PracaGrupypl.praca.dyskusje › Urlaubsgeldy i inne takie...

  • 1. Data: 2002-04-08 05:33:22
    Temat: Urlaubsgeldy i inne takie...
    Od: "kerberos" <kerberos(USUN)@poczta.fm>

    Witam wszystkich

    Nie orientujecie sie moze jak wyglada sprawa urlaubsgeldu i weinachtsgeldu w
    przypadku gdy jest sie na Greencard, na okresie probnym? Moze ktos ma jakies
    doswiadczenia?

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2002-04-08 10:07:43
    Temat: Re: Urlaubsgeldy i inne takie...
    Od: <r...@p...onet.pl>

    Witaj,

    Z tego co wiem to nie ma zadnego problemu, chyba, ze umowa o prace stanowi
    inaczej. Najlepiej sie spytaj szefa i/lub kogos z HR.

    Pozdrowka,
    Rafal

  • 3. Data: 2002-04-08 15:39:39
    Temat: Odp: Urlaubsgeldy i inne takie...
    Od: "olo" <o...@i...pl>

    Użytkownik kerberos <kerberos(USUN)@poczta.fm> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:a8ra36$u75sf$...@I...news.dfncis.de...
> [...]
    >
    > Nie orientujecie sie moze jak wyglada sprawa urlaubsgeldu i weinachtsgeldu
    > przypadku gdy jest sie na Greencard, na okresie probnym? Moze ktos ma

    Urlaubsgeld (70% pensji brutto) i Weichnachtsgeld (25% pensji brutto) to
    normalny
    składnik pensji w Niemczech i nie jest to żaden bonus więc okres próbny nie
    powinien mieć tu nic do rzeczy chyba, że umowa stanowi inaczej...

    Pozdr.,
    Olo