mogloby zidentyfikowac
    "pracodawce").
    Mam nadzieje, ze nie jest zbyt hermetyczne - moim zdaniem
    nie trzeba znac branzy informatycznej (a tym bardziej ERP)
    zeby wyczuc klimat.
    Zastanawiam sie, kogo "pracodawca" znajdzie...

    <CYTAT>

> [...]
    >sieciowych
    >- co najmniej podstawowa znajomość baz danych MS SQL Server (ogólne
    pojęcia,
    >podstawy administracji)
    >- umiejętność samodzielnej pracy jak również pracy w zespole,
    >- umiejętność szybkiego wyszukiwania potrzebnych informacji i rozwiązywania
    >problemów, kreatywność,
    >- dobra organizacja pracy, samodzielność,
    >- solidność i uczciwość, poparte posiadaniem wyłącznie dobrych referencji z
    >poprzednich miejsc pracy
    >- prawo jazdy (mile widziany własny samochód)
    </CYTAT>

    Zauwazcie - przy tych wymaganiach "mile widziany student" :-))))).
    Hehe -jednym slowem ogloszenie typu "przyjme sekretarke - nie wiecej
    niz 21 lat, co najmniej 5 lat doswiadczenia na podobnym stanowisku,
    w pelni dyspozycyjna, wymiary 90-60-90 etc".

    I kolejne ogloszenie tej samej firmy w podobnym stylu:

    <CYTAT>

> [...]
    >- Doświadczenie przy tworzeniu i administrowaniu serwisami www
    >- Programowanie PHP, MySQL, HTML, (Dodatkowy atut: ASP, Java, MS-SQL,
    >Access)
    >- Wyczucie estetyczne, (Dodatkowy atut: zdolności plastyczne i tworzenie
    >grafiki komputerowej)
    >- Znajomość różnorodnych technologii internetowych
    >- Podstawy marketingu internetowego
    >- Dobra znajomość języka angielskiego i podstawy niemieckiego
    >- Cechy osobowe: kreatywność, dobra organizacja pracy, samodzielność,
    >punktualność, komunikatywność, bezwzględnie brak nałogów
    </CYTAT>

    Zaloze sie, ze stazysta bedzie pracowal za darmo (no bo rzadko kto
    placi stazystom) :-))))))...
    Ciekawe, ze (rzekomo) rekrutacje prowadzi firma, ktora sie
    w tym specjalizuje (stwierdzenie "nasz zleceniodawca poszukuje").
    Przepraszam, jesli komus zepsulem humor...

    Pozdrawiam serdecznie - Wojtek H.