PracaGrupypl.praca.dyskusje › JonesLangLaSalle - ktos byl na rozmowie?

  • 1. Data: 2003-06-16 12:18:37
    Temat: JonesLangLaSalle - ktos byl na rozmowie?
    Od: "CLARIS" <c...@w...pl>

    Czy w ostatnim czasie ktos mial przyjemnosc byc na rozmowie w firmie
    JonesLangLaSalle? [ja akurat na stanowisko trainee negotiator]. Moze ktos
    wie czego sie spodziewac, rozmowa bedzie z obcokrajowcem.

    BTW, moze ktos sie orientuje w warunkach pracy w w/w firmie?

    pozdrawiam
    prosze trzymac za mnie jutro kciuki!

    --
    CLARIS /ona/
    c...@w...pl

  • 2. Data: 2003-06-16 12:21:12
    Temat: Re: JonesLangLaSalle - ktos byl na rozmowie?
    Od: "CLARIS" <c...@w...pl>

    oczywiscie firma Jones Lang LaSalle - z rozpedu napisalam to razem :-)

    --
    CLARIS /ona/
    c...@w...pl