PracaGrupypl.praca.dyskusjeKlęska polskich reform › Re: Klęska polskich reform
    From: Alien <l...@g...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Klęska polskich reform
    Date: Sun, 04 Feb 2007 21:47:56 +0100

    camel napisał(a):

    > A bohaterstwem jest zostać i poświęcić życie budowie klerykolandii, zaś
    > na starość obgryzać marmurowe parapety w ZUSie. Sorry. Jak chcesz być
    > poświęcalskim bez sensu, to skocz z wieży kościelnej. Też mi
    > "zostawiliście wszystko". Co za "wszystko"? Tysiące kościołów do
    > utrzymania? Emerytów mundurowych do wykarmienia? Trzeba zarobić na
    > dopłaty do rolników? Zostawiamy carską, porozbiorową mentalność
    > urzędniczą, nieumyte tłumy w autobusach, kretyńskie "prawo", które jest
    > zawsze przeciwko obywatelowi. Narodową głupotę, której na wołowej skórze
    > nie zmieścisz.

    Masz sporo racji...

    Zmarnowanie sobie życia tutaj to zbyt okrutna kara za
    > przypadkowe miejsce urodzenia.
    Wpierw jesteśmy ludźmi, potem długo nic i
    > dopiero Polakami.

    Też żałuje, że się tutaj urodziłeś. Kurwica mnie strzela jak czytam
    takich "patriotów". Ja tam do Młodzieży Romana nie należę, skinem nigdy
    nie byłem, powodzi mi się średnio ale bycie człowiekiem oznacza też
    posiadanie tożsamości narodowej. Szlag człowieka trafia jak się czyta o
    tych wszystkich co by Polskę zaorali najchętniej.

    --
    http://8nostromo.blogspot.com/