PracaGrupypl.praca.dyskusje › CV-2 pytania

  • 1. Data: 2002-04-06 21:17:31
    Temat: CV-2 pytania
    Od: "Marcin Karpiński" <m...@o...plANTYSPAM>

    Witam;
    mam takie pytania;
    1.załózmy że chcę umieścić w CV nazwy programów,które umiem obsługiwać.
    Są to różne programy:fakturujące, biurowe, finansowe, księgowe, magazynowe.

    No i jak będę je chciał umieścić w CV to mam je rozbijać na grupy,ja to
    wyżej zrobiłem,czy dać je do jednej grupy,np."programy biurowe"albo jakoś
    tak?
    Jeśli to ktoś może pomóc mi w "kwalifikacji"tych programów to są one:Faktura
    VAT,Fakturant,MagFak,Subiekt,Program Płatnik,Rachmistrz,Pakiet
    RAKS,Symfonia,Przelewy,Rejestrant,Kasiarz,Symfonia,P
    akiet Kupiec(obsługa
    sklepu internetowego),Sprzedaż i marketing.

    2.Czy według was warto uczyć się programów "freeware'owych" ,czyli
    darmowych,które można sobie pościągać z różnych stron,po to,aby umieścić
    potem w CV znajomość tego programu?Czy może też uczyć się tylko programów
    tych lepszych,np.Symfonia czy Subiekt?

    Dzięki za odpowiedź,pozdrawiam,Marcin.

    ODPISUJĄC USUŃ "ANTYSPAM"Z MOJEGO ADRESU
    #############
    WYŻEJ NIŻ TEN ŚWIAT
    WZNOSI SIĘ SYJON
    PONAD WSZELKI GRZECH
    ŚWIĘTA GÓRA SYJON
    GÓRA MIŁOSIERDZIA
    GÓRA POJEDNANIA
    ŚWIĘTA GÓRA SYJON
    IDŹ NA GÓRĘ SYJON...

  • 2. Data: 2002-04-06 21:32:04
    Temat: Re: CV-2 pytania
    Od: Konrad Brywczyński <b...@w...pdi.net>

    Użytkownik "Marcin Karpiński" <m...@o...plANTYSPAM> napisał w wiadomości
> [...]
    > potem w CV znajomość tego programu?Czy może też uczyć się tylko programów

    Niektóre firmy z założenia nie używają np. MS (byłem np. na szkoleniu, gdzie
    byli ludzie z Suna, i oni używają m.in. StarOffice'a), więc IMO warto.

    --
    Konrad J. Brywczyński
    Ten się śmieje ostatni, kto myśli najwolniej.

  • 3. Data: 2002-04-06 23:18:37
    Od: "Slavo" <s...@g...net>

    "Konrad Brywczyński" <b...@w...pdi.net> wrote in message
> [...]
    gdzie
    > byli ludzie z Suna, i oni używają m.in. StarOffice'a), więc IMO warto.

    tylko zależy czego, np śmiesznie wygląda jak ktoś w CV napisze że zna np
    obsługę WinZipa... czy Acrobat Readera... (miałem sam takie CV kandydata
    kiedyś w ręku) IMHO o jakichś tam freewarach nie ma co wypisywać, to raczej
    działa na niekorzyść, wygląda na to że on nic nie umie tylko obsługę
    banalnych preogramów... lepiej wypisać więc jakieś inne mocne punkty a nie
    pisać o softach których obsługi można się nauczyć w godzinę... lub nawet w
    dzień jeśli bestia jest nieco rozbudowana ;-))

    pozdrawiam,
    Slavo

  • 4. Data: 2002-04-07 03:04:21
    Od: freDZiK <f...@i...com.pl>

    gorzej jak panienka z HR przeglada... patrzy... gosc zna VISUAL STUDIO
    FULL, ASSEMBLER, ETC... A nie zna WINZIP... do odrzucenia... jest i
    drugie zna WINRAR WINZIP DELPHI.. oooo ten sie nadaje.....

    to zreszta teorja... w dostaniu dobrej pracy decyduje w 90% przypadek i
    fart......

  • 5. Data: 2002-04-07 07:46:36
    Od: "fotech" <u...@f...onet.pl>

    > 1.załózmy że chcę umieścić w CV nazwy programów,które umiem obsługiwać.
    > Są to różne programy:fakturujące, biurowe, finansowe, księgowe,
    magazynowe.

    Dzis, jak skladasz podanie o prace, to nikt Cie nie pyta, czy obslugujesz
    komputer, bo mu nawet takie pytanie do lba nie przyjdzie. W kazdej firmie
    uzywa sie innych programow, i dla wiekszosci pracodawcow jest obojetne, czy
    dawniej uzywales Symfonii, Cdnu czy czegos innego, bo kazdy normalny
    czlowiek sie jest tego w stanie w kilka dni nauczyc.

    Wyjatek stanowia takie sytuacje, kiedy stanowisko nazywa sie np "Specjalista
    od SAP R3" - i cale zadanie polega na tym, ze Ty jestes tym czlowiekiem,
    ktory wnosi do korporacji wiedze o danym programie, i to jest trescia Twojej
    pracy.

    Zawsze w CV koncentruj sie na tym, co jest ewentualnym zadaniem na
    oferowanym stanowisku, a nie na tym, co w ogole kiedykolwiek miales
    przyjemnosc sie dowiedziec.

    Wojtek

  • 6. Data: 2002-04-07 19:32:28
    Od: Radoslaw Zielinski <r...@k...pl>

    [[ Slavo <s...@g...net> ]]:
> [...]
    > pisać o softach których obsługi można się nauczyć w godzinę... lub nawet w
    > dzień jeśli bestia jest nieco rozbudowana ;-))

    Nauczysz się obsługi np. TeX-a (jak najbardziej freeware) w dzień (no
    dobra, w tydzień)? To dobry jesteś... ;->

    --
    $ perl -Xle 's??xzot|\x2p}{|\x{0}etu|niz\x{0}xizr\x0negqiz\x2?*s
    `.`"chr+0".(40

  • 7. Data: 2002-04-07 22:12:35
    Od: "Greg Misiorek" <g...@w...att.net>

    Nie ma dwoch firm, gdzie oprogramowanie bedzie takie same. Wazniejsze od
    znajomosci tej czy innej aplikacji jest umiejetnosc szybkiego przystosowania
    sie do nowego srodowiska (tego ludzkiego i tego komputerowego). Poza tym
    wyliczanie programow jeden obok drugiego bez ladu i skladu jest mniej
    fortunne od pogrupowania tych programow wg ich funkcji: rachunkowosc,
    podatki, portal, CRM, SFA, SCM, ERP. Wywazyc nalezy "historie" od
    konkretnego zapotrzebowania na danym stanowisku, ktore i tak sie wkrotce
    zmieni po przyjeciu kandydata do firmy.

    Grzegorz

  • 8. Data: 2002-04-09 08:39:23
    Od: freDZiK <f...@i...com.pl>

    [ciach]
    > Nauczysz się obsługi np. TeX-a (jak najbardziej freeware) w dzień (no
    > dobra, w tydzień)? To dobry jesteś... ;->

    [ciach]

    eee..tam TeX-t.... pod tym to i programowac mozna.... a wezmy na to np.
    takiego VI...

  • 9. Data: 2002-04-09 23:08:33
    Od: jerzu <n...@j...one.pl>

    On Tue, 09 Apr 2002 10:39:23 +0200, freDZiK <f...@i...com.pl>
    wrote:

    >eee..tam TeX-t.... pod tym to i programowac mozna.... a wezmy na to np.
    >takiego VI...

    Jak utworzyć zupełnie losowy ciąg znaków? Otworzyć vi i kazać userowi
    wyjść z niego ;-)

    --
    Pozdrawiam - Dariusz Niemczyński j...@i...pl
    http://jerzu.lubi.luftbrandzlung.org - strona domowa