PracaGrupypl.praca.dyskusje › nauczyciel / lektor angielskiego

  • 1. Data: 2003-06-16 10:19:30
    Temat: nauczyciel / lektor angielskiego
    Od: "Kropeczka" <U...@p...xo.pl>

    Witajcie,

    Jak się sensownie zabrać za szukanie pracy jako lektor angielskiego? Moze
    ktoś się podzieli ze mną doswiadczeniem, jak zaczynał?
    Czy po prostu mam siąść przed telefonem z książką telefoniczną w łapie i
    dzwonić do wszelkich możliwych szkół? Myślicie, ze to dobre wyjście? Jeśli
    chodzi o szkoły językowe, to wymyslilam, ze ponieważ zazwyczaj mają adresy
    e-mail, to będę im wysyłac swoje CV. Natomiast jeśli chodzi o szkoły
    normalne, to raczej wypadałoby tam podzwonić, nie sądzicie?
    Muszę się za to zabrać, a nie bardzo mam pomysl, jak najlepiej, tak więc
    wszelkie rady mile widziane :)

    Pozdrawiam

    Kropeczka

    --
    Don't tell me there's no hope at all
    Together we stand, divided we fall.

  • 2. Data: 2003-06-16 13:07:59
    Temat: Re: nauczyciel / lektor angielskiego
    Od: "Karolina" <s...@p...onet.pl>

> [...]
    > normalne, to raczej wypadałoby tam podzwonić, nie sądzicie?
    > Muszę się za to zabrać, a nie bardzo mam pomysl, jak najlepiej, tak więc

    Dzwonić?? Nie ma chyba sensu.Najlepiej i najskuteczniej jest chyba
    pofatygowanie się samemu do KAZDEJ szkoły i pchać się do dyrektora,
    zostawiając przy okzaji jakieś CV etc. Czasochłonne, przykre, ale prawdziwe
    i najbardziej sprawdzające się.
    Życze powodzenia

    Pozdrawiam
    K.