PracaGrupypl.praca.dyskusje › Klęska polskich reform

  • 61. Data: 2007-02-04 16:27:10
    Temat: Re: Klęska polskich reform
    Od: "@ndre" <a...@n...pl>

    Użytkownik "Tomek P." <a...@y...pl> napisał w wiadomości
    news:op.tm8fipbusw2pr1@to.napisal.tomasz.plokarz...

    > http://biznes.interia.pl/news?inf=866528
    >
    > --
    > "Może i te wasze kontuzje są bolesne, ale tysiące krów będą cierpieć
    > znacznie bardziej, kiedy NBA przywróci skórzane piłki".
    > Jeden z prezesów PETA Dan Shannon w liście otwartym do koszykarzy NBA.

    Przepraszam, czy to miało być śmieszne?

  • 62. Data: 2007-02-04 16:29:25
    Od: "Tomek P." <a...@y...pl>

    Dnia 04-02-2007 o 17:27:10 @ndre <a...@n...pl> napisał(a):

    > Użytkownik "Tomek P." <a...@y...pl> napisał w wiadomości

    > Przepraszam, czy to miało być śmieszne?

    Co? Mój sig czy ten link?

  • 63. Data: 2007-02-04 16:37:55
    Od: "@ndre" <a...@n...pl>

> [...]
    > znacznie bardziej, kiedy NBA przywróci skórzane piłki".
    > Jeden z prezesów PETA Dan Shannon w liście otwartym do koszykarzy NBA.

    Jakoś mi Twój dopisek nie pasuje do całości.

    Pozdrawiam.

    @ndre

  • 64. Data: 2007-02-04 16:38:05
    Od: "Tomek P." <a...@y...pl>

    Dnia 04-02-2007 o 17:37:55 @ndre <a...@n...pl> napisał(a):

    > Użytkownik "Tomek P." <a...@y...pl> napisał w wiadomości

    > Jakoś mi Twój dopisek nie pasuje do całości.

    link czy sygnaturka?

  • 65. Data: 2007-02-04 16:53:11
    Od: "@ndre" <a...@n...pl>

> [...]
    > znacznie bardziej, kiedy NBA przywróci skórzane piłki".
    > Jeden z prezesów PETA Dan Shannon w liście otwartym do koszykarzy NBA.

    sygnaturka.

  • 66. Data: 2007-02-04 17:41:08
    Od: Bremse <bremse{usun.to}@wp.pl>

    On Sun, 04 Feb 2007 08:34:30 +0100, Tomek wrote:

    >no ale jak ktoś już tam żyje i ma 40 -50 lat to przekwalifikować się ma
    >bardzo małe szanse.

    Dlaczego małe? Przecież w tym wieku zazwyczaj dzieci są już odchowane
    i jest więcej wolnego czasu.

    >A tak odnośnie polskiego rolnictwo to chodzi głównie o to żeby ludziom
    >nie utrudniać, a w tym momencie jest dużo młodych ludzi chcących
    >działać, inwestować na wsi aby dogonić unie, ale raczej bez pomocy
    >państwa nie są w stanie nic zdziałać gdyż polski rynek jest zalewany
    >dotowaną żywnością z zachodu.

    A prawie 3,6 mld euro wpompowanych w ciągu ostatnich trzech lat, to
    efekt kampanii dezinformacyjnej?
    http://www.arimr.gov.pl/index.php?id=5&id1=0&id2=0

    >Kolejna sprawa to zmiana produkcji w gospodarstwie. To pociąga za sobą
    >poważne koszty na które wielu rolników po prostu nie stać, a otrzymanie
    >kredytu w banku graniczy z cudem. No i mamy błędne koło.

    http://www.arimr.gov.pl/index.php?id=10&id1=4&idpage
    =1

    --
    pozdrawiam
    Bremse

  • 67. Data: 2007-02-04 17:45:58
    Od: "@ndre" <a...@n...pl>

    Użytkownik "Tomek" <t...@v...pl> napisał w wiadomości

    > aha, widze że nie wiesz o czym mówisz, to dam se spokój. Szkoda czasu.
    > Na następny raz proponuje dowiedzieć na dany temat, przynajmniej zapoznać
    > się z minimum a nie opowiadać głupoty.

    On rzeczywiście nie wie o czym mówi.
    Ile kosztuje mięso w sklepie, a ile żywiec w skupie?

    @ndre

  • 68. Data: 2007-02-04 18:11:16
    Od: "Mike" <a...@o...pl>

    Użytkownik "@ndre" <a...@n...pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Mike" <a...@o...pl> napisał w wiadomości
    > >

    > Polscy Obywatele stwierdzili, że tego debilizmu już się nie da zmienić.
    > A skąd ta emigracja?
    >
    > @ndre

    Racja, stary...

  • 69. Data: 2007-02-04 18:20:47
    Od: Bremse <bremse{usun.to}@wp.pl>

    On Sun, 04 Feb 2007 10:28:48 +0100, Tomek wrote:

    >aha, widze że nie wiesz o czym mówisz, to dam se spokój. Szkoda czasu.
    >Na następny raz proponuje dowiedzieć na dany temat, przynajmniej
    >zapoznać się z minimum

    Np. z paragrafem drugim "Rozporządzenia Ministra Rolnictwa i Rozwoju
    Wsi z dnia 29 grudnia 2006 r. w sprawie wymagań weterynaryjnych przy
    produkcji produktów pochodzenia zwierzęcego przeznaczonych do
    sprzedaży bezpośredniej" (Dz.U. 2007 nr 5 poz. 38)?

    >a nie opowiadać głupoty.

    Rozumiem, że sprzedaż bezpośrednia (czyli bez pośredników) na terenie
    ok. 1/4 Polski (województwo na terenie którego prowadzona jest
    produkcja + województwa sąsiadujące):
    1) do 50 sztuk tygodniowo - dla tuszek indyków lub gęsi;
    2) do 200 sztuk tygodniowo - dla tuszek innych gatunków drobiu, niż
    wymienione w pkt 1;
    3) do 100 sztuk tygodniowo - dla tuszek zajęczaków;
    4) do 1.000 litrów tygodniowo - dla mleka surowego;
    5) do 500 litrów tygodniowo - dla surowej śmietany;
    6) od 350 do 2.450 sztuk tygodniowo - dla jaj konsumpcyjnych.
    to dla Ciebie za małe ułatwienie?

    Jeśli masz aż taki przerób, to weź po prostu załóż działalność
    gospodarczą, weź na nią dofinansowanie, płać podwójny KRUS zamiast
    ZUSu i zamieszaj z podatkami tak by być zwolnionym z płacenia podatku
    dochodowego np. skorzystaj z art. 17 ust. 1 pkt 4e "Ustawy z 15 lutego
    1992 r. o podatku dochodowym od osób prawnych" (Dz.U. z 2000 r. nr 54,
    poz. 654 z późn. zm.):
    "Wolne od podatku są: (...)
    dochody podatników z działalności pozarolniczej, w tym z działów
    specjalnych produkcji rolnej - w części przeznaczonej na działalność
    rolniczą, o której mowa w art. 2 ust. 2, jeżeli w roku poprzedzającym
    rok podatkowy, a w razie rozpoczęcia działalności - w pierwszym
    podatkowym roku tej działalności udział przychodów z działalności
    rolniczej, ustalonych zgodnie z art. 12-14, powiększonych o wartość
    zużytych do przetwórstwa rolnego i spożywczego surowców i materiałów
    pochodzących z własnej produkcji roślinnej i zwierzęcej, stanowił co
    najmniej 60% przychodów osiągniętych ze wszystkich rodzajów
    działalności". Możesz też dogadać się z sąsiadami i założyć
    spółdzielnię i łykać kolejne dofinansowania.

    Ja na prawdę nie rozumiem dlaczego starasz się udowodnić, że na wsi
    nie da się robić biznesu? Jest tyle dofinansowań, że jak to dobrze
    zorganizujesz, to przy wkładzie własnym w wysokości 0 zł możesz
    rozkręcić całkiem niezły interes.

    --
    pozdrawiam
    Bremse

  • 70. Data: 2007-02-04 18:22:21
    Od: Bremse <bremse{usun.to}@wp.pl>

    On Sun, 4 Feb 2007 18:45:58 +0100, "@ndre" wrote:

    >On rzeczywiście nie wie o czym mówi.
    >Ile kosztuje mięso w sklepie, a ile żywiec w skupie?

    Rozumiem, że wniosek z tego taki, że zakładacie skup żywca?

    --
    pozdrawiam
    Bremse