PracaGrupypl.praca.dyskusjeJestem Zmęczony › Re: Jestem Zmęczony
    From: "Kania" <k...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Jestem Zmęczony
    Date: Tue, 14 Oct 2003 08:36:08 +0200
    Sender: k...@p...onet.pl@xeon.j.pl

    Użytkownik "Rafał" <t...@n...pl> napisał w wiadomości
    news:bme7cs$pck$1@news.onet.pl...
    > Za to jak wstanie lewą nogą, to może pochodzić po działach i pogadać
    głupot,
    > kogoś opieprzyć, na kogoś się wściec i pogrozić nie wiadomo czym -
    będziesz
    > pyskował, jak za oknem ludzie tłuką się przy bramie o wolne miejsce pracy?

    Wiesz, ale to akurat przywilej kazdego, nie tylko kierownika.

    > A poza tym, kiero ma wolne, jego babka też, bo ktoś za nią robi jej
    robotę,
    > dołączoną do jej stanowiska pracy...

    Nie zauwazylam, ale moze ja i kupa innych ludzi ma takiego farta, ze pracuje
    w firmach, w ktorych tak nie jest. W mojej obecnej firmie i szef i jego zona
    haruja razem z nami.

    > Pieprzysz. Jak ktoś się nie wyrabia, to zawsze się znajdzie ktoś, kto "nic
    > nie robi".

    Bo przewaznie faktycznie jest ktos, kto nic nie robi.

    > On ma rację... Wyścig szczurów jest prawdziwy. Obejrzyj się - dziś pracy
    nie
    > dostane ten, kto jest szczery, uczciwy i pracowity, ale ten którego tatuś
    > miał więcej kasy na języki, tenis, itp.

    Nie, prace dostaje ten, kto ma doswiadczenie, wiedze. ten, kto podczas
    studiow nie bawil sie, tylko pracowal, gdzie sie dalo, zeby zdobyc
    doswiadczenie.

    > Bzdura. Jedyne co można wynieść to układy...

    Widzisz... uklady ma ograniczona ilosc ludzi, a pracuje znakomita wiekszosc
    Polakow.

    > I znów chrzanisz...
    > Ja też jestem zmęczony - głąbami w polskim rządzie, miniesterstwach...

    To nie wybieraj glabow.

    > Widzisz, ten facet po prostu zdaje sobie sprawę z tego, że sam nic nie
    > zmieni - niezależnie, na którą partię by nie zagłosował. Każda bowiem musi
    > się najpierw najeść za nasze. A potem, ewentualnie, coś tam by zrobiła.
    > Obudźcie się: w tym kraju... Nie ma już czego szukać.

    ja tego tak nie widze. Nie mam ukladow, prace dostaje dzieki swojej wiedzy.
    Nie jestem jakos specjalnie przebojowa (podobnie jak moi wspolpracownicy)
    ale nie mam problemow z aklimatyzacja w obecnych czasach. I z tego co widze
    duzy odsetek ludzi radzi sobie.

    Kania