PracaGrupypl.praca.dyskusje › Juz nie potrzeba informatykow

  • 51. Data: 2002-04-11 19:12:25
    Temat: Re: Juz nie potrzeba informatykow
    Od: "Paweł Chałczyński" <c...@p...onet.pl>

    > Wydaje mi sie, ze w ramach szeroko pojetej informatyki trzeba niestety byc
    > bardziej uniwersalnym. Wascy specjalisci w kazdym zawodzie maja
    nieciekawie.

    mi sie wydaje ze specjalisci maja wieksze szanse (i zarobki wyzsze),
    przynajmniej ja to tak widze po sobie (znam wszystkiego po trochu) i
    niestety do kazdej oferty mi troche brakuje.
    Inna sprawa, to ze wogole nie ma miejsc pracy.

    --
    Pawel Chalczynski - c...@p...onet.pl - ICQ 4289653

  • 52. Data: 2002-04-11 20:30:38
    Od: "Paweł Chałczyński" <c...@p...onet.pl>

    > Jestem informatykiem z Poznania z około 6-letnim stażem, w tym większosci
    > sektorze bankowym, straciłem pracę miesiąc temu. Wyslałem kupę CV i listów
    > motywacyjnych. Częśc CV rozniosłem osobiście.

    to doswiadczenia zawodowe masz juz znaczace, niestety taka jest sytuacja.
    ja z moim kilkumiesiecznym doswiadczeniem nie mam co liczyc na cokolwiek,
    przy duzym szczesciu moze zalape sie w tym roku na 800 brutto.

    > Niestety jak dotąt nic, żadnej odpowiedzi .. I co? Może powinienem zmienić
    > zawód?

    Nie, nie bedziesz juz tak dobry w czym innym, chyba ze zajmiesz sie czyms
    blisko spokrewnionym. Teraz trzeba przeczekac.

    > specjalność to bazy danych i systemy operacyjne. Może pozostaje mi
    emigracja
    > do Warszawy lub Krakowa albo po prostu przerzucic się na programowanie?
    > Co myśicie?

    Przeniesienie to dobry pomysl, polecam nawet cos za granica, masz duze
    szanse, moze nawet wieksze niz tutaj.

    A co do "przerzucania sie na programowanie" to nie nastawiaj sie tak, raczej
    potraktuj to jako dodatkowa umiejetnosc a lepiej sie rozwijac niz stac w
    miejscu.
    Zawsze staraj sie robic to co lubisz.

    --
    Pawel Chalczynski - c...@p...onet.pl - ICQ 4289653

  • 53. Data: 2002-04-12 06:45:33
    Od: "krzysztofsf" <k...@w...pl>

> [...]
    >niestety do kazdej oferty mi troche brakuje.
    >Inna sprawa, to ze wogole nie ma miejsc pracy.

    Im bardziej wyspecjalizowany specjalista w waskim zakresie, tym ma wyzsze
    zarobki ale mniejsza mobilnosc w zakresie dostepnych miejsc pracy.
    jesli dany specjalista np pracuje na oprogramowaniu uzywanym przez 3 firmy w
    kraju, to ma bardzo fajnie...dopoki nie straci pracy w jednej z tych firm...a
    w pozostalych nie potrzebuja nowego pracownika....

    Wiadomo, ze w czyms trzeba byc najlepszym, ale uniwersalnosc sie przydaje.

    Pozdrawiam
    Krzysztof

    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl