PracaGrupypl.praca.dyskusjeJudokomuna! › Re: Judokomuna!
    From: Kuroi Bonza <b...@s...wp.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Judokomuna!
    Date: Thu, 12 Aug 2004 06:52:45 +0200

    Użytkownik kazoo napisał:
    > Jestesmy wsrod krajow UE najgorzej rozwijajacym sie panstwem (wiadomosci).
    > Wszyscy nas wyprzedzili. Tylko u nas jest takie wysokie bezrobocie. Tylko u
    > nas sa takie wysokie podatki, tak slabo rozwijajaca sie gospodarka itd.
    > Powiedzcie mi kto jest winny - zabije!
    >
    > bezrobotny.kazoo

    dlaczego zatytulowales Dżudokomuna? ;-)))
    A! juz wiem :-) Bo komuna z rzadu nami rzuca, i co chwile nas na lopadki
    rozkladaja? ;-)

    A kto jest winny? Wszyscy. Jedni dlatego, ze kradna, drudzy bo im
    pozwalaja na to...
    Zamiast rozpier... ten uklad, ludzie poklepuja sie po tylkach glupkowato
    sie usmiechajac. Od czasu do czasu ktos zakrzyknie oburzony Karatekomuna
    ;-) i zapyta kto jest winny. Bo winy najlatwiej szukac gdzies tam...
    wsrod rzadu w Warszawie, wsrod Zydow w Izraelu, wsrod komunistow - bo
    przyszli z ZSRR.
    I jestesmy juz zadowoleni bo zakrzyknelismy! Teraz na powrot mozna siasc
    z piwkiem przy TV i ogladac jak na boisku daja nam lupnia ;-))
    Jestesmy narodem krzykaczy :-(

    Czy oskarzam Ciebie Kazoo? nie - nie znam Cie. Oskarzam siebie.
    Dobra, ide otworzyc kolejne piwko ;-))))