PracaGrupypl.praca.dyskusje › mnie tez nie bijcie, pytanko o LM zagramiacie

  • 1. Data: 2007-01-03 23:11:36
    Temat: mnie tez nie bijcie, pytanko o LM zagramiacie
    Od: "ja" <j...@j...ja>

    Witam,

    Jak napisac list motywacyjny do potencjalnego pracodawcy w UK. Czy lepiej
    poprosic kogos o ladne doszlifowanie, wylapanie bledow etc., czy lepiej
    napisac samemu? Mam nieodparte wrazenie ze lepiej samemu. Jezeli okaze sie
    na rozmowie ze ja e... a.... e... u.... ah... :) to jestem bilet w plecy :)
    Celuje w stanowisko, ktore wymaga bardziej umiejetnosci niz jezyka (jezyka w
    stopniu komunikatywnym).

    No i teraz sedno, zdarzylo mi sie juz rozmawiac z anglojezycznimi
    osobnikami, z regoly sie rozumiemy, czasem sie mnie zapytaja o cos takiego
    na ten przyklad:

    -----------------
    "Haven't got time" means you won't have time? Or, you don't have time, but
    will have time in the future?
    -----------------

    takie babole sadze :)

    jak myslicie, pisac tak ja potrafie, czy sie wspomagac tymi co potrafia?

    pzdrv
    wojtek

  • 2. Data: 2007-01-04 18:00:26
    Temat: Re: mnie tez nie bijcie, pytanko o LM zagramiacie
    Od: "Adam" <...@...pl>

    Użytkownik "ja" <j...@j...ja> napisał w wiadomości

    > z regoly sie rozumiemy,
    ^^^^

    rzeczywiscie, jak takie babole to niech ci ktos lepiej doszlifuje..

    Adam